Skocz do zawartości

pajo23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pajo23

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pajo23

0

Reputacja

  1. Temperatura silnika wskazywała jakieś 70 stopni. O termostacie ciężko mi cokolwiek powiedzieć, nie zwracałem na to uwagi, jak sprawdzić czy włączył drugi obieg i jakie to ma znaczenie w ogóle? Generalnie jestem totalnym laikiem w tych sprawach, staram się znaleźć przyczynę sam żeby nie wydawać zbędnych pieniędzy u mechanika i nie wymieniać czegoś bez potrzeby
  2. No ale czy ta nagrzewnica (nawet jakby była zakamieniona lub zapowietrzona) byłaby powodem tego, że płyn w ogóle nie krąży w układzie? Tak jak pisałem wyżej, węże wchodzące do nagrzewnicy zdjąłem, odpaliłem silnik więc płyn powininen mi z tych węży wylecieć a nic takiego nie miało miejsca.
  3. Ciężko powiedzieć, właścicielem auta jestem 2 lata, ja pompy nie wymieniałem, poprzedni właściciel w 2012 wymieniał rozrząd, mam na to fakturę od niego ale z tego co widzę nie ma na niej pompy wody, możliwe, że nie była wtedy wymieniana. A jak wtedy nie to pewnie nie była ruszana baaaardzo długo. A to nie jest tak, że przy niepracującej pompie silnik by się grzał powyżej 90 stopni? Możliwe, że na krótkich odcinkach nie zdąży się zagrzać?
  4. Witam, posiadam Audi A4 B5 1995 rok 1.6 benzyna ADP, bez klimy. Od pewnego czasu mam problem - kiedy ustawie nawiew żeby dmuchał ciepłym powietrzem zaraz po włączeniu przez 20-30 sekund leci faktycznie ciepłe natomiast później jest coraz chłodniej aż zaczyna wiać całkowicie zimne. Sprawdziłem pokrętła od nawiewu, klapki z tyłu, wszystko się elegancko zamyka i otwiera. Węże pod maską wchodzące do nagrzewnicy są nagrzane, wyciągnąłem je, zacząłem płukać nagrzewnice, woda z jednej strony wpływa z drugiej wypływa, wszystko git, nagrzewnica nie jest zapchana. Następnie przy tych zdjętych wężach odpaliłem silnik i okazało się, że płyn chłodniczy w ogóle nie krąży w obiegu. Dodam, że silnik mi się nie grzeje, temperatura dochodzi do 90 stopni i stoi w miejscu (fakt, że jeżdżę na bardzo krótkich odcinkach, kilka razy dziennie po 10-15 minut, być może silnik nie zdąży się w tym czasie zagrzać). Czy to wskazuje, że do wymiany jest pompa wody? Może być jakaś inna przyczyna braku ciepłego powietrza?
  5. No i wszystko się wyjaśniło, poprzedni właściciel wymieniał sprężyny z przodu (jedna była pęknięta), mechanik założył mu używane - co się okazało po ich wyjęciu, jedną krótszą od drugiej. W tej chwili włożyłem nowe sprężyny i wszystko jest ok. Jeszcze pytanko - czy po wymianie sprężyn z przodu powinno się ustawić zbieżność? Założyłem takie same standardowe sprężyny, nie obniżające.
  6. Byłem sprawdzić ale wiele nie zobaczyłem - te sprężyny już muszą mieć swoje lata, lakier złuszczony w wielu miejscach, nie widzę żadnych kropek, podjadę jeszcze raz do mechanika w poniedziałek, może jak się go da na podnośnik i poświeci to coś się tam zobaczy. Rozumiem, że są różne oznaczenia i długości sprężyn i sugerujesz, że z jednej strony mogę mieć krótsze a z drugiej dłuższe? Czy coś poza sprężynami może mieć wpływ na taką różnicę wysokości?
  7. Nie, w którym miejscu jest to oznaczenie? żeby to sprawdzić trzeba je zdemontować?
  8. Witam, mam następujący problem: gołym okiem widać, że auto siedzi od strony kierowcy: tył - lewa strona o 1 cm niżej niż strona prawa przód - lewa strona o 2 cm niżej niż strona prawa Byłem u mechanika - sprawdził - powiedział, że sprężyny są całe, wszystko wygląda ok i żeby się nie przejmować i jeździć. Z tym, że ciekawi mnie dlaczego tak jest? No i czy faktycznie mogę z tym jeździć? Myślałem żeby wymienić wszystkie 4 sprężyny (niewiem kiedy wymieniał poprzedni właściciel) ale gorzej jak wymienię i dalej będzie to samo Może ktoś się orientuje jaka może być inna przyczyna takiego zjawiska? Z góry dzięki za pomoc.
  9. Mam na imię Paweł, jeszcze nie jestem posiadaczem Audi ale staram się to zmienić Witam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...