gobi21
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O gobi21
Osiągnięcia gobi21
0
Reputacja
-
Witam, Dzisiaj odkręciłem pokrywę głowicy. Do tych śrub od strony kolektora wystarczyła nasadka na 1/4" z przegubem Cardana: Poprawiłem styki (połączenia pompowtryskiwaczy), w tygodniu okaże się czy to był powód problemów. ---------- Post dopisany 18-02-2014 at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany 15-02-2014 at 12:39 ---------- Po dwóch dniach jazdy problem nie wystąpił -Pomogło poprawienie styków na 3 pompowtryskiwaczu. Dogięcie blaszek w celu lepszego połączenia, ciasnego spasowania.
-
Zrozumiałem tylko jak dostać się do tej jedne śruby od pokrywki głowicy od strony kolektora??
-
Ciekawy pomysł z tą kalibracją konwektorów Możesz opisać to bardziej szczegółowo:)
-
Witam, Proszę o pomoc forumowiczów w rozwiązaniu problemu z silnikiem 1,9 TDI AVB 74kW. Problem występuje od momentu kiedy zostałem właścicielem tego samochodu Przebieg : 195000km Opis problemu: Na IV i V biegu w zakresie obrotów 1800-2500 obrotów silnik zaczyna nierówno pracować Gdy wyczuje się nierówną pracę i odpuści gaz, a następnie dociśnięciu gaz znowu do 1800-2500 RPM problem nie zawsze występuje. Gdy gaz dociska się dalej silnik pracuje nierówno aż zapala się kontrolka ESP a wtedy już przy każdym dociśnięciu gazu silnik pracuje nierówno. Pomaga wyłączenie zapłonu. Czasami silnik delikatnie przerwie w zakresie 1800-2200 obrotów a dalej pracuje normalnie - równo, bez konieczności odpuszczania gazu. Częstotliwość występowania: Najczęściej przy temperaturze silnika ok. 70C, przy zimnym i gorącym silniku problem występuje rzadziej. Problem występuje raz na trasę ok 25km, Nie ma reguły że wystąpi zawsze. Często wykonuje te same krótkie trasy (ok 20-30 km) i statystycznie co drugą trasę problem występuje. Błędy: 18076 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction P1668 - 35-00 - - Błąd nie jest rejestrowany zawsze - rejestrowany jest wtedy gdy zapali się kontrolka ESP Logi blok 13, 18, 23: Próba statyczna Raz udało mi się uchwycić moment gdy silnik delikatnie zaczął nierówną pracę - niestety nie udało mi się złapać momentu gdy problem jest większy - zapalenie się kontrolki ESP. Dalsze postępowanie: Mam zamiar zdjąć pokrywę głowicy i sprawdzić połączenie przewodu na 3 PD, Innych pomysłów na tą chwilę brak - proszę o pomoc co robić dalej
-
Witam szanownych forumowiczów, stałem się szczęśliwy posiadaczem Audi A4, liczę na waszą pomoc w kilku tematach technicznych:)