Skocz do zawartości

Egon78

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Egon78

Osiągnięcia Egon78

0

Reputacja

  1. to że zalewa to chyba widać po czasach wtrysku w kanale 002, aczkolwiek nie wiem jeszcze jakie prawidłowe czasy powinny być dla LPG.. A jeśli chodzi o zaworek DV to oczywiście Łukasz13 miałeś rację, po wyjęciu okazało się że membrana uszkodzona, zamówiłem od Audi TT z końcówką N na końcu. Jak tylko przyjdzie to zamontuje i dam znać jakie efekty.
  2. Dziękuje za podpowiedz:thumbup1:, A jak podejść do tych cofających się zapłonów na benzynie, na gazie z tego co widzę ten problem nie występuje...
  3. Za cewki nie płaciłem, była możliwość wstrzymania się od ich zakupu. Mógłbyś mi powiedzieć w którym kanale widać Łukasz13 że zaworek DV jest uszkodzony? A jeśli chodzi o LPG to instalacja świeżo założona, dopiero ok 1000 km przelatane, na dniach jadę z nią na pierwszy serwisowy przegląd.
  4. więc jak najszybciej postaram się wymienić cewki, filtr paliwa (jeszcze nie wymieniany), i tak jak piszesz Łukasz skasuje dodatkowo błędy i wykonam logi 002+033, dodam jeszcze że co jakiś czas występuje błąd suszarki : 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected , ale to chyba nie ma wpływu na wyżej wymienione problemy, chyba że się mylę...oczywiście też mam w planach jak najszybciej się tym zająć. ---------- Post dopisany 26-05-2014 at 15:00 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2014 at 12:21 ---------- panowie dzisiaj dzwoniłem do serwisu Audi i dowiedziałem się, że akcja serwisowa z wymianą cewek była u mnie wykonana w 2011r..(cewki które aktualnie posiadam u siebie to 06A 905 115D). Natomiast nowe cewki i filtr paliwa zamówione w sklepie, będą na jutro. ---------- Post dopisany 29-05-2014 at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany 26-05-2014 at 15:00 ---------- przedstawiam logi wykonane po wymianie filtra paliwa, gdyż z wymianą cewek postanowiłem się jeszcze wstrzymać: logi kanału 002/033: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi kanału 003/011: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi kanału 020/115: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dodatkowo log wykonany na LPG: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  5. Dziękuję wam bardzo za zainteresowanie moim problemem. Więc po waszych wypowiedziach na początek zajmę się wymianą cewek, dzięki "Imhotet" za podpowiedz z tą darmową akcją serwisową, w poniedziałek zadzwonię, może uda się troszkę kasiorki zaoszczędzić:naughty:a jak ta akcja nie wypali po prostu kupie nowe i wymienię. A jeśli chodzi o długie czasy wtrysków i cofania zapłonu ja pisał wcześniej "Galetto" to gdzie szukać przyczyny?, może układ zasilania PB, pompa itp.
  6. więc tak...po kupnie auta (ok 1,5 m-c temu) wymieniłem świece (NGK), łącznie oczywiście z filtrami i olejem, natomiast cewek nie ruszałem,...dodam jeszcze że podczas pracy silnika na postoju można nieraz odczuć chwilowe bujnięcia całym silnikiem, aczkolwiek obroty trzyma stabilnie, jeśli potrzeba jeszcze jakieś logi to oczywiście postaram się je wykonać, a może cewki też do wymiany?
  7. Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem AUDI A4 B6 z silnikiem 1.8T(BFB)163KM. Problem jest tego typu, że autko nie wykazuje ochoty do pokazania swojej mocy. Podczas ostrzejszego traktowania pedału przyspieszenia samochód zachowuje się jak by miał silnik 1.8 bez turbo. Dlatego liczę na wasze doświadczenie i proszę o zerknięcie na moje pierwsze logi. logi kanału 002: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi kanału 003: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi kanału 011: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi kanału 115/118: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi kanału 031/020: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  8. Witam, jestem od kilku dni posiadaczem A4 B6 1.8T Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...