Skocz do zawartości

felek59

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O felek59

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Przemyśl

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. felek59

    Wymiana szklanek

    Niestety wszystkie objawy o jakich piszecie to mają miejsce przedtem założyłem szklanki INA z allegro i zapewne padłem ofiarą jakiegoś wałka teraz też kupiłem INA ale już w sklepie więc może już nie będzie z tym problemu Broki na miejscu a wałek jak nowy jeżdżę na Valvoline Sync Extreme Oleju to raczej ubywa ale nie w jakimś strasznym tempie dolewam około 7-8 setek na 12k więc uważam że to nie najgorzej pozdrawiam
  2. felek59

    Wymiana szklanek

    Witam uszczelniając dziś pokrywę zaworową skontrolowałem stan szklanek 4 do wymiany a mają tylko 30 tys ostatnio jak to robiłem zrzucałem cały przód rozrząd i chyba tym razem też tak będzie czy może nie? jest jakaś metoda na wymianę bez rozbebeszania połowy auta? pozdrawiam
  3. Witam Przymierzam się do wymiany opon letnich Obecnie założone 5 letnie michelin pilot sport Felgi 17 rozmiar opon 235/45/17 Jazda 30% miasto 70% trasy z czego 40% autostrady Mam parę zim na karku i raczej jeżdżę z wyczuciem i bez szaleństw. Cena nie ma decydującego znaczenia marki, poniżej 350zł za sztukę odrzucam.
  4. Witam Mam taki dziwny układ jeżeli chodzi o lampkę tylną bagażnika pozycja 1 świeci non stop pozycja 0 nie świeci czy to otwarta klapa czy zamknięta pozycja po środku zamknę klapę świeci otworzę gaśnie... Ktoś to może wytłumaczyć przecież powinno być odwrotnie Reszta lampek ok tzn działa poprawnie po otwarciu zamknięciu drzwi pozdrawiam
  5. felek59

    Kod lakieru 17

    Witam Posiadam 17 jak na link może ktoś podać kod lakieru bo trochę porysowałem i chciałem poprawić z góry dziekuję
  6. racja pojechałem do zaprzyjaźnionego elektryka cały szczotkotrzymacz można wyjąć bez wyciągania alternatora , chociaż ja wyjąłem. Trochę podtarty był wirnik więc lekko go przyszlifowałem i wygląda jak nowy, jednej szcztoki nie było prawie wcale. W dłoń poszła lutownica + nowe szczotki Koszt operacji 30zł 10zł szczotki 20 dałem na przysłowiową flaszkę Czas zabiegu 1h Temat do zamknięcia
  7. Witam wczoraj wracając autostradą przy obrotach 3 tys zaczęła nieregularnie migać kontrolka ładowania. Nizsze obroty nie uaktywniają tej kontrolki. Jak sądzicie co to szczotki czy dioda? dodam że w wakacje wymieniłem to sprzegiełko więc raczej wykluczam jesgo awarię ale któż to wie... pozdrawiam
  8. Dziekuje pomimo wad tej turbiny zaryzykuje...
  9. Dziękuję bardzo cenna informacja odnośnie pkt 1 jednak mam obawy co do wyjścia z turbo w tej chwili jest szybkozłączka i wąż wchodzi już "normalnie" na tą rurę idącą pod zderzakiem do IC poza tym ma odejście na tą puszkę pod nadkolem oglądając turbo BRD nie mamy tu wejścia na szybkozłączkę tylko normalnie na opaskę dalej nie wiem co i jak za bardzo...
  10. Witam trochę wertuję forum i widzę że wymiana w AVF turbo na wersje ze 170km jest prawie P&P noszę się z takim zamiarem . Jedyny problem jak dla mnie to podłączenie węży ciśnieniowych : po 1. wąż filtr - turbina podejdzie czy trzeba coś innego dostosować ze względu na inne średnice? po 2. waż ciśnieniowy turbo - ta rura pod autem tu mam największy problem po w tych turbinach występują inne sposoby połączenia. Proszę o jakieś oświecenie tematu pozdrawiam
  11. Witam wertując internet natrafiłem na temat wymianny samonastawnego sprzęgła typu SAC w naszych audi. do wymiany konieczne jest posiadania specjalnego klucza do wstępnego odciągnięcia sprężyny powiedzcie czy przy wymiane nowych elementów jest to konieczne bo co mechanik to inna teoria... pozdrawiam
  12. Witam wpadł mi w ręce oryginalny zderzak audi AVANT B6 z czujnikami parkowania poczytałem trochę forum i postanowiłem to poskładać i tu zaczynają się schody Sterownik 8Z0 919 283A mam ten + głośniczek oryginał numer zamazany nie miałem do głośniczka oryginalnej kostki wiec przylutowałem 2 kabelki wszystko pospinałem wg schematów z sieci i cisza pytanko jest takie czy muszę podłączać CAN i K-line żeby to w ogóle zechciało zagadać? pozdrawiam
  13. A takie pytanko techniczne czy po tej operacji była konieczna regulacja wtrysków , czy po prostu nie ruszałeś tych śrub regulacyjnych daj znac pozdrawiam
  14. Witam zakupiłem zderzak z czujnikami parkowania wraz z nim sterownik o nr 8Z0919283A wpina sie do niego 2 wiązki kabli 1 od czujników 12 pinowa kolor czarny 2 od zasialnia, głośnika, plus ze wstecznego itd nr kostki 8e0972416 czy ma ktoś z was rozpiskę tych 10 przewodów jakie wychodzą z tej kostki nr 2? bardzo proszę o pomoc
  15. i co jaka diagnoza u mnie podobny problem, obstawiam gruche od turbo bo jak zdejmę wężyk to świst ustaje... dajcie znać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...