Skocz do zawartości

krzycho78

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzycho78

Osiągnięcia krzycho78

0

Reputacja

  1. Cześć Kolego i jak rozwiązałeś problem z tym rannym odpalaniem Mam u siebie identyczny problem
  2. Cześć W niedzielę wysłałem do firmy która regenerowała mi to turbo dość obszerną recenzję na temat całego zajścia jak i podejścia do sprawy z ich strony. Dzisiaj nieoczekiwanie zadzwonił do mnie człowiek z informacją że w rekompensacie za rozsypane turbo, stracony czas, nerwy itd. daje mi turbinę Borg Warner-używana niby po 80tyś/km nie regenerowana, zwraca mi koszty dojazdu kiedy to jechałem do nich z regeneracją, koszty za nowy filtr powietrza, oleju, przesyłki i dorzuca butelkę trunku Jak tylko zamontuję nową turbawkę natychmiast wstawię logi do oceny, wtedy potwierdzicie czy to nowe turbo będzie działało tak jak mnie zapewniał człowiek z tej firmy Dzięki Panowie że nakłoniliście mnie jednak abym walczył o swoje i nie odpuszczał Pzdr.
  3. ściągnij gumę z wiązki wchodzącej w stronę drzwi i sprawdź czy izolacja na przewodach nie jest poprzecierana od ciągłej pracy wiązki na przewodach czasami przeciera się izolacja
  4. tak wygląda luz na turbo - poprzeczny na całej szerokości, wyczuwalny jest też luz wzdłużny szkoda że nie sfilmowałem tego momentu jak miałem jeszcze turbo zamontowane z odpiętym wydechem, byłby widoczny olej spływający po stronie gorącej T. na zdjęciu widać dokładnie ślady po oleju spływającym z turba na poduszce silnika Adresu zakładu na razie nie podam dopóki nie poznam postawy firmy względem mojego problemu jeżeli wszystko zakończy się pomyślnie zostawię to dla siebie, natomiast jeżeli nie oddadzą mi pieniążków wtedy na wszystkich możliwych forach motoryzacyjnych zrobię im taki śmietnik że odczują to na własnej skórze pzdr
  5. Panowie nastąpił mały przełom w sprawie mojego turbo Jednak to całe niedomaganie do 2100 obr, gwizd, olej w dolocie przerodził się wczoraj w chmurę niebieskiego dymu, nie czekając ani chwili pojechałem do garażu odkręciłem tłumik od gorącej strony turbo i ku mojemu zdziwieniu na odpalonym silniku z turbo wylewał się olej dosłownie płynął ciurkiem, jeszcze wczoraj wymontowałem turbo z auta i wysyłam je jutro z reklamacją do firmy która mi ją regenerowała na zregenerowanym T zrobiłem raptem 1200 km także morał z tego taki nigdy więcej regeneracji a od firmy która mi ją robiła będę domagał się zwrotu kosztów (1200zł) Zresztą jak sami wiecie Garret oficjalnie ogłosił że tych turbo nie można regenerować http://www.turbocatalog.pl/Extra/GarrettVNT.pdf Że też ja się dałem na to namówić pzdr.
  6. wczoraj do 23 walczyłem z tą regulacją sztangi na początku zastosowałem się do twoich zaleceń ale bez skutku, potem już kręciłem nią we wszystkie strony chyba z 20 razy- ale bez żadnych zmian poszedłem krok dalej i zacząłem nawet regulować ogranicznikiem żaluzji turbo (taka mała śrubeczka z gniazdem imbusowym skontrowana nakrętką) zdjęcie jest przykładowe Zamiast gruszki użyłem kawałka przewodu którym ściągałem ramie żaluzji 1 krok - wykręciłem ją na maksa odpaliłem silnik wtedy zaczął strasznie kopcić i nie miał siły jechać 2 krok - wkręciłem śrubeczkę tak aby wystawała 1-2mm - nie kopcił już tak mocno ale silnik dziwnie pracował i nadal nie miał pełnej mocy 3 krok - wkręciłem śrubeczkę na ok. 3-4 mm wtedy nie kopcił ale zbierał się nadal od 2100 obr reasumując ten ogranicznik był idealnie ustawiony, w sumie zanim zacząłem nim regulować też był wkręcony na ok 3-4mm U mnie po regeneracji turbo zaczęło gwizdać, w sumie mi to nie przeszkadza żeby jeszcze tylko szybciej zbierać się chciało Pzdr.
  7. do tego najlepiej przydałby się miernik cęgowy otwierasz maskę, kluczykiem zamykasz auto następnie miernik cęgowy zakładasz na przewodzie plusowym przy akumulatorze i obserwujesz co się dzieje przez pierwsze 40 sek po zamknięciu auta pobór prądu powinien wynosić ok 2-4A po tych 40 sek amperaż powinien spaść do 0,4A czyli 40mA jeżeli okaże się że pobór prądu z aku wynosi ciągle np 4A wtedy wyjmujesz wszystkie bezpieczniki i wkładasz je po kolei zamykając za każdym razem auto i obserwując miernik, przy którymś bezp. (obwodzie) ujawni ci się winowajca
  8. podciśnienie sprawdzałem jeszcze za nim opisałem to na forum gruszkę T podłączałem na krótko pod króciec pompy vacum - bez zmian 2100 podłączałem N75 pożyczony z auta kolegi z pominięciem podciśnienia EGR i klapy gaszącej - bez zmian 2100 została mi chyba tylko sztanga do regulacji, jeżeli ktoś organoleptycznie wytłumaczy mi jak to zrobić-sprawdzić chętnie skorzystam z pomocy zresztą i tak nie mam już nic do stracenia
  9. Do kolegi grejf Tłumik nie był całkiem odpięty zrobiłem szczelinę między turbem a tłumkiem ok 1-1,5cm włożyłem kawałek śruby i z taką szczeliną zrobiłem test-ale bez żadnej poprawy, nie logowałem tego ponieważ obserwowałem obrotomierz i widziałem że turbo wstaje nadal od 2100 obr Dzięki Sławek w końcu utwierdziłeś mnie w przekonaniu że to jednak moje regenerowane turbo jest winowajcą tak słabego dołu, a tak na marginesie moje logi w porównaniu do twoich po prostu żenada, też bym takie chciał mieć Proszę nie myśleć że szukam dziury w całym, wyobraźcie że wsiadacie do swojej ślicznotki odpalacie ją a następnie wciskacie pedał gazu do samej podłogi i czekacie aż samochód zacznie wam jechać od 2100-2200 obr dla mnie przynajmniej jest to bardzo frustrujące i niebezpieczne przy włączaniu się do ruchu Pozdrawiam
  10. właśnie wróciłem z garażu Zrobiłem szczelinę między turbo a katem i szczerze nie zauważyłem żadnej zmiany, zbiera się tak samo czyli od 2100-2200 obr Tylko ludzie patrzyli na mnie jak na debila który jeździ bez tłumika Tak się jeszcze zastanawiam nad sztangą czy fachowcy przypadkiem jej nie przestawili - jak sądzicie? można to jakoś sprawdzić
  11. właśnie jestem po przekładce przepływki - niestety nic to nie zmieniło, zresztą wydaje mi się że czujnik MAF mierzy właśnie ilość powietrza która zasysa turbo w danym momencie Dzisiaj po południu zrobię jeszcze szczelinę poprzez wsadzenie śruby między katem a turbo
  12. Dzięki za zainteresowanie Filtr powietrza niedawno wymieniany także mogę go wykluczyć, jutro z kolegi VW który ma silnik AWX pożyczę przepływkę wtedy to sprawdzę Czy na tych wtryskach jeszcze mogę jeździć ? czy już zacząć oglądać się za nowymi Do kolegi grejf Czy logi wskazują na jakąś nieszczelność w dolocie?
  13. Witam Panowie nie dawno regenerowałem turbinę w swoim AWX od tamtej pory autko bardzo słabo się mi wkręca w dolnym zakresie obrotów tzn. do 2100-2200 obr jest strasznym mułem jedzie na samym silniku dopiero po przekroczeniu 2100 obr zaczyna ładnie pompować Przed regeneracją turbosprężarki silnik wkręcał się szybciej Znawców bardzo proszę o analizę logów i sugestię co może być tego powodem, niebawem wybieram się z reklamacja do firmy która mi ją regenerowała ale wcześniej wolę się upewnić czy przyczyna nie leży w innym miejscu statyczne 000 007 013 018 023 B.S. 003 004 011 dynamiczne 003-011 3 bieg pierwsza próba 003-011 3 bieg druga próba 003-011 4 bieg jedna próba tylko do 3000 obr na więcej nie pozwoliły warunki na drodze 008-010 Z góry dziękuję za wszelkie sugestie [mod]Czy masz problem z prawidłowym wstawieniem prefix-u!? W temacie wyraźnie zaznaczasz o jaki silnik chodzi, a wstawiasz prefix dotyczący wszystkich to ja się pytam czy we wszystkich B6 jest ten sam silnik co u Ciebie!!!! - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]
  14. Panowie czy dyspunuje ktoś wsadem do licznika VDO 8D0920900 1/2 fis po lifcie do wersji diesel
  15. Witam Ostatnio dla znajomego wymieniałem zegary w audi A4 B5 TDI po lifcie. W starym liczniku Jeager 1/2 fis przestał działać wskaźnik prędkości, obrotościomierz, podświetlanie itd,na początku miałem wymienić procesor ale z uwagi na częstotliwość awarii tych liczników, kupiłem mu używany licznik VDO również po lifcie 1/2 fis z tym że był to licznik od benzyniaka bo do diesli są ciężko dostępne, kupiłem tarczki do diesla i generalnie po podłączeniu i zakodowaniu starych kluczyków do immo wszytko jest ok poza złym wskazaniem obrotościomierza, na wolnych obrotach wskazuje w okolicach 600 obr a max 3800obr a powinien według vaga wskazywać 850 i max 4800obr kodowanie oczywiście zmieniłem na diesla 17-recode-XXXX0 i nadal nic myślałem jeszcze nad zmianą wsadu tylko nigdzie nie mogę znaleźć takiego który pasował by do tego licznika. Czy według was jest jeszcze jakiś sposób na skorygowanie tego obrotościomierza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...