Skocz do zawartości

eric20

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eric20

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia eric20

  1. Dobry wieczór okazało się że przyczyną był tzw. kombi zawór. Zawór odpowiedzialny jest za doprowadzenie świeżego powietrza do katalizatora. Po wymianie na nowy zawór Auto jest bardziej dynamiczna oraz nie ma problemu z odpalaniem. Ja wymieniłem na zawór Pierburg 7.22560.43.0 Zawór, system pompy powietrza wtórnego. Wszystkich tych którzy mają problem z odpalaniem auta na ciepło zalecałbym zalecałbym sprawdzić ten właśnie zawór.
  2. Problem wydaje się być rozwiązany, dwa razy odpalałem było Ok. Elektro zawór N112 ten który steruje podciśnieniem kombizaworu jest na stałe otwarty. Na obecna chwile zacisnąłem przewód podciśnienia.
  3. Dostałem info od kolegi do podmiany czujnik wałka oraz zawór kombinowany czyli tzw. Egr do zaślepienia
  4. Jeżeli zalewa się na gazie to problem jest po stronie: nowe wtryski wadliwe nie właściwa dysza wtryskiwaczy za duże ciśnienie reduktora zle wyregulowany gaz itp do gazownika Na BP jest Ok ? A jak się rozgrzeje to jeździ na lpg ?
  5. Czujnik temperatury w ECU Ok, pompa trzyma ciśnienie przy odpalaniu, robiłem tez mostek na przekaźniku pompy przed odpaleniem. Jak jest problem z odpaleniem po krótkim postoju i pokręcę rozrusznikiem za krótko to odpala i chodzi ale nie na wszystkie cylindry i po 2-3 sekundach normalnie pracuje. Auto mogę zgasić i wtedy przy drugim odpaleniu jest Ok. Rok temu wyciągałem kolektor do wymiany termostatu i króćca odmy i odnoszę wrażenie że to od tego czasu się dzieje.
  6. Auto jak w profilu, Dopisałem Gaz-Ok czyli wypalony i zdjęty przewód z wtrysków gazu butla zakręcona
  7. Cześć 1,8T BFB 163km kilka lat temu po małym podniesieniu mocy. Auto na zimnym pali, na ciepłym pali, na ciepłym po 30/45 min trzeba pokręcić żeby odpalił. Jak odpali i zagasisz i ponownie odpalasz to jest Ok. Gaz-Ok czyli wypalony i zdjęty przewód z wtrysków gazu butla zakręcona czujnik temperatury nowy czujnik wału podmieniony Ok rozrząd pasek i łańcuch ok ciśnienie paliw 3,9 bara filtr paliwa nowy oem Problem nie występuje gdy przed zgaszeniem na PB wyciągnę bezpiecznik od pompy i wypalę paliwo aż zgaśnie sam. Wtedy pompuje od zera i odpala na strzał. Po postoju jak już odpali po 3-4 sekundowym kręceniu to można zgasić i odpala bez problemu. Wtryski PB Ok podmienione . Jakieś pomysły ? Temat poruszany ale nie zawsze rozwiązany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...