Skocz do zawartości

wrzask

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wrzask

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Poradziłem sobie z połową błędów, bo faktycznie przyczyną było zalanie, ale w tylnej lampie. Wylałem wodę wysuszyłem, poskrobałem gdzie się zrobił nalot od wody. Od razu wywierciłem otwór, żeby w przyszłosci woda miała ujście. Teraz jeszcze wywala kontrolka od postojówek i oświetlenia bagażnika, światła świecą i jest tam sucho, więc szukam dalej przyczynn
  2. Witam, od jakiegoś czasu mam irytujący problem z kontrolkami od świateł i to nie konkretnymi tylko zależy od humoru samochodu błąd świateł mijania, kierunkowskazów, przeciwmgłowych, hamulców i ostatnio jeszcze o ile dobrze tłumaczę to podświetlenia klapy bagażnika. Przy zapłonie zawsze dźwięk ostrzegawczy i przekreślona żarówka z odpowiednim podpisem. Sprawdzałem wszystkie światła i każde działa, nie mrugają a błędy cały czas są wyświetlane. Nie bardzo wiem co może być przyczyną, jakieś pomysły? Czy od razu zaprowadzić samochód do elektryka?
  3. Ja ostatecznie kupiłem używany oryginalny wąż, metodą chałupniczą połączyłem go ze starą złączką i jak narazie działa. Niestety przyczyną jego popękania mogła być turbina, z której zaczął ciec olej, więc turbina do regeneracji i w ostatecznym rozrachunku nie uniknąłem kosztów oscylujących wokół 1tys złotych. Samochody to straszne skarbonki.
  4. W pierwszym moim poście w tym temacie podałem linki do zdjęć węża i złączki. Myślałem, że to w miarę powszechne rozwiązanie i ktoś przypadkiem posiada coś takiego. Jutro sprawdzę turbo i stan złączki, czy w ogóle możliwe jest wykorzystanie jej w innym wężu i dam znać, może komuś pomoże to w przyszłości.
  5. Kupowałem wąż i są dwa rodzaje ! z końcówka P,M i AR. Najlepiej rozkodowac nr VIN i wtedy się wszystko wyjaśni jaki masz wąż,. ja kupiłem zamiennik z tej aukcji http://allegro.pl/rura-waz-turbo-audi-a4-b6-8e0145834-ar-1-9-tdi-i5137384331.htmlz końcówką AR i pasował Nie wiem dlaczego, ale wszystkie węże oryginały i zamienniki mają inną złączkę niż mam teraz w oryginale. Mam audi po mapowaniu silnika obecnie do 158km, ale poprzedni właściciel nic nie mówił, czy było coś mieszane z turbiną. Myślę, że ten podany przez Ciebie wymiary ma odpowiednie, ale muszę dać komuś do oceny czy moja złączka jest sprawna i jakiś mix zastosować, bo 1000zł za wężyk to troszke przesada.
  6. 1,9 TDI 130 koni
  7. Witam, chciałbym się podpiąć pod ten temat, ponieważ wąż mam do wymiany, zamówiłem z allegro używany niestety nie pasuje (moja wina nie obejrzałem oryginału w swoim samochodzie przed zakupem), na allegro nic takiego nie znalazłem, w ASO 975zł troche ostudziło mój zapał. Więc pytanie czy ktoś może wie gdzie takie cudo dostać, albo kolega wyżej pisał o jakimś zamienniku. Poniżej zdjęcia. http://zapodaj.net/503af6746bec7.jpg.html http://zapodaj.net/e75200c5c288c.jpg.html
  8. w takim razie dziękuję pięknie za odp. sumienie uspokojone. Ale jak to bywa z czasem się okaże i wyjdzie co i jak
  9. Czyli mogę normalnie eksploatować samochód bez myślenia o tym i przejmować się tylko zbieżnością, czy mimo wszystko jakaś szczególna uwaga powinna być tam przykładana szybsze zużywanie się wahaczy itp.? Czy w trochę luźniejszych ramach jest takie PK jeszcze do przyjęcia
  10. witam, dzisiaj w mojej Audi wymieniany był wahacz i końcówka drążka, wszystko do strony kierowcy. Po zabiegu ustawiana zbieżność przód i tył. Niestety nie odbierałem samochodu osobiście i nie mogłem zadać pytania w warsztacie stąd pytanko tutaj w miarę możliwości. chodzi mi o kąt pochylenia koła przód lewa strona. wyniki na zdjęciu poniżej. Coś z tym powinienem zrobić czy mimo wszystko można tak jeździć skoro nie zostało nic zz tym zrobione odrazu w warsztacie?
  11. witam, mam a4 b6 2003 rok i 6 biegową manualną skrzynie biegów. Biegi od 1 do 6 wchodzą płynnie, szybko, cicho wszystko bajka problemem jest wsteczny. Normalnie powinien wchodzić po wciśnięciu->do siebie->do przodu. A w moim przypadku wygląda to wciskam-> do siebie-> i próbując ruszyć do przodu w polowie ruchu blokada i nie można drążka ruszyć dalej. Wsteczny musze wrzucać na patencie. albo bardzo szybkimi ruchami to jakos zaskakuje, albo najpierw wrzucam 1 bieg i odrazu z niego płynnym szybkim ruchem wrzucam wsteczny. Raczej nie tak powinno to wyglądać. Co może być przyczyną? z tego co widziałem większość ludzi ma problem z wstecznym+1 bieg, albo 1+2 bieg. U mnie wszystkie chodzą ładnie tylko wsteczny problematyczny
  12. witam wszystkich Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 avant b6 z 2003 roku 1.9TDI. w związku z tym chcę się dowiedzieć jak najwięcej o tym samochodzie i stąd moja obecność na forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...