Skocz do zawartości

grepal

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grepal

Osiągnięcia grepal

0

Reputacja

  1. i jak z Twoim TezFakt tematem? Przepustnica rozwiązała problem? U mnie w dalszym ciągu to samo ;(
  2. Witam, Mam pytanie związane z silnikiem BDH. Jakie powinno być napięcie podawane na wtrysk sterujący? Oporność mam ok ale ciągle podaje mi ok 3V bez względu na to czy auto odpalone czy nie, czy zwiększam obroty czy nie. Problem polega na tym że po rozgrzaniu tzn przy zbliżeniu do 90 * czyli od ok 85-87 zaczyna pojawiać się ZNACZNE falowanie obrotów. Przy 85 zaczyna wolno falować natomiast ze wzrostem temp faluje bardziej. Rozrząd ok - nowy(przed wymianą było tak samo), wtryski ok, wałki ok, przepływomierz przepustnica też ok, szczelność ok nie wiem tylko jak pompa...dziwne bo do 85* falowania nie ma a od 85 jak zaczarowany, brak błędów, po odpieciu wtyczki od przepływomierza lub przepustnicy falowania nie ma i przepustnica cały czas jest otwarta zamyka po wyłączeniu auta.
  3. ogólnie rzecz biorąc to zachowuje się dziwnie - obroty falują w dosyć dużym zakresie po osiągnięciu 85 stopni i więcej, a poza tym występuje delikatnie wyczuwalne drżenie, po odpięciu np. przepływomierza lub przepustnicy auto chodzi równo ale nie ma tej mocy jaką powinno mieć.
  4. Witam, Mam prośbę o analizę logów do silnika jak z tematu.
  5. Witam, Mam problem z Audi które ma ok 260tyś km. Padła przepustnica (ta najlepsza 059 128 063 A ). Palił się check na desce, auto głośniej gasło, było jakby mułowate-pojechałem podpiąć pod kompa, okazało się że błąd dotyczy przepustnicy...Przepustnica zrobiona, błąd został usunięty wszystko działa OK, ale tylko do zagrzania do temperatury ok 85 stopni i wyżej. Po lekkim schłodzeniu odpala i chodzi ok do momentu przejechania ok 5 km lub do momentu zagrzania i obroty falują na wolnych 600-800 i odpowiednio przy podwyższaniu obrotów do ok 2000 w dalszym ciągu falują w dosyć dużym zakresie, przy wyższych obrotach nie odczuwalne, po odpięciu wtyczki od przepustnicy lub przepływomierza czy też sterowania egr-a problem falowania nie występuje, a wracają problemy pierwotne (check, głośne gaszenie, jakby słabszy), po natychmiastowym podpięciu - falują obroty, po odpieciu (check itd). Przepustnica oczywiste że wyeliminowana, podobnie przepływomierz, egr i czujnik temperatury cieczy. Rano przy temp ok 0 trochę ciężko odpala ale już wiem że ktoś przede mną miał problem z odkręceniem świec żarowych i na etapie odkręca ponadrywał i zostawił żeby ładnie wyglądało więc działają 2 z 6. Wymienię świece przy rozrządzie za kilka dni chociaż wiem że to drogi gips;). Jak myślicie? Wtryski, pompa, rozrząd a może jakieś inne pomysły?
  6. Witam wszystkich forumowiczów:) Jestem posiadaczem Audi A4 B6 SLINE quattro 180KM z 2004
×
×
  • Dodaj nową pozycję...