Skocz do zawartości

viruslu63

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O viruslu63

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia viruslu63

0

Reputacja

  1. No właśnie mi też tak się stało dopiero po dwóch dniach, ale jak już mówiłem będę mógł błąd skasować dopiero jutro. Tymczasem dzisiaj będę sprawdzał taśmę... Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalk
  2. Dzięki za odpowiedź, jutro będę sprawdzał...
  3. Wtyczki powpinane i sprawdzone jednak do VCDSa dostęp będę miał dopiero w piątek :/ Więc coś więcej będę wiedział dopiero wtedy... A tak swoją drogą to jak sprawdzić czy problem jest po stronie taśmy?
  4. viruslu63

    Problem z Air bag

    Witam, kilka dni temu założyłem u siebie kierownicę z multifunkcją. Podczas rezania trzeba było dołożyć jeden pin w żółtej wtyczce od air bag idącej do taśmy kierownicy. Połączony on został z pinem 18 w przekaźniku multifunkcji. Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że świeci się błąd air bag (prace były robione na odpiętym aku), więc wykasowałem go w VCDS. Problem polega na tym, że po dwóch dniach spokoju błąd znów wyskoczył. Co mogło by być przyczyną?
  5. Wszystkie dotychczasowe problemy rozwiązane. Kiera chula aż miło, ale nie obeszło się niestety bez następnych problemów :/ Uszkodzona jest taśma Airbag i wywala mi błąd poduchy na zegarach. I teraz najważniejsze pytanie: numer mojej taśmy to 1J0 959 654AG, czy będzie działać multifunkcja jeśli założę taśmę z inną końcówką numeru np: ...654AC lub ...654AP, ...654R, ...654J ? Od razu mówię, że nie mam ESP ani tiptronica.
  6. Tylko kodowanie. Licznik jest z analogowym zegarkiem. W sterowniku multifunkcji nie ma żadnych błędów... Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalk
  7. Radio się włącza i wyłącza już normalnie. Rds na Fisie też jest... wysunięta była lekko czarna wtyczka przy radiu więc z tym już sobie poradziłem. Moja bryka jest z 98 roku więc nie mam Can. Mam emulator CAN i do kabli przy radiu się wpiąłem z sygnałami...
  8. Przekaźnik 4BO907487C a radio concert 2 CD... Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalk
  9. Chce zmienić bo tak jak jest napisane w pierwszym poście nie działają przyciski w prawo i w lewo... Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalk
  10. Spoko dzięki koleżko... A mam jeszcze jedno pytanko: Czy da radę zostawić obręcz ze starej kierownicy 4 ramiennej B5 lift i założyć tylko poduchę z C5 lift ze zwijakiem i taśmą z multifunkcją? Mam kolejny problem. :/ Otóż kiera już siedzi w bryce, wszystko jest podłączone... Nie jestem w stanie zmienić kodowania w vcds, za każdym razem jak wpiszę 01002 i kliknę do it, to nie zapisuje mi tego i nic się nie zmienia. A druga kwestia jest taka że przestało się radio samo włączać i wyłączać po zapłonie muszę za każdym razem je samemu włączać i wyłączać...
  11. Dzięki za info. A masz może schemat podłączenia tego? Chyba że wszystko idzie zgodnie z opisem z pierwszego posta... Pozdro
  12. Mam pytanko, moje b5 jest z 98r czyli jeszcze bez Can. Radio w aucie to Concert 2 podłączone przez emulator Can. Jak wygląda wtedy sprawa podłączenia multifunkcji z A6C5 poliftowej? Jaki przekażnik bym potrzebował żeby to wszystko działało? I jak to podłączyć?
  13. Ok, wymiana całego kolektora... Ale co z tą gruszką przy kolektorze się mogło stać, że tak stuka na obrotach? Z AHL-a od np: passata podejdzie kolektor?
  14. Podłączam się pod pytanie, mnie też drażnią dźwięki dochodzące z dolotu... Jak to naprawić? Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalk
  15. Nie do końca pamiętam, ale coś koło 90-100 zł... Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...