pajo23
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O pajo23
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia pajo23
0
Reputacja
-
Temperatura silnika wskazywała jakieś 70 stopni. O termostacie ciężko mi cokolwiek powiedzieć, nie zwracałem na to uwagi, jak sprawdzić czy włączył drugi obieg i jakie to ma znaczenie w ogóle? Generalnie jestem totalnym laikiem w tych sprawach, staram się znaleźć przyczynę sam żeby nie wydawać zbędnych pieniędzy u mechanika i nie wymieniać czegoś bez potrzeby
-
No ale czy ta nagrzewnica (nawet jakby była zakamieniona lub zapowietrzona) byłaby powodem tego, że płyn w ogóle nie krąży w układzie? Tak jak pisałem wyżej, węże wchodzące do nagrzewnicy zdjąłem, odpaliłem silnik więc płyn powininen mi z tych węży wylecieć a nic takiego nie miało miejsca.
-
Ciężko powiedzieć, właścicielem auta jestem 2 lata, ja pompy nie wymieniałem, poprzedni właściciel w 2012 wymieniał rozrząd, mam na to fakturę od niego ale z tego co widzę nie ma na niej pompy wody, możliwe, że nie była wtedy wymieniana. A jak wtedy nie to pewnie nie była ruszana baaaardzo długo. A to nie jest tak, że przy niepracującej pompie silnik by się grzał powyżej 90 stopni? Możliwe, że na krótkich odcinkach nie zdąży się zagrzać?
-
Witam, posiadam Audi A4 B5 1995 rok 1.6 benzyna ADP, bez klimy. Od pewnego czasu mam problem - kiedy ustawie nawiew żeby dmuchał ciepłym powietrzem zaraz po włączeniu przez 20-30 sekund leci faktycznie ciepłe natomiast później jest coraz chłodniej aż zaczyna wiać całkowicie zimne. Sprawdziłem pokrętła od nawiewu, klapki z tyłu, wszystko się elegancko zamyka i otwiera. Węże pod maską wchodzące do nagrzewnicy są nagrzane, wyciągnąłem je, zacząłem płukać nagrzewnice, woda z jednej strony wpływa z drugiej wypływa, wszystko git, nagrzewnica nie jest zapchana. Następnie przy tych zdjętych wężach odpaliłem silnik i okazało się, że płyn chłodniczy w ogóle nie krąży w obiegu. Dodam, że silnik mi się nie grzeje, temperatura dochodzi do 90 stopni i stoi w miejscu (fakt, że jeżdżę na bardzo krótkich odcinkach, kilka razy dziennie po 10-15 minut, być może silnik nie zdąży się w tym czasie zagrzać). Czy to wskazuje, że do wymiany jest pompa wody? Może być jakaś inna przyczyna braku ciepłego powietrza?
-
No i wszystko się wyjaśniło, poprzedni właściciel wymieniał sprężyny z przodu (jedna była pęknięta), mechanik założył mu używane - co się okazało po ich wyjęciu, jedną krótszą od drugiej. W tej chwili włożyłem nowe sprężyny i wszystko jest ok. Jeszcze pytanko - czy po wymianie sprężyn z przodu powinno się ustawić zbieżność? Założyłem takie same standardowe sprężyny, nie obniżające.
-
Byłem sprawdzić ale wiele nie zobaczyłem - te sprężyny już muszą mieć swoje lata, lakier złuszczony w wielu miejscach, nie widzę żadnych kropek, podjadę jeszcze raz do mechanika w poniedziałek, może jak się go da na podnośnik i poświeci to coś się tam zobaczy. Rozumiem, że są różne oznaczenia i długości sprężyn i sugerujesz, że z jednej strony mogę mieć krótsze a z drugiej dłuższe? Czy coś poza sprężynami może mieć wpływ na taką różnicę wysokości?
-
Nie, w którym miejscu jest to oznaczenie? żeby to sprawdzić trzeba je zdemontować?
-
Witam, mam następujący problem: gołym okiem widać, że auto siedzi od strony kierowcy: tył - lewa strona o 1 cm niżej niż strona prawa przód - lewa strona o 2 cm niżej niż strona prawa Byłem u mechanika - sprawdził - powiedział, że sprężyny są całe, wszystko wygląda ok i żeby się nie przejmować i jeździć. Z tym, że ciekawi mnie dlaczego tak jest? No i czy faktycznie mogę z tym jeździć? Myślałem żeby wymienić wszystkie 4 sprężyny (niewiem kiedy wymieniał poprzedni właściciel) ale gorzej jak wymienię i dalej będzie to samo Może ktoś się orientuje jaka może być inna przyczyna takiego zjawiska? Z góry dzięki za pomoc.
-
Mam na imię Paweł, jeszcze nie jestem posiadaczem Audi ale staram się to zmienić Witam wszystkich