Skocz do zawartości

maq

Pasjonat
  • Postów

    267
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maq

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Smolec/ Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maq

0

Reputacja

  1. Panowie przerabiałem ten temat u siebie. Brak kluczyka i konieczność demontażu haka. Ja udałem się do ślusarza który w ciągu dosłownie 2 minut otworzył zamek. Efekt taki jak w postach wyżej- gałka obraca się dookoła a hak ani drgnie. Bylem dość zdesperowany na jego demontaż więc po paru pogłaskaniach młotkiem od góry szybko wyciągnąłem wnioski że to nic nie da. Wg mnie jedyny sposób to wiercenie pod spodem ( pionowo ) i u mnie tak właśnie go zdjąłem. Jak wejdziecie pod auto to zauważycie, że pod hakiem jest mały otworek ( patrząc od dołu to tak jak by był pionowo pod gniazdem haka) należy zacząć wiercić w tym miejscu pionowo do góry ( ja to robiłem stopniowo najpierw wiertło 6 potem 8 itd, nie pamiętam na jakim skończyłem dokładnie 10 lub 12) kiedy otwór będzie już dość spory zobaczycie przez niego spakietowane blachy. Przez otówr należy włożyć jakiś pręt ( wałek lub coś podobnego ) i dość solidnie piz...ć w te pakiety blach tak aby podniosły się do góry ( nie zalecam używaćdo tego śrubokręta bo wejdzie między blachy - rozszerzy je i tylko pogorszy sytuację ) U mnie po uderzeniu tego elementu do góry hak spadł tak że prawie dostałem nim w łeb ( uderzałem z kanału ). Jeśli uda mi się odnaleźć hak w garażu to zrobię wam fotkę gdzie wierciłem i jak wyglądają te blachy
  2. Też nie chce mi się wierzyć że to wina szyb podwójnych. Skoro jednak jesteś tego pewny to tutaj masz jedno z rozwiązań http://allegro.pl/odbiornik-gps-navibe-gb337-i6435848988.html Używałem takiego jak mój stary samsung nie chciał łapać fixa. Działa to w ten sposób że musisz w telefonie nawiązać połączenie z tym urządzeniem przez bluetooth ( minus taki że jak masz zestaw głośnomówiący to już się z nim nie połączysz) Dodatkowo instaluje się aplikację w tel. ( np bluetooth GPS Provider) , która pozwoli aby programy do nawigacji widziały satelity z tego urządzenia
  3. Raczej kolego.No to dziwnie ma na imię Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  4. Koleżanko tutaj masz chyba podobny problem. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/277123-naprawa-tasmy-wyswietlacza-rns-e/ P.S Na dzień dobry przed pierwszym postem należy się przywitać na forum.
  5. maq

    Wtyczka ABS piny

    Tam nie ma jeszcze takiej blokady ściąganiej przed wyjeciem pinu? Taka fioletowa zawleczka chyba powinna być. Mimo wszystko wyjęcie nie jest łatwe i trzeba się chwilę pomęczyć. Igła może być za miękka. Tu masz link jak gość zrobił sobie narzędzia do tego https://youtu.be/5rlXZUvhEsQ Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  6. Ja miałem ostatnio taką akcję ze kiepskie ledy poodginały mi blaszki te na dole w środku gniazd ( oprawek) na posrotojówki i też nie świeciły. Po podgięciu lekko blaszki do góry żarówki zaczęły normalnie świecić Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  7. masz ori hak? Pytam bo to zdjęcie które wysłałeś nie jest haka orginalnego. Działało Ci to wcześniej?
  8. To, że iskrzą nie znaxczy że sąna pewno i na 100% sprawne .Tak jak Ci pisałem sprawdź je multimetrem. U mnie dwie miały 0 a jedna coś jak pamiętam koło 70 om- ona pewnie też by iskrzyła a jej sprawność była już żadna.
  9. Pierwsze co trzeba zrobić jak Diesel ma ciężki rozruch to sprawdzenie świec żarowych. Multimetr w rękę i sprawdzenie pierwszych trzech to kwestia 10 minut czasu. Do ostatniej ciężej się dostać, ale jesłi pierwsze trzy są sprawne a czwarta była by uszkodzona to i tak nie powinien sprawiać problemów. Ja u siebie miałem spalone co najmniej 2, świeca numer 3 miała bardzo dużą oporność wiec była już słaba. Czwartej nawet nie sprawdzałem tylko od razu do wymiany komplet. Zobaczymy jak teraz będzie palił jak będzie mróz bo na tych spalonych była tragedia
  10. maq

    skrzypienie

    turzol napisz proszę bo coś wymiękam.Chodzi o tulejki na górze czy na dole oparcia? Myślałem, że chodzi o ten górny trzpień w który zatrzaskuje się oparcie. Wygląda na to że jak mam położone tylne oparcie to chyba nie skrzypi ( na chwilę je położyłem na próbę i tylko kawałek tak jechałem )
  11. maq

    skrzypienie

    Hej. Dołączam się do pytania. Czy możecie opisać o które tulejki chodzi? U mnie skrzypi na dziurach jak stara szafa. Obawiam się trochę, że u mnie to może być coś z mocowaniem amora bo mam wrażenie że to z jego okolic ( prawa tylna strona)
  12. To i ja się pochwalę.... Choć w sumie to aż mam wyrzuty sumienia bo zrobiłem taki myk. Żonie abonament na tel się kończy w marcu ( ma go na mnie tzn na moją działalność) więc odwaliłem numer i przedłużyłem tą umowę z telefonem Huawei p8 lite.... telefon naprawdę fajny ....Tylko mam nadzieję że żona się nie dowie że za aparat dałem ....9 zł
  13. Nie kombinuj z naprawątego licznika bo to naprawdę nieopłacalne. Za te pieniądze kupisz zegary VDO z pełnym FISEM tylko ktoś Ci musu ogarnąć immo i będziesz zadowolony. Ja też miaęłm takie zegary i ten sam problem ze wskazaniami paliwa. Wyleciały i jeszcze jao uszkodzone ktoś je kupił na allegro ( podejżewam, że ktoś kto je naprawia a potem sprzedaje ) a w ich miejsce wylądowały VDO z fisem
  14. Jak odkręcić to lekko Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...