Skocz do zawartości

bogdan01

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bogdan01

Osiągnięcia bogdan01

0

Reputacja

  1. Nie wiem co bylo tego przyczyna,ze tak szybko zaczely sie wycierac,ale zostaly zmienione na nowe i wszystko jest OK.
  2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b86f4e4bc3945aa.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bbaadf2612fcd35d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12f3cd233d72936a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a5e1ae8446053aca.html Witam dwa pierwsze linki to walki nowe,po 500km juz wytarta jedna krzywka w prawej glowicy w lewej bylo wiecej. Nastepne dwa to walki stare.Zdjecia jednak nie odzwierciedla tego idealnie. Pozdrawiam
  3. Byl kiedys obszerny topik na ten temat niestety nie widze go teraz,ale Piotrus ma racje najwazniejsza jest blokada walu korbowego reszte mozesz dopasowac(wiertlo,plaskownik).Warsztat w ktorym robilem auto specjalizuje sie w mercedesach(taxi),ale robi tam moj kolega,a jego szef kupil specjalnie dla mnie blokady do V6 moze kiedys mu sie przydadza. Moim zdaniem jezeli ten warsztat robi same VW i Audi to powinien miec takie blokady(moze maja ale nie wiedza do czego sluza)jezeli nie maja to zlec im ich kupno tak bedzie najlepiej. Poszukaj tematow o blokadach przy wymianie rozrzadu jak nie tu to na forum audi klub polska.I jeszcze jedno jak beda ci mieli poprawic rozrzad bez blokad to sie nie zgadzaj bo to nic nie da po prostu zostanie tak jak jest.Jak bedziesz wymienial pompe,to mozesz sie pokusic o sprawdzenie punktow rozrzadu,a mianowicie zablokuj pompe,wstaw jakies blaszki na walki rozrzadu i sprawdz czy otwor do walu korbowego sie zgadza,wyczujesz to palcem.Umnie bylo okolo 5mm roznicy. Pozdrawiam Znalazlem: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 Tutaj dowiesz sie wszystkiego
  4. Wesolych Swiat Panowie Jezeli po wymianie pompy nie poprawi ci sie moc,a jestem na 99%pewny ze nie,to ustaw porzadnie rozrzad (nie na kredke). U mnie po ponownym ustawieniu rozrzadu i po wymianie walkow rozrzadu auto idzie jak burza wkreca sie na obroty bez zadnego problemu.Jedyne co mi sie stalo to po 2tkm walki poszly(pewnie byly wadliwe)warsztat w ktorym robilem jak to zobaczyl to zamowil nowy komplet i wymienil bez zadnych doplat.Uszczelki zostawilem stare pod deklami bo musialem jeszcze sprawdzic walki czy nic im sie znowu nie stalo.Teraz sa juz nowe uszczelki i walki ok,nowy olej i autem chce sie jezdzic.Moja rada dla ciebie Grzegorz76-jak bedziesz wymienial pompe to ustaw rozrzad ale z wszystkimi blokadami to ci pomoze.U mnie na walkach i pompie blokady sie zgadzaly,ale blokada w silniku juz nie i to pewnie byl problem,poprostu jest potrzebny mechanik ktory sie zna na naszych silnikach,lub dobry mechanik,ale z twoimi notatkami z forum,tu jest wszystko,tak ja zrobilem pozbieralem z forum to co potrzebne i do mechanika. Powodzenia
  5. Sory za dluga przerwe. Wiec tak jestem zadowolony z tych 150PS.Wczesniej jezdzilem 90PS nie ma porownania.U mnie podczas jazdy dochodzi do czerwonego pola bez problemu i to jest wlasnie dziwne.Przy robieniu logow na 3-biegu auto sie nawet nie zajaknie na 4-biegu tez.Problem wystepuje wtedy gdy redukuje biegi.Na przyklad przy 3000 obrotow zmieniam bieg bez wzgledu na to czy jest to z 3na4,4na5,5na6 auto wtedy traci moc tzn nie ciagnie tak jak powinno i zaczyna telepac,a najbardziej odczuwalne telepanie czuc na pedale gazu(takie pulsowanie).W sobote jade na warsztat,ponowne ustawienie rozrzadu(z wszystkimi blokadami tak jak jest na forum opisane),wymiana termostatu,wymiana walkow rozrzadu(komlet),wymiana odmy i to chyba wszystko.Mimo tego iz to wymienie to na 99% jestem pewny ze nic sie nie poprawi,ale tak czy inaczej te rzeczy nadaja sie do wymiany.Moim zdaniem wina lezy po stronie pompy wtryskowej(nie jetem mechanikiem),ale z tego co sie orientuje to gaz jest polaczony z pompa czy nastawnikiem i wlasnie przy redukcji biegow popuszczamy pedal gazu.Po ponownym docisnieciu auto dostaje drgawek. Igor0111 dzieki za zaproszenie,ale przeplywka jest ok.
  6. Poslucham twojej rady i przed logami wymienie termostat.Poza tym z tego co czytalem na forum to przy niedogrzanym silniku logi nie wychodza prawidlowo.Szkoda bo w maju jak kupilem auto to zmienialem paski,rolki,napinacze,plyny,a o termostacie dowiedzialem sie z forum ale po fakcie,trudno mechanik sie narobi.Moze w sobote po wymianie zrobie logi. Narazie dzieki Pzdrawiam[br]Dopisany: 19 Sierpień 2008, 18:21 _________________________________________________ Prosze o ponowna analize logow,mam nadzieje ze teraz sa poprawne
  7. Dzieki Darek_G. Oto mi wlasnie chodzilo,zeby ktos napisal co robie nie tak.Moze sa ludzie ktorzy robia wszystko poprawnie za pierwszym razem,ale ja jak widac do takich nie naleze.Oczywiscie poprawie to wszystko i wrzuce na forum (postaram sie to zrobic jeszcze dzisiaj).Masz racje co do blokow 003i011 zasugerowalem sie filmikiem,ale juz wiem ze logi dynamiczne robi sie z pedalem gazu w podlodze dla kazdego bloku.Logi statyczne tez sa do poprawienia bo nie ma odpowiedniej temperatury(moze termostat).Rozgrzeje auto i sprawdze. Jeszcze raz dzieki za wskazowki.
  8. Postanowilem wyrzucic te linki,poniewaz zrobilem kolejne,ale tylko statyczne i Basing Settings.Mam nadzieje ze teraz sa dobrze,wiec prosze kolegow o analize. Logi Basing Settings Logi Statyczne
  9. Za pompe nie bede nic placil.Nie wiem czy ja zwroci czy zatrzyma dla siebie,ale to jest jego sprawa.(pompa tutaj z jego znizkami kosztuje ponad 300 euro)Jechalismy jeszcze z podpietym komputerem(ESI Tronic),silnik rozgrzany(90stopni na zegarze)i niby turbo i przeplywomierz pokazuje wszystko w porzadku.Sprawdzal chyba jeszcze EGR,(tutaj to jest chyba AGR,ale nie jestem pewny)dzisiaj ma go rozebrac i sprawdzic.Jak nic nie wymodzi to postaram sie zrobic logi dynamiczne na Vagu.Tak jak przedstawil to Baskecior na filmie.Moze faktycznie cos jest z turbina,a mam nowa,tylko ze narazie nie chce jej wymieniac,bo nie jestem na 100%pewny,ze moja jest zepsuta. Wieczorem napisze o postepach.[br]Dopisany: 14 Sierpień 2008, 07:03 _________________________________________________ Witam ponowniw. Jest tak jak bylo czyli bez zmian. Wstawiam pierwsze moje logi dynamiczne 011,ale nie wiem czy sa dobrze zrobione.Nie bede sie rozpisywal tylko wstawie i poczekam na opinnie moze ktos cos z nich odczyta,bede poglebial wiedze zdobyta na foru [br]Dopisany: 15 Sierpień 2008, 21:21 _________________________________________________ Tak dokladnie to jest pompa spietrzajaca paliwo.Spietrza jezeli w baku jest mniej niz 2/3.Teraz juz to wiem ale zapuzno. Teraz przy 3000 obrotow alto zaczyna mulic i sa drgania pedalu gazu.Nikt nie wie co to moze byc?
  10. Wrocilem wlasnie z warsztatu,ale innego niz wczoraj.Ten tez potwierdzil ze pompa jest zepsuta,w ogole nie chodzi.Zamowilem oryginalna w serwisie Audi i jutro jade wymieniac.Zobaczymy co bedzie.Jezeli chodzi o paliwo w zbiorniku to nie ma znaczenia w moim przypadku czy jest pelno czy zapala sie rezerwa to sa takie same objawy.Dam znac jutro po wymianie pompy,czy bol ustal. [br]Dopisany: 12 Sierpień 2008, 14:28 _________________________________________________ A jednak to nie jest wina pompy.Zostawilem auto na warsztacie moze jutro cos sie wyjasni.Jak tylko znajdzie sie przyczyna to napisze. Pozdrawiam.
  11. Witam! Przede wszystkim dziekuje za przeniesienie mojego watku i przepraszam za zamieszanie. Wiec tak nie jestem mechanikiem i nie znam sie na tym wszystkim.Wczoraj mechanik powiedzial po sprawdzeniu ze to pompa paliwa ta co sie znajduje w baku.Przed chwila bylem w serwisie w Audi,zeby sie dowiedziec ile kosztuje ta pompa,niestety ale w Etce tej pompy nie znalazl.(ja tez nie!)Mam Vaga i w sumie wszystko co potrzebne do zrobienia logow,ale musze jeszcze troche poczytac jak i co,bo jak narazie jest to dla mnie czarna magia. Bede sie staral zrobic logi dynamiczne,tak jak kazdy tutaj pisze i postaram sie wrzucic o ile w ogole je zrobie.A moze ktos z forumowiczow mial podobny przypadek i podzieli sie widomosciami. Dzieki i pozdrawiam
  12. Witam! Podepne sie pod temat bo w moim a4fan jest podobnie,a mianowicie po wyzej 3500 obrotow, brak mocy.W sobote na warsztacie podlaczalismy pod komputer z oprogramowaniem (ESI Bosch).Wczasie jazdy turbo zachowywalo sie normalnie,a przeplywomierz nie mierzal tak jak powinien.Wymieniany byl z 5-tyg.temu w serwisie Audi.Dzisiaj pojechalem do nastepnego mechanika podpiol pod komputer z tym samym oprogramowaniem,nie wykazalo bledu,ale przeplywomierz nie mierzyl tak jak powinien,podpiol swoj i tez to samo.Podpiol moj i o dziwo zaczal mierzyc tak jak powinno byc.Zrobilismy krotka przejazdzke ale objawy pozostaly.Stwierdzil,ze cos jest nie tak z popma paliwa,poodkrecal wszystko w bagazniku i sprawdzal napiecie na kablach,ktorego o dziwo nie bylo.Odlaczyl wezyk od filtra paliwa i podstawil banke z ropa ale paliwo nie lecialo.Podlaczyl pompe paliwa na krotko i chcial zrobic jeszcze raz przejazdzke,ale stwierdzil,ze skoro paliwo dalej nie leci przez ten wezyk to nie ma sensu jechac i ze na 99,9% jest to wina tej pomy. Prosil bym klubowiczow o jakies sugestie i ewentualnie jakies rady.Autko to Audi A4 AKN 2.5Tdi,150PS.Na zegarze 208tkm. Dzieki za podpowiedzi. Pozdrawiam! * nie podpinamy sie pod watki o innych silnikach niz ten o ktory pytamy, post wydzielilem do nowego watku [Musashi]
  13. Witam! Wlasnie przed paroma dniami stalem sie szczesliwym posiadaczem Audi A4 z 16.11.2000r.Mysle ,ze w razie potrzeby bede mogl liczyc na fahowa pomoc od forumowiczow.Na imie mam Bogdan w obecnej chwili mieszkam we Frankfurcie nad Menem,a tak w ogole to jestem z Dolnoslaskiego.Jeszcze raz witam wszystkich serecznie. Bogdan01
×
×
  • Dodaj nową pozycję...