Skocz do zawartości

zaraza23

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zaraza23

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zaraza23

0

Reputacja

  1. Poduszka skrzyni można zamykać
  2. Poduszka skrzyni. Można temat zamykać
  3. Auto ostatnie 3 lata jeździło dość mało na krótkich odcinkach i mieście. O ile dobrze mi wiadomo mam też dwumas tam. I tam się zastanawiam nad nim ale raczej chyba nie co ? Stuki dochodzą cenranie ze środka auta z okolicy skrzyni właśnie ? Chyba czas podjechać do BartS ??on zna te skrzynie na wylot
  4. https://youtu.be/N-5umPCzGcI Hej. Od dłuższego czasu przy ruszaniu i dohamowaniu kiedy skrzynia zrzuca biegi mam typowo metaliczne stuki i nie mam pojęcia co to ? jest to słyszalne na załączonym filmie. Jeżdżę do przodu i do tyłu. Pojawiają się też przy nierównościach poprzecznych. Nie mam pojęcia co to może być. Sanki ? Poduszki ? Może skrzynia ? Chyba są bardziej odczuwalne na ciepłym motorze.
  5. zaraza23

    LPG 1.8t multitronic

    Wiecie co , tak teraz patrzę że ja mam włożony reduktor AC R01 ale czarny który ogarnia do 150km wg i strukcji Stag ! Czy ten reduktor ogarnia 1.8t 163km czy gazownik zrobił mnie w chu....a!???
  6. Hmm mam podobny problem ze stukami. Jeżdżę już tak rok i nie mogę znaleźć:/ myślałem że to multitronic ale stuki są też na garbach i poprzecznych nierównościach ? slyszalne na tym filmie przy dohamowaniu zarówno do przodu i tyłu ? co myślicie ? https://youtu.be/N-5umPCzGcI
  7. Widzę że moja mapa benzynowa ma spora dziurę ?
  8. tyle żeby mi wytłumacz jaka jest różnica skoro stag jest podpięty do sterownika i ma bieżące i aktualne dane :))
  9. Ale gdzie tam jest 2.0? Ja widzę 1.4 ?
  10. no własnie jestem za granica i kiepsko o drugą osobę. qbox plus ma połączenie z obd i pokazuje na bieżąco podgląd parametrów więc jest trochę łatwiej. A nie mogę sobie zrobic przejażdżki, jakoś jej zapisać? np na oscyloskopie i potem sobie to odczytać i na podstawie tego stroić? myślę, że żaden gazownik nie robi tego w 2 os. Możesz rozwinąć temat dlaczego nie jest zalecana do tego motoru ? pierwsze słyszę o tym
  11. Dlatego chcę zrobić na sztywno sam ale to jest trochę jezdy i zabawy lepiej chyba zabiorę mapę od nowa jedną i drugą co ? Mieszcze się w 10%
  12. Tak to wygląda po około 2000km na autokalibtacji. Chyba nawet całkiem spoko prawda ? Mam jeszcze kawałek mapy paliwowej do zebrania ale nie wiem skąd tak wysoko że ciężko mi wejść na takie obciążenie silnika ??
  13. No właśnie dziś znaleźć dobrego gazownia to duży problem. Do tego qbox plus tak na dobrą sprawę stroi się sam bo ma opcję autokalibtacji w czasie rzeczywistym i na podstawie bieżącego odczytu ze sterownika sam się układa jak to mówi gazownik. Co uniwersalne to do d*py jak to mowią dlatego chcę go poprawić dopiero się uczę i mile widziane wskazówki wrzucę parę zdjęć jak to wygląda teraz , Dzięki cysiek za sondę jedno już wiem przynajmniej
  14. Czołem, Właśnie dostałem interfejs BT i patrzę sobie w ustawienia samochodu w aplikacji AC Stag i w miejscu gdzie są elementy wykonawcze tj sonda lambda 1 oraz 2 nie są one uwzględnione, tj gazownik ustawił mi na niepodłączona. Mam dwie takie i pytanie czyo to jest zaznaczone prawidłowo? czy powinienem oba pola zmienić na napięciowa?
  15. zaraza23

    LPG 1.8t multitronic

    No ale po co vag jak vag czyta te same dane ze sterownika ? ? No chyba że nie ogarniam czegoś. A może tak być
×
×
  • Dodaj nową pozycję...