Skocz do zawartości

irzyk

Pasjonat
  • Postów

    169
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O irzyk

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia irzyk

1

Reputacja

  1. Witam. Pojawia mi się sporadyczny błąd 17521 Sensor B1 S1 - za wysoka rezystancja. Błąd pojawia się i na LPG i na benzynie. Po skasowaniu wraca. Zacznę od tego, że wyczyszczę złącza - pytanie gdzie one się znajdują (tej konkretnej sondy). Jeśli to nie pomoże to czy ją wymieniać i która to jest? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi i pomoc.
  2. KOLEDZY POMOCY! Auto jak w profilu. Nagle przestał działać centralny zamek. Zarówno z pilota jak i kluczykiem (a działał). Pompkę sprawdziłem - wirniczek cały. Przy tej okazji otwierając auto kluczykiem nie zapala się światło wewnątrz oraz nie działa przycisk otwierania i zamykania w drzwiach wewnątrz przy klamce. Nie działają także szyby. Bezpiecznik 6 cały. Na VAG moduł 35 nie odpowiada. Powoli wyczerpują mi się pomysły co się mogło stać. Help!
  3. Nie tylko w dzień. Chodzi o to, że w nocy wszystko widać ale różnica pozostaje. Różnica w jasności jest stała.
  4. Nie no aż tak nie ogarnięty to nie jestem ? Jest rozjaśnione na maksa ale samo podświetlenie tarcz i zielona kontrolka świecą ciut słabiej. Nocą jest ok bo wszystko ładnie widać. Tylko moje pytanie czy tak jest specjalnie czy coś pominąłem. Czy macie tak samo?
  5. Cześć. Czy normalne jest w tych poliftowych, że zarówno białe podświetlenie tarcz jak i sama zielona kontrolka świateł mijania świecą tak jakby ciemniej od całej reszty? Czy jest tak specjalnie czy coś należy wykonać? Jestem po wymianie razem z michą i czujnikiem - wsio bangla jak trzeba tylko to jedno mnie nurtuje. Dzięki za pomoc.
  6. Dzięki za podpowiedź. P.S. Tak na marginesie powiem Ci, że właśnie po to jest forum. Jak ktoś coś ogarnął nawet w pocie czoła to dzieli się tym z innymi. Bynajmniej ja tak robię i wiele innych tu obecnych. Jeśli to dla Ciebie hańbienie i straszny ból no to żal mi Ciebie.
  7. Wiem, że idzie do licznika a nie do ECU ale jakbyś się choć raz zhańbił i przeczytał moje pytanie ze zrozumieniem to byś wiedział, że pytam o kostkę, która jest obok ECU w czarnej puszcze na podszybiu i dalej przewody idą do kabiny. Po drugie pytam o kabelek z wersji czujnika temperatury bez poziomu oleju - nie o ten montowany w misce, a tam kolor jest chyba inny.
  8. No OK. A czy jesteś w stanie podpowiedzieć jaki kabelek idzie od czujki temperatury?
  9. Koledzy, jakiego koloru i do której kostki na który pin w puszce ECU idzie przewód z czujnika temperatury oleju tego, który jest obok filtra? Muszę w niego podpiąć sygnał z nowego czujnika na nowe zegary.
  10. szafa mam dwa pytanka do Ciebie. Czy mógłbyś na zdjęciu czy jakimś obrazku narysować schemat jak to podłączyłeś? Chodzi mi o to jak podpiąłeś przewody od licznika do czarnej kostki w nogach pasażera, a gdzie przeciąłeś i zaizolowałeś? Drugie pytanko to czy po takim podłączeniu (przecięciu) działają pozostałe rzeczy po otwarciu drzwi - mówię o zapalaniu światła oraz o zapalaniu czerwonych lampek ostrzegawczych.
  11. Czyli tu nie chodzi o programowanie licznika? Tylko trzeba szukać w połaczeniach?
  12. Drodzy koledzy. Podłączyłem styki drzwi do licznika i mam pytanie. Otwarcie drzwi kierowcy jak i tylnej klapy pokazuje właściwie, tzn. na FISie jest pokazane tylko to co jest otwarte. A jeśli otworzę drzwi pasażera lub którekolwiek z tyłu to pokazuje od razu wszystkie te trzy drzwi. Czy można zrobić tak aby pokazywał te konkretne? Dodam, że w nogach pasażera wszystko jest podpięte jak należy wg poradnika. Proszę o wsparcie. Dzięki.
  13. Cześć. Mam taki problem, mianowicie ucieka mi płyn chłodzący ale nie jednostajnie. Co to znaczy – nie leci ciurkiem tylko po przejechaniu jakiegoś dystansu, który pozwoli nagrzać się silnikowi do temp. Roboczej gdy się już zatrzymam to poleci dajmy na to 0,5 litra i się zatrzymuje. Potem zdarza się, że ze 2 dni mam spokój i potem znów. Kurcze, nie wiem jak mam Wam to zobrazować – wygląda to tak jakby co jakiś czas otwierał się jakiś zaworek, który upuszcza trochę płynu na tyle, że na tydzień mam do uzupełnienia cały zbiorniczek wyrównawczy. Dodam, że jestem po wymianie korka oraz rozrządu z pompą i termostatem (przed wymianą było tak samo) i po sprawdzeniu wszystkich połączeń układu chłodzenia, które były dostępne podczas wymiany. Kałuża pod autem zawsze robi się centralnie pod zbiorniczkiem. Pomocy bo już nie mam pomysłów, gdzie szukać.
  14. Ok. Dzięki za podpowiedzi. Powiedzcie czy dużo pitolenia jest z wymianą miski? Chodzi mi o rozpinanie elementów, które ewentualnie przeszkadzałyby w dojściu do śrub lub zdjęciu samej michy. Jeśli nie to zmienię a jeśli tak to co zrobić aby jednak ten czujnik (jego brak) oszukać? Bo jak napisałem wcześniej póki błędu nie wywalił to ładnie temperaturę pokazywał i to by mi wystarczyło a jak złapał błąd to wskazówka stoi na 60st.
  15. Może jednak nie jest tak źle. Co prawda pod auto nie zaglądałem zobaczyć czujnik ale na poprzednich zegarach jak było mało oleju to wyskoczył mi taki komunikat jak na zdjęciu. Ponadto teraz na nowych zegarach ten błąd wyskakuje co któryś raz. Jak go nie ma to normalnie pokazuje temperaturę a jak wyskoczy to temperatury nie pokazuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...