eric20 0 Opublikowano 13 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2023 (edytowane) Cześć 1,8T BFB 163km kilka lat temu po małym podniesieniu mocy. Auto na zimnym pali, na ciepłym pali, na ciepłym po 30/45 min trzeba pokręcić żeby odpalił. Jak odpali i zagasisz i ponownie odpalasz to jest Ok. Gaz-Ok czyli wypalony i zdjęty przewód z wtrysków gazu butla zakręcona czujnik temperatury nowy czujnik wału podmieniony Ok rozrząd pasek i łańcuch ok ciśnienie paliw 3,9 bara filtr paliwa nowy oem Problem nie występuje gdy przed zgaszeniem na PB wyciągnę bezpiecznik od pompy i wypalę paliwo aż zgaśnie sam. Wtedy pompuje od zera i odpala na strzał. Po postoju jak już odpali po 3-4 sekundowym kręceniu to można zgasić i odpala bez problemu. Wtryski PB Ok podmienione . Jakieś pomysły ? Temat poruszany ale nie zawsze rozwiązany. Edytowane 19 Marca przez eric20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tass 39 Opublikowano 13 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2023 Auto jak w profilu? Lpg sprawdzane? po zakręceniu butli i wypaleniu z przewodów też taki problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eric20 0 Opublikowano 13 Listopada 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2023 (edytowane) Auto jak w profilu, Dopisałem Gaz-Ok czyli wypalony i zdjęty przewód z wtrysków gazu butla zakręcona Edytowane 13 Listopada 2023 przez eric20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfagn 18 Opublikowano 14 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2023 Sprawdź, czy nowy czujnik pokazuje poprawną temperaturę w ECU. Bym przyjrzał się pompie paliwa. Może i daje ciśnienie ale blokuje się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eric20 0 Opublikowano 14 Listopada 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2023 (edytowane) Czujnik temperatury w ECU Ok, pompa trzyma ciśnienie przy odpalaniu, robiłem tez mostek na przekaźniku pompy przed odpaleniem. Jak jest problem z odpaleniem po krótkim postoju i pokręcę rozrusznikiem za krótko to odpala i chodzi ale nie na wszystkie cylindry i po 2-3 sekundach normalnie pracuje. Auto mogę zgasić i wtedy przy drugim odpaleniu jest Ok. Rok temu wyciągałem kolektor do wymiany termostatu i króćca odmy i odnoszę wrażenie że to od tego czasu się dzieje. Edytowane 14 Listopada 2023 przez eric20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eric20 0 Opublikowano 16 Listopada 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2023 Dostałem info od kolegi do podmiany czujnik wałka oraz zawór kombinowany czyli tzw. Egr do zaślepienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie eric20 0 Opublikowano 21 Listopada 2023 Autor Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2023 Problem wydaje się być rozwiązany, dwa razy odpalałem było Ok. Elektro zawór N112 ten który steruje podciśnieniem kombizaworu jest na stałe otwarty. Na obecna chwile zacisnąłem przewód podciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eric20 0 Opublikowano 19 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca Dobry wieczór okazało się że przyczyną był tzw. kombi zawór. Zawór odpowiedzialny jest za doprowadzenie świeżego powietrza do katalizatora. Po wymianie na nowy zawór Auto jest bardziej dynamiczna oraz nie ma problemu z odpalaniem. Ja wymieniłem na zawór Pierburg 7.22560.43.0 Zawór, system pompy powietrza wtórnego. Wszystkich tych którzy mają problem z odpalaniem auta na ciepło zalecałbym zalecałbym sprawdzić ten właśnie zawór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się