
zaraza23
Pasjonat-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zaraza23

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Poduszka skrzyni można zamykać
-
Poduszka skrzyni. Można temat zamykać
-
Auto ostatnie 3 lata jeździło dość mało na krótkich odcinkach i mieście. O ile dobrze mi wiadomo mam też dwumas tam. I tam się zastanawiam nad nim ale raczej chyba nie co ? Stuki dochodzą cenranie ze środka auta z okolicy skrzyni właśnie ? Chyba czas podjechać do BartS ??on zna te skrzynie na wylot
-
https://youtu.be/N-5umPCzGcI Hej. Od dłuższego czasu przy ruszaniu i dohamowaniu kiedy skrzynia zrzuca biegi mam typowo metaliczne stuki i nie mam pojęcia co to ? jest to słyszalne na załączonym filmie. Jeżdżę do przodu i do tyłu. Pojawiają się też przy nierównościach poprzecznych. Nie mam pojęcia co to może być. Sanki ? Poduszki ? Może skrzynia ? Chyba są bardziej odczuwalne na ciepłym motorze.
-
Wiecie co , tak teraz patrzę że ja mam włożony reduktor AC R01 ale czarny który ogarnia do 150km wg i strukcji Stag ! Czy ten reduktor ogarnia 1.8t 163km czy gazownik zrobił mnie w chu....a!???
-
Hmm mam podobny problem ze stukami. Jeżdżę już tak rok i nie mogę znaleźć:/ myślałem że to multitronic ale stuki są też na garbach i poprzecznych nierównościach ? slyszalne na tym filmie przy dohamowaniu zarówno do przodu i tyłu ? co myślicie ? https://youtu.be/N-5umPCzGcI
-
-
tyle żeby mi wytłumacz jaka jest różnica skoro stag jest podpięty do sterownika i ma bieżące i aktualne dane :))
-
Ale gdzie tam jest 2.0? Ja widzę 1.4 ?
-
no własnie jestem za granica i kiepsko o drugą osobę. qbox plus ma połączenie z obd i pokazuje na bieżąco podgląd parametrów więc jest trochę łatwiej. A nie mogę sobie zrobic przejażdżki, jakoś jej zapisać? np na oscyloskopie i potem sobie to odczytać i na podstawie tego stroić? myślę, że żaden gazownik nie robi tego w 2 os. Możesz rozwinąć temat dlaczego nie jest zalecana do tego motoru ? pierwsze słyszę o tym
-
Dlatego chcę zrobić na sztywno sam ale to jest trochę jezdy i zabawy lepiej chyba zabiorę mapę od nowa jedną i drugą co ? Mieszcze się w 10%
-
Tak to wygląda po około 2000km na autokalibtacji. Chyba nawet całkiem spoko prawda ? Mam jeszcze kawałek mapy paliwowej do zebrania ale nie wiem skąd tak wysoko że ciężko mi wejść na takie obciążenie silnika ??
-
No właśnie dziś znaleźć dobrego gazownia to duży problem. Do tego qbox plus tak na dobrą sprawę stroi się sam bo ma opcję autokalibtacji w czasie rzeczywistym i na podstawie bieżącego odczytu ze sterownika sam się układa jak to mówi gazownik. Co uniwersalne to do d*py jak to mowią dlatego chcę go poprawić dopiero się uczę i mile widziane wskazówki wrzucę parę zdjęć jak to wygląda teraz , Dzięki cysiek za sondę jedno już wiem przynajmniej
-
Czołem, Właśnie dostałem interfejs BT i patrzę sobie w ustawienia samochodu w aplikacji AC Stag i w miejscu gdzie są elementy wykonawcze tj sonda lambda 1 oraz 2 nie są one uwzględnione, tj gazownik ustawił mi na niepodłączona. Mam dwie takie i pytanie czyo to jest zaznaczone prawidłowo? czy powinienem oba pola zmienić na napięciowa?
-
No ale po co vag jak vag czyta te same dane ze sterownika ? ? No chyba że nie ogarniam czegoś. A może tak być