Skocz do zawartości

dr_artur

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dr_artur

Osiągnięcia dr_artur

0

Reputacja

  1. DZIALA!!! :> zabralem sie do ponownego przejrzenia dolotu i znalazlem winowajce! na tym gumowym łaczniku byla dziura... od spodu i o dziwo przy dodawaniu obrotow nie wydawala zadnego swiastu/dzwieku! do poniedzialku musze przetrwac na zbrojonej tasmie.. a pozniej juz tylko zakup nowgo lacznika. ...Smieszne ..bo przeszukujac archiwum na forum wszystko kierowalo mnie wlasnie na dolot.. ale zaden z "mechanikow" ..u ktorych bylem.. nie chcial brac tego pod uwage.. wiec szukalismy dalej... coz moze i oni teraz naucza sie czegos od forumowiczow :gwizdanie:
  2. Witam! Od pewnego czasu auto zaczelo kopcic coraz mocniej.. i tracic bardziej moc. Gdy auto wpada w tryb awaryjny to praktycznie przestaje dymic. Ciegno od kierownic rusza sie w miare lekko i z duzym skokiem.. wezyki od N75 wymienione na nowe.. Sprobowalem nawet ominac N75 i efekt byl taki sam.. Lecz gdy wypiolem wtyczke od przeplywki auto nie stracilo nic wiecej na mocy ,ale przestalo dymic w czasie jazdy.. Co najgorsze to ,ze nie moge podlaczyc VAGa ...probowalismy w 3warsztatach i zawsze nie wychodzilo.. ktos prawdopodobnie dobieral sie do zlacza w aucie i mozliwe ,ze je celowo odlaczono bo jest dziwnie pouszkadzane... Co moge zrobic w takiej sytuacji? czy jest opcja podpiecia sie bezposrednio pod komputer? Czy od padnietej przeplyki auto moze dymic na czarno?... aaa i sprawdzalismy dolot ktory raczej nie wskazuje na nieszczelnosc Artur
  3. Po zadowoleniu z A3 AGR ktora wczesniej posiadalem ..zakupilem A4 Avant z silnikiem AFN.. i jak na razie jestem prawie calkowicie zadowolony :> no i witam wszystkich! :> :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...