Skocz do zawartości

tuiko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tuiko

Osiągnięcia tuiko

0

Reputacja

  1. Witam koledzy mam pytanie czy ktoś posiada uszkodzony wariator ? z motora BBK / BAS / BHF / BAT sprawdzałem swoje i są w można powiedzieć stanie bdb lecz w jednym z nich rozpadła się podkładka sprężyny z bolca blokującego.... jak by ktoś miał uszkodzony taki wariator bardzo chętnie przygarnę tą podkładkę oczywiście nie za freeee o to chodzi
  2. dołączę się do tematu gadałem już z wieloma mechanikami z autoryzowanych serwisów i wszystkie tfsi jak i tsi vw biorą olej więcej lub mniej jak za dużo pomaga wymiana odmy oraz aktualizacji oprogramowania silnika które zwiększa ciśnienie w skrzyni korbowej to pomaga lecz nie usuwa poboru oleju przynajmniej tyle się dowiedziałem mój 211ps bierze ok 300-400 ml na 1000km czyli niby całkowicie mieści się w normie jak na ten silnik a zalany jest aktualnie motulem SPECIFIC 504.00/507 co do spalania przy s-tronicu oraz quattro 9-11 miasto w spokojnym stylu autostrada 8-10 jazda mieszana bo ciężko nie depnąć z tym silnikiem i mimo wszystko kolejne już zamówione także będzie TFSI a aktualne do sprzedania
  3. szczerze myślę nad tym coraz bardziej
  4. to gwarancje miałeś przedłużoną tak jak ja widzę bo też masz 2010 r w tym że ja już przekroczyłem 150 000 i niestety gwarancja przepadła w czasie gwarancji w Niemczech jeszcze było robione stage 1 rezultat taki że aktualnie bierze ok 350-400ml na 1000 km
  5. kolego a co cię czeka stage 2 czy 1 i liczysz że i katal wymienią
  6. kurcze dokładnie nie kojarzę bo to 2 tygodnie temu było ale coś w stylu "katalizator - nadmierne zapełnienie" ---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ---------- chodź się zamienimy
  7. w wrześniu nabyłem sobie po dobrej cenie A4 B8 Avant z silnikiem 2.0 TFSI 211ps S-tronicem oraz napędem Quattro z 2010r prócz problemów z żłopaniem oleju autko jest git ale taka jego natura niestety a raczej tego silnika, nic się nie dzieje a raczej nie działo jak wiadomo wszystko się zużywa auto ma przejechane dużo i nie dużo bo 150 000 ale serwisowane w ASO ostatni serwis 144 000 ostatnio zaświecił mi się check po podłączeniu kompa dowiedziałem się iż katalizator jest już pełny błąd usunąłem auto przegoniłem po autostradzie i na 2 m-c był spokój do dziś gdy się znowu zaświecił więc myślę że w końcu czas na wymianę i teraz moje pytanko mój katalizator to 8K0 131 701 S szukałem czegoś na allegro i znalazłem kilka do 2.0 TFSI które wyglądają idealnie tak samo ale mają inny nr czy będzie to pasować czy musi być katal o idealnie takim nr ? czy może takie rozwiązanie wybrać Downpipe Audi A4 A5 2.0 TFSI +katalizator 100cpsi (3830779136) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. mienił już ktoś katalizator w tym silniku ? a może jakaś polecana firma co regeneruje ? jeśli ktoś ma jakąś wiedze w tym temacie to prosił bym o pomoc
  8. Witam na samym początku chciał bym wszystkich przywitać i gdyż jestem nowy na forum przy okazji do siego roku wszystkim życzę tak na starcie nie jestem tym typem co pisze tylko jak ma problem staram się udzielać na forum poprzednio forum BMW aktualnie przyszła zmiana wozidła więc i zmiana forum aktualnie sobie jeżdżę A4 Avant 2.0TFSI Quattro w S-tronicu z 2010 r śmigam głównie po Rybniku bo stąd też jestem pozdro for ALL:decayed:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...