wdkk
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wdkk
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia wdkk
1
Reputacja
-
Problem rozwiazany - modol cewkowy
-
A masz tez problem z wypadaniem zaplonu bo pytales na innym poscie?
-
Problem z wypadaniem zaplonu zosatl rozwiazany- problemem byl modol cewkowy znajdujacy sie nad filtrem powietrza, A zobaczylem to po tym ze samochod jak mu wypadal cylinder i nierowno chodzil i sie trzasl. A co to sondy to podjade do jakiegos warsztatu bo nawet na gniezdzie sondy nie mam opornosci grzali (jest 0),a sonda nowa
-
Wyskakuje mi ciagle na vagu taki blad 16519 sonda lambda podgrzewacz (strona 1 czujnik 1) brak osprzetu nie zwiazany ze sprzetem. Co objawia sie nieraz wyskakujacym bledem o zbyt duzej dawce miesznki co powoduje nie rowna prace silnika. to znaczy ma drgania. wymienialem juz 2 sondy napiecie Sygnal-Masa O.42,biale od grzalki 13.96 opornosc Sygnal-Masa 10.98 biale od grzalki nic nie pokazuja. I tu moje pytanie o chyba powinna byc jakas opornosc i nigdzie nie moge wyczytac czy jak jej nie ma to czy kabel przerwany czy co.
-
kupie uzywany za 55 zl. i sie okaze,kolega pisac ze moze to byc kompresja ale to by bylo chyyba wypadanie na stale. ---------- Post dopisany 26-03-2014 at 17:55 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2014 at 17:13 ---------- Dzieki pomoglo nie wypada juz zaplon ale dalej jesy podrygiwanie silika,ale jest to wina braku napiecia na grzelce sondy lambda, z ktora teraz walcze.
-
Cewki zamienialem miejscami i zawsze wypada zaplon na 1 cylindrze wiec cewki odpadaja,sonda wymieniona a ten modol nie wiem jak sprawdzic i czy moze on powodowac nie stale wypadanie zaplonu i na 1 cylindrze.
-
Witam. Mam taki problem, ze wypada mi zaplon na pierwszym cylindrze. Opis problemu:Odpalam samochod i jade,wypadanie zaplonu zaczyna sie mniejwiecej po 15 minutach jazdy i jest tak ze wypada i chodzi na 3 cylindrach za chwile puszcza i tak w kolko raz lapie na pare minut raz na dluzej,nieraz czuc na postoju nierowna prace tak jaby mial juz wypac zaplon. Co sprawdzilem:Zamienialem juz wszystkie cewki oraz wtryski i nadal jest wypadanie na 1 cylindrze,swiece wymienione,do kabli od cewek dochodzi wszedzie taka sama wartosc produ przy pracy na 3 jak i na 4 cylindrach,przewody sprawdzalem i nie widac nigdzie zadnego gnicia itd. jakis czas temu kolega ustawil mi adaptacje pezepustnicy bo ja czyscilem i cos ze spalanie i przez tydzien byl spokoj i znowu objawy wrucily,nie wiem czy to mialo jakies znaczenie.Pomocy.... Dodam jescze ze na poczatku wypadal raz na miesiac i tak z czasem sie nasililo do codziennosci
-
WITAM. Mam taki problem, ze wypada mi zaplon na pierwszym cylindrze. Opis problemu:Odpalam samochod i jade,wypadanie zaplonu zaczyna sie mniejwiecej po 15 minutach jazdy i jest tak ze wypada i chodzi na 3 cylindrach za chwile puszcza i tak w kolko raz lapie na pare minut raz na dluzej,nieraz czuc na postoju nierowna prace tak jaby mial juz wypac zaplon. Co sprawdzilem:Zamienialem juz wszystkie cewki oraz wtryski i nadal jest wypadanie na 1 cylindrze,swiece wymienione,do kabli od cewek dochodzi wszedzie taka sama wartosc produ przy pracy na 3 jak i na 4 cylindrach,przewody sprawdzalem i nie widac nigdzie zadnego gnicia itd. jakis czas temu kolega ustawil mi adaptacje pezepustnicy bo ja czyscilem i cos ze spalanie i przez tydzien byl spokoj i znowu objawy wrucily,nie wiem czy to mialo jakies znaczenie.Pomocy.... Dodam jescze ze na poczatku wypadal raz na miesiac i tak z czasem sie nasililo do codziennosci
-
Witam. Mam taki problem, ze wypada mi zaplon na pierwszym cylindrze. Opis problemu:Odpalam samochod i jade,wypadanie zaplonu zaczyna sie mniejwiecej po 15 minutach jazdy i jest tak ze wypada i chodzi na 3 cylindrach za chwile puszcza i tak w kolko raz lapie na pare minut raz na dluzej,nieraz czuc na postoju nierowna prace tak jaby mial juz wypac zaplon. Co sprawdzilem:Zamienialem juz wszystkie cewki oraz wtryski i nadal jest wypadanie na 1 cylindrze,swiece wymienione,do kabli od cewek dochodzi wszedzie taka sama wartosc produ przy pracy na 3 jak i na 4 cylindrach,przewody sprawdzalem i nie widac nigdzie zadnego gnicia itd. jakis czas temu kolega ustawil mi adaptacje pezepustnicy bo ja czyscilem i cos ze spalanie i przez tydzien byl spokoj i znowu objawy wrucily,nie wiem czy to mialo jakies znaczenie.Pomocy.... ---------- Post dopisany at 17:50 ---------- Poprzedni post napisany at 16:53 ---------- Dodam jescze ze na poczatku wypadal raz na miesiac i tak z czasem sie nasililo do codziennosci ---------- Post dopisany at 17:50 ---------- Poprzedni post napisany at 17:50 ---------- Dodam jescze ze na poczatku wypadal raz na miesiac i tak z czasem sie nasililo do codziennosci
-
Witam.