
fikus04
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O fikus04

Informacje
-
Imię
Grzesiek
-
Miasto
Namysłów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.4 V6
-
Kod silnika
BDV
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Troche cieplej na dworze sie zrobiło i wszytko wrociło do normy. Takze mróz i wilgoć była sprawcą awarii. Temat do zamkniecia. Pozdrawiam
-
Bez używania wątpie zeby go sam mróz zabił. Obawiam sie ze zegary szlak trafił. Chodz licze ze moze to samo przejdzie bądź ktoś poda powód (blachostke)
-
Witam. Problem polega na zadko gasnacej informacji o serwisie. Przed wczoraj po ostrym mrozie wsiadlem do auto a tu informacja o serwisie. Ktora nie gasnie a czasami na pol sekundy wyswietli spalanie i temperature. Zresetowalem serwis vagiem. Nic nie dalo. Odlaczylem aku na 4h rowniez nic nie pomoglo. Czasami tylko mrygnie mi normalny stan wyswietlacza. Spotkal sie ktos z takim gnojem?
-
2.4 bdv w b6 nie jest idealny. Ale nie mam problemow takich by stanal na trasie mimo 5 lat uzytkowania i przebiegu blisko 300k. Chodz w naprawach jest czasochlonny. Bardzo niekomfortowo umiejcowiony termostat to jedna z najwiekszych wad. Co do czujnika temperatury jest podobnie. No i wycieki... Z pod pokryw zaworow to pikus. Ale sa zaslepki z tylu glowic co tez lubia puszczac olej oraz nastawniki rozrzadu. Przy lewej glowicy nie ma problemu z wymianu uszczelnien ale w prawej sa z tylu co wiaze sie z wyjeciem silnika. No i ponad polowa napraw przy silniku odbywa sie bez pasa przedniego bo dostepu jest dosc malo do osprzetu umiejscowionego z przodu. Dzis wychodze z zalozenie ze jak 6 cylindrow to tylko w rzedzie. Pozdrawiam i polecam silnik chociazby patrzac na v6 w oplu ?
-
Ja mam tylko 1. Na 4 piny za silnikiem.
-
Na laptopie pokazuje normalna temperature. Tylko na zegarach 90. To juz 2 czujnik na poprzednim byla identyczna sytuacja
-
Elektryczny. Ze jakims sterownikiem przy pasie przednim. Bezpiecznik jest tylko jeden i jest dobry. Jak robie output test to dziala.
-
Witam. Mam problem z nie wlaczajacym sie wiatrakiem. Na Vag-u 107 stopni weze nabite cisnieniem i nie chula. Na zegarze 90 stopni. Po wlaczeniu klimy wiatrak dziala. Ale samoczynnie sie nie zalcza. Czujnik byl wymieniany. Na poprzednim bylo to samo. Dodam ze to wersja z jednym wiatrakiem. Silnik bdv. Prosze o pomoc i pozdrawiam serdecznie.
-
Witam. Zauważylem że coś syczy pod maską. Zaglądam a tu nie ma wężyka i z trójnika widocznego na zdjęciu leci powietrze. Nie znalazłem również luźnego by go wpiać. Wiec pytanie czy ktoś wie z czym to połączyć. Dziekuje za wszystkie rady i wskazówki.?
-
Dzieki wielkie mega instruktaż! A co sądzisz o wymianie tego gdy tak jak np. Teraz mam ściagniete koło zębate z lewej głowicy? Czy lepiej założyć rozrząd? Teraz wiecej miejsca miałbym.
-
Witam po roku bezproblemowej eksploatacji ? nadszedl czas na nowości czyli dość spory wyciek oleju z przodu glowicy od strony kierowcy?. Po rozebraniu połowy samochodu znalazlem przyczyne wycieku. Jest to czarny czujnik? Chyba czujnik. Sam nie wiem co to jest. I istenie mozliwosc jego wykrecenia by wymienic zapewne o-ring. Teraz pytanie czy moge normalnie to odkrecic i nie wystrzeli milon sprezynek sróbek itp. Dziekuje za wszelkie informacje i pozdrawiam uzytkownikow audi i tego forum ?
-
Marzenia sa by je spełniać ? powodzenia ? i napisz co ujrzałeś w podłużnicach oraz jeśli mozesz to zobacz czy masz czujnik przy wężu idącym do termostatu(chodzi o króciec przy chłodnicy) bo to dla mnie jak i innego uzytkownika tego forum duza zagadka ? I dzieki za filmik. Bardzo przydatny będzie ?
-
czasami zawór olejowy zwrotny zawodzi to i zaworki zagrają przez 2 sek ale napinacze chyba okej. Ja ich nie wymieniałem i nie ukrywam że nie chciałbym ich wymieniać duże koszty i dużo pracy . Auto importowałem ze Szwajcarji i być może ktoś tam to robił bo nalatane mam 250k z czego przez 3 lata sam prawie 60 zrobiłem. Pojeżdżę do końca roku i sprzedam bo na CLS350 poluje
-
Odpalałem auto w takiej konfiguracji jak na zdjęciu tylko, że połaczyłem weżem króciec od termostatu z tym z drugiej strony silnika i zalałem płynem. Auto odpaliło, stetoskopem przesłuchałem rolki i jest cisza. Podejrzewam owe dźwięki wydobywały się z rolki napinacza którą dokręciłem dość mocno i z tego co wyczytałem to znacznie za mocno bo instrukcja pisze że 23Nm. Poprawiłem to i po kilku minutowej pracy silnika jest cisza. Rozrząd jest na swoim miejscu ale w sobotę będę zmieniał pasek dla świętego spokoju. Co do spalania gazu to w mieście do 16L a w trasie koło 10-12 L zależy od stylu jazdy. Mam garaż bo ja też samouk jestem i wszystkie naprawy tam wykonuje. Dzięki za filmik
-
Witam. Podjąłem się wymiany uszkodzonego termostatu w swoim aucie. Walczyłem z nim bez ściągania paska rozrządu a zaledwie go zsuwając z kół przy wcześniejszym popuszczeniu rolki napinacza. Auto poskładałem do połowy zalałem świeżym płynem i odpaliłem w celu odpowietrzenia układu. Po kilku minutach pracy z przodu silnika zaczął wydobywać się niepokojący dźwięk (podobny do zużytej rolki) więc zgasiłem auto i zdjąłem pasek wieloklinowy gdyż przy napinaczu dopatrywałem się owego odgłosu. Jak się okazało dźwięk nie ustał. Wiec dziś zrzuciłem cały przód i dobrałem się który wymieniany był 3 lata i 40k kilometrów temu. \ Zamówiłem stetoskop by nasłuchać dokładnie skąd głos dochodzi. Mam kilka pytań, może ktoś pomoże : 1) czy po poluzowaniu napinacza mogłem coś zepsuć? naciągłem go na 15nm i zwolniłem wcześniej zablokowany tłumik drgań. 2) Jaką siłą powinienem dokręcić rolkę napinacza i to kowadełko co łączy tłumik drgań z rolka? 3) czy mogę odpalić samochód w takim stanie jak na zdjęciu na powiedzmy 1-2 min w celu diagnozy stetoskopem? Podczas rozbierania natknąłem się na inne ciekawostki mojego auta 1) brak kabli przy czujniku teperatury cieczy w króćcu na dole chłodnicy. Nie wiem czy króciec od innego modelu czy jakiś magik tam maczał ręce. Proszę mnie oświecić. Dodam że wskaźnik temp działa i na VAG-u też pokazuje temp. z komputera. 2) Zajrzałem w głąb podłużnic i zobaczyłem jak i w jednym tak i drugim coś podobnego do pianki budowlanej, to jest normalne w b6?