
wrzask
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O wrzask

Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Piła
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Poradziłem sobie z połową błędów, bo faktycznie przyczyną było zalanie, ale w tylnej lampie. Wylałem wodę wysuszyłem, poskrobałem gdzie się zrobił nalot od wody. Od razu wywierciłem otwór, żeby w przyszłosci woda miała ujście. Teraz jeszcze wywala kontrolka od postojówek i oświetlenia bagażnika, światła świecą i jest tam sucho, więc szukam dalej przyczynn
-
Witam, od jakiegoś czasu mam irytujący problem z kontrolkami od świateł i to nie konkretnymi tylko zależy od humoru samochodu błąd świateł mijania, kierunkowskazów, przeciwmgłowych, hamulców i ostatnio jeszcze o ile dobrze tłumaczę to podświetlenia klapy bagażnika. Przy zapłonie zawsze dźwięk ostrzegawczy i przekreślona żarówka z odpowiednim podpisem. Sprawdzałem wszystkie światła i każde działa, nie mrugają a błędy cały czas są wyświetlane. Nie bardzo wiem co może być przyczyną, jakieś pomysły? Czy od razu zaprowadzić samochód do elektryka?
-
Ja ostatecznie kupiłem używany oryginalny wąż, metodą chałupniczą połączyłem go ze starą złączką i jak narazie działa. Niestety przyczyną jego popękania mogła być turbina, z której zaczął ciec olej, więc turbina do regeneracji i w ostatecznym rozrachunku nie uniknąłem kosztów oscylujących wokół 1tys złotych. Samochody to straszne skarbonki.
-
W pierwszym moim poście w tym temacie podałem linki do zdjęć węża i złączki. Myślałem, że to w miarę powszechne rozwiązanie i ktoś przypadkiem posiada coś takiego. Jutro sprawdzę turbo i stan złączki, czy w ogóle możliwe jest wykorzystanie jej w innym wężu i dam znać, może komuś pomoże to w przyszłości.
-
Kupowałem wąż i są dwa rodzaje ! z końcówka P,M i AR. Najlepiej rozkodowac nr VIN i wtedy się wszystko wyjaśni jaki masz wąż,. ja kupiłem zamiennik z tej aukcji http://allegro.pl/rura-waz-turbo-audi-a4-b6-8e0145834-ar-1-9-tdi-i5137384331.htmlz końcówką AR i pasował Nie wiem dlaczego, ale wszystkie węże oryginały i zamienniki mają inną złączkę niż mam teraz w oryginale. Mam audi po mapowaniu silnika obecnie do 158km, ale poprzedni właściciel nic nie mówił, czy było coś mieszane z turbiną. Myślę, że ten podany przez Ciebie wymiary ma odpowiednie, ale muszę dać komuś do oceny czy moja złączka jest sprawna i jakiś mix zastosować, bo 1000zł za wężyk to troszke przesada.
-
1,9 TDI 130 koni
-
Witam, chciałbym się podpiąć pod ten temat, ponieważ wąż mam do wymiany, zamówiłem z allegro używany niestety nie pasuje (moja wina nie obejrzałem oryginału w swoim samochodzie przed zakupem), na allegro nic takiego nie znalazłem, w ASO 975zł troche ostudziło mój zapał. Więc pytanie czy ktoś może wie gdzie takie cudo dostać, albo kolega wyżej pisał o jakimś zamienniku. Poniżej zdjęcia. http://zapodaj.net/503af6746bec7.jpg.html http://zapodaj.net/e75200c5c288c.jpg.html
-
w takim razie dziękuję pięknie za odp. sumienie uspokojone. Ale jak to bywa z czasem się okaże i wyjdzie co i jak
-
Czyli mogę normalnie eksploatować samochód bez myślenia o tym i przejmować się tylko zbieżnością, czy mimo wszystko jakaś szczególna uwaga powinna być tam przykładana szybsze zużywanie się wahaczy itp.? Czy w trochę luźniejszych ramach jest takie PK jeszcze do przyjęcia
-
witam, dzisiaj w mojej Audi wymieniany był wahacz i końcówka drążka, wszystko do strony kierowcy. Po zabiegu ustawiana zbieżność przód i tył. Niestety nie odbierałem samochodu osobiście i nie mogłem zadać pytania w warsztacie stąd pytanko tutaj w miarę możliwości. chodzi mi o kąt pochylenia koła przód lewa strona. wyniki na zdjęciu poniżej. Coś z tym powinienem zrobić czy mimo wszystko można tak jeździć skoro nie zostało nic zz tym zrobione odrazu w warsztacie?
-
witam, mam a4 b6 2003 rok i 6 biegową manualną skrzynie biegów. Biegi od 1 do 6 wchodzą płynnie, szybko, cicho wszystko bajka problemem jest wsteczny. Normalnie powinien wchodzić po wciśnięciu->do siebie->do przodu. A w moim przypadku wygląda to wciskam-> do siebie-> i próbując ruszyć do przodu w polowie ruchu blokada i nie można drążka ruszyć dalej. Wsteczny musze wrzucać na patencie. albo bardzo szybkimi ruchami to jakos zaskakuje, albo najpierw wrzucam 1 bieg i odrazu z niego płynnym szybkim ruchem wrzucam wsteczny. Raczej nie tak powinno to wyglądać. Co może być przyczyną? z tego co widziałem większość ludzi ma problem z wstecznym+1 bieg, albo 1+2 bieg. U mnie wszystkie chodzą ładnie tylko wsteczny problematyczny
-
witam wszystkich Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 avant b6 z 2003 roku 1.9TDI. w związku z tym chcę się dowiedzieć jak najwięcej o tym samochodzie i stąd moja obecność na forum