Skocz do zawartości

adam25sl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam25sl

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Słupsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia adam25sl

0

Reputacja

  1. Witam widze temat dość stary ale czy udało sie rozwiązać problem? Mam obecnie to samo u siebie w aucie A4 B7 2.0TDI BPW wymieniona wiazka, regeneracja pompek a 4 cylinder ciagle pokazuje ze leje za duzo do tego rano problemy z odpaleniem auta pompa vacum wymieniona.
  2. Witam Panowie ma ktoś jakąś złotą rade ? mi jak i mojemu mechanikowi rece juz opadają. Po krótce.... koniec czerwca 2021 wymiana filtórw , oleju , paliwa itd. lipiec 2021 rano jade autem do pracy...auto stoi zaparkowane po pracy nie odpala .. kręce rozrucznikem nic ....laweta wymiana pompy vacum ( nowa) .. jakiś czas pojezdził ,nastepnie sierpień pompowtryski robione uszczelnienia..po niedlugim czasie ok. miesiąc auto znów przestało odpalać robiony pompowtrysk... odpala.. miesiac.. znowu to samo.. tulejowane gniazda pompowtrysków.. wymieniane uszczelniacze na pompkach.. auto odpala.. jakiś miesiac.. znowu to samo... wymieniony aku , rozrusznik... auto dalej po nocy nie pali... z zaobserwowanych rzeczy ( a moze to tylko przypadek) gdy uda sie go odpalic ale nie jest nim jezdzone .. na drugi dzień odpali normalnie jak by nic mu nie dolegało... sytuacja zmienia się gdy odpale go po kilkukrotnym kreceniu rozrusznikiem do ok 10sek. kazde.. pojeżdze caly dzień auto nagrzeje się do temp. roboczej 90* .. postoi noc i juz jest problem w trakcie jazdy nic sie nie dzieje silnik pracuje rowno nie kopci nie ma bledow na vagu.. filtr paliwa pełen pompke w baku slychać brak mi juz cierpliwości ,nerwow i pomysłow do czego jeszcze warto zajrzeć..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...