Skocz do zawartości

szroth

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O szroth

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Przejechałem na FEBI 90-100 tys km, i zeczeło pukać w lewym kole coś, sprzedawałem auto i już tego nie robiłem, wiec nie wiem ile wahaczy było wybite z lewej strony, ale z prawej wymieniałem przegub i wahacze były ok, góra i doł
  2. Sprzedawałem moją audi a4 b6, rok 2002, 1.9 tdi awx, pod koniec zeszłego roku, z uwagi na to że auto było poobijane itp wział to handlarz bez płakania o "wgnioty na błotniku", przy okazji sprawdziliśmy przebieg, 570.000km w chwili sprzedaży, auto dość długo było serwisowane, dodaliśmy lukę plus moje i wyszło
  3. audi a4 b6 avant, wielowachacz febi założony w marcu 2015 roku, do dziś przejechane 25 tys km, dodam że gania to często po drogach gdzie jazda 70km/h to max, jak narazie brak śladów zużycia, jedyny minus to że po 5 tys km zaczęło "kwiczeć", po popuszczeniu dolnych śrub amorów i ponownym dokręceniu śmiga jak złoto i cicho. widziałem krafta po półrocznej eksploatacji, przebieg max 10 tys km, i luzy na tulejach większe jak na zawieszeniu ori audi po 300 tys km, więc jak dla mnie porażka
  4. Kiedy pierwszy raz wymieniałem olej to znalazłem na plycie silnika ta spreżyne ala słoneczko ze sprzegła sprezarki klimy, założyłem, po 15 tys km ścieło srube. Teraz znów zalożyłem i jak wlacze klime to ścina srubke. Klima dziala, przejezdziłem już bez tej srubki 40 tys km, ale chciałbym to zrobić, poradzicie coś? silnik 1.9 awx
×
×
  • Dodaj nową pozycję...