Skocz do zawartości

kazek8211

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kazek8211

Osiągnięcia kazek8211

0

Reputacja

  1. kazek8211

    Olej, znowu

    A czy jak dolales ten olej to wczesniej autko ile bralo oleju?
  2. kazek8211

    Olej, znowu

    Ok, zmienie olej zastanowie sie na jaki, no i czy musze zrobic calkowita wymiane czy narazie kupic i dolewac a wymiane robilem okolo 4000 km temu wiec moze pojezdze na tym co mam a bede dolewal inny olej, czekam jeszcze na inne opinie o olejach, nie chcialbym zmieniac na polsyntetyk, na forum jest tyle opini o olejach wiec nie wiem na co sie zdecydowac. Prosze wiec o opinie o oleju? A autko nie kopci wszystko wporzadku nie ma tez zadnych wyciekow.
  3. kazek8211

    Olej, znowu

    Witam, Mam zalany castrol edge 5w/30 autko od zawsze jezdzilo na tym oleju. Ile kosztuje ewentualna diagnoza i mozliwa naprawa biorac pod uwage ze moga to byc uszczelniacze zaworowe lub cos jeszcze... Pozdro
  4. kazek8211

    Olej, znowu

    Witam, Mam Audi A4 3.0 V6 z silnikiem ASN od listopada zeszlego roku. Zauwazylem ze autko bralo olej okolo 0.3 do 0.5 oleju na 100km. Po wymianie rozrzadu (caly komplet), przejechalem jakies 1000 km i zatrala mi sie zprezarka od klimy, rowniez wszystko ponaprawialem. Zauwazylem natomiast ze teraz musze wlewac okolo 2-3 litrow oleju na 1000km . Nie wiem co jest grane, zero wyciekow, silnik pracuje rowno, nie ma oleju w zbiorniczku wyrownawczym, nie kopci wogole. Pomocy trace cierpliwosc i zastanawiam sie nad sprzedaza niestety chyba tylko z wygladu super autka. Prosze o opinie i pomoc pozdro
  5. kazek8211

    Awaria w trasie.

    Tak, okazalo sie ze zatarla sie sprezarka klimatyzacji. Nowa sprezarka, czyszczenie ukladu, pasek wieloklinowy wszystko teraz smiga, oczywiscie rozrzad nie naruszony, pozdro
  6. kazek8211

    Awaria w trasie.

    Auto jedzie do mechanika, dam znac jak rozwiazemy problem, dzieki
  7. kazek8211

    Awaria w trasie.

    Witam mialem wczoraj awarie mojego Audi 3.0 v6 w trasie, tankowalem samochod po przejechaniu okolo 650 km. Waszystko bylo ok, jechalem srednio 130-140 km/h, moc przyspieszenie zero halasu itp. Zatankowalem gaz LPG na stacji, odpalilem samochod i po przejechaniu 4-5 m zgasl, myslalem ze to moja wina przy ruszaniu ale okazalo sie ze nie. Wiec odplalam jeszcze razi slychac od strony silnika dziwny odglos jakby slizgajacego sie paska po rolkach, jakb y te rolki mialy mocno zuzyte lozyska, poprostu glosny szum auto gasnie samo po 4-5 sekundach. Nie probuje go wiecej odpalac z akilka dni bedzie holowane do mechanika. Musze dodac ze okolo tydzien temu wymienialem rozrzad z wszystkimi podzespolami w dobrym i sprawdzonym warsztacie. Po wymianie rozrzadu zrobilem okolo 1300 km z tego 650 w dlugiej trasie. Prosze o porady i opinie w tej sprawie co moze byc przyczyna i czy moge ewentualnie zglaszac reklamacje do warsztatu ktory wymienial rozrzad. Dodam jeszcze ze nie wyskakuje zadna informacja i nie wyskakuje zaden blad ani komunikat!!! Dzieki
  8. Ok, dzieki bardzo za wszystkie odp
  9. Ok. W takim razie wymienie olej tylko na jaki i jakiej firmy , wtej chwili uzywam castrol 5w 30.
  10. Witam ja jezdze na castrol gtx 5w 30. A ty na jaki olej zmieniles. Moim zdaniem ta maz to woda ktora musiala dostac sie do oleju, po glowie chodzi mi awaria uszczelki. Jak moglbym to zdiagnozowac , a no i na jaki olej wymienic.
  11. Witam, Również jest na etapie wymiany uszczelki pod głowicą, objawy to bialy osad na korku i bagnecie (dosyc duze ilosci). Co prawda plynu chlodniczego wogole nie ubywa ale wydaje mi sie ze to uszczelka glowicy. Nosze sie rowniez z wymiana kompletneego rozrzadu. W zwiazku z tym prosze o porade i sugestie zwiazane z ww naprawami. Szukam takze dobrego warsztatu okolic Krakowa. A i na co pownienem zwrocic szczegolna uwage przy zakupie czesci i samej uszczelki. Dzieki Slawek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...