Skocz do zawartości

kerajek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kerajek

Informacje

  • Imię
    Jarosław
  • Miasto
    lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kerajek

0

Reputacja

  1. P2293 Fuel Pressure Regulator 2 Performance Szklanka (popychacz) była wymieniana na nowa w zeszłym roku we wrześniu. Osobiście dysponuje jedynie oprogramowaniem Torque na Androida i nie wiem czy tam ciśnienia mogę posprawdzać, ale poszukam. Korek niby sprawdzałem, ale uszczelce się nie przyglądałem. Możesz podrzucić konkretnie na jakimś schemacie co sprawdzić, bo ja noga do mechaniki jestem, bardziej informatyka :/
  2. Myślę że ta regeneracja jest ok. Mają renomę w okolicy i nie robią fuszerek. Mam jakieś wykresy mogę zeskanować i wrzucić. Dzisiaj po jeździłem dosyć dużo, ok 350 km w sumie i tak: Po odpaleniu samochodu po chwili odpalam się błąd P2401 i drugi od czujnika ciśnienia paliwa. Po skasowanie w czasie jazdy się nie zapala. Dopiero po zgaszeniu i odpaleniu na nowo się zapala. Dodatkowo teraz już jest nie na czerwono tylko na żółto w błędach. I wydaje mi się że raz jak odpaliłem to się nie zapalił. Odpaliłem 5-6 razy w ciągu tych 350 km. Jak chwycił już turbina to czuć że ciągnie, od 100 do 140 ładnie podchodziło. Jednak jak nie złapie to tak sobie to idzie.
  3. Te które do zaworu dochodzą? Myślę że mechanik sprawdzał. Twierdzi że może to byc pompa wysokiego ciśnienia, a nie ma czym sprawdzić.
  4. Dzięki. Będę informował czy pomogło. Etap wymieniony na nowy, a błąd pozostał jakieś pomysły? Może jakiś porządny mechanik od audi w woj. lubelskim?
  5. Zapaliły się błędy i zaprowadziłem do swojego mechanika przy okazji na wymianę oleju i inne drobne sprawy. Powiedział że turbina stoi, ma przeciek i dlatego tak ostatnio olej żre. Jako że w okolicy mam warsztat który się specjalizuje w regeneracji turbin to tam zaprowadziłem. Zeby nie bawić się samemu w montaż i demontaż. Wyszło jeszcze poza turbina jakiś zawór z membraną do wymiany. I właśnie obecnie motaja się z evapem, bo nie wiedzą co jest. Czasami im chwyci, że się tak wyrażę, i jest ok, a czasami brakuje z tego co rozmawiałem 0,2 Bara sprężania na turbinie bodajże.
  6. Nie wiem jak po regeneracji turbiny, bo nadal stoi u mechanika. Ale wcześniej nie miał siły (jechał ale szału nie bylo). Raczej nie odczywalem żeby było coś nie tak, poza zapaleniem się kontrolki Check Engine, chwilę po odpaleniu auta i po zczytaniu był to błąd P2401.
  7. Witam. Wczoraj po dolaniu oleju i przejechaniu kliku kilometrów pojawił mi sie taki błąd jak w temacie P2401. Czego on dotyczy i jak to rozwiązać? Od jakiegoś czasu pojawiają sie tez błędy P0139, P0141 i P0299. Oleju dolałam nie tak jak zwykle żeby poziom był pomiędzy min a max, a tak ze jest na max. Ktoś pomoże z czym związany jest ten błąd? Teoretycznie sugeruje jakiś wyciek. Pozdrawiam. Auto: A4 B7 2.0TFSI 200KM Quattro. Amerykaniec w automacie, 2006r., obecnie 142tys. przebiegu Podbije, może ktoś coś pomoże? Auto po regeneracji turbiny i wymianie zaworu z membraną. Nadal brakuje 0,2 Bara i jest błąd 2401, coś z paliwem może?
  8. Kupiłem pompę na eBay, przyszła ze Stanów. Obecnie zrobione, wymieniony także napinacz przy pompie i przy łańcuchu. Jeździ :-)
  9. Ale cena chyba zabójcza. Da radę kupić taniej?
  10. Witam, Jestem nowy na forum, więc po pierwsze się witam, a po drugie potrzebuję pomocy. Auto: A4 B7 2.0 TFSI 200KM quattro, 2006r. sedan, automatyczna skrzynia, sprowadzony z USA. Jestem trzecim właścicielem w Polsce. Miałem zdarzenie samochodem, podczas jazdy urwał mi się przedni lewy dolny wachacz. Ponieważ było zimno po zdarzeniu (do czasu przyjechania lawety) silnik cały czas pracował, aby chodziła klimatyzacja. Pracował normalnie. Jak przyjechała laweta, oczywiście nie dało się wjechać, ale wciągnęliśmy tyłem przy pracującym silniku. Było ok. Po zawiezieniu auta do mechanika, zostały wymienione wachacze. Auto odpalone i chodzi jak sieczkarnia. Po przejechaniu 20m włączyła się kontrolka "OIL PREASURE" (ciśnienie oleju). Czyli ciśnienie za niskie. OK, więc... Wymieniona została szklanka (popychacz), bo była już strasznie wyrobiona. Nie pomogło. Wymieniony napinacz łańcucha. Nie pomogło. Mechanik jest w trakcie rozbierania miski olejowej i straszy mnie, że mogła się panewka obrócić i trzeba będzie nowy silnik. Czy nasuwa się Wam co można jeszcze sprawdzić? Czytałem w temacie o "klekocie silnika", że można wymienić jakieś ringi w mechanizmie zmiennych faz rozrządu. Czy jak ze szklanki, czy też popychacza, jak zwał tak zwał, urwał się kawałek metalu to coś mógł uszkodzić? Jak tak to co? A może inne pomysły na zapalanie się kontrolki niskiego ciśnienia oleju? Wcześniej wymienione zostały hydroregulatory (czy jakoś tak, w silniku 4 na cylinder). Podkładka pod klawiaturą. Oleju brał, bo co 1000km dolewałem, bo się kontrolka zaświecała. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. PS. Jak ktoś doprowadzi do naprawienia samochodu ma u mnie bardzo dobrą flaszkę. Miska zdjęta. Pompa leżała na spodzie, łańcuszek porwany, pompa stoi, zębatek prawie brak. Poszukuję pompy oleju z zębatkami, napinaczem i łańcuszkiem. Pompa: 06B103535F Napinacz: 06B115130A. Silnik o kodzie BPG.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...