Skocz do zawartości

scroll4476

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O scroll4476

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia scroll4476

0

Reputacja

  1. a przy zapalonym czy zgaszonym?? jezeli masz luz na zapalonym to zobacz pod osłona. jezeli bedzie wszystko ok to magiel zmiany .. na listwie ma juz luz ciezko zobaczyc pod ta osłone ale jest to mozliwe . a jesli bd kupował magiel to dobry uzywany a nie regeneracja nie polecam..
  2. witam kolege a patrzyłeś czy czasami nie ma luzu na kulce przy maglownicy jest tak czarna osłona trzeba zdjać i zobaczyć tam nie raz sie wybija ..
  3. witam .. mam tez problem taki z audi a4 b5 2.5 tdi v6 od kupiłem zawsze to wspomaganie wyło i miało luzy . wiec tak kupiłem magiel załozyłem luzów nic kupiłem jedna pompe uzywke było ok az pompa staneła wiec kupiłem druga ale było słychac steki wumieniłem waz cisnieniowy ustało ale pompa zdechła . wiec z tydzien temu kupiem trzecia nie wyje pracuje cudownie ale jest jedno ale ... jak zapale audi przez chwile nie mam wspomagana ale w lewa strone a w prawo jest (obojetnie od pozycji kół ) i pod czas jazdy w jak skrecam w lewno jest takie szarpniecie i po chili łapie wspomaganie i jest słychac stukniecie a w prawo jest super . chyba ze olej sie rozgrzeje to ustaje . mam zielony olej z 4 razy wymieniany i zaworek na wezu dobry tez jest ... jakie macie pomysły co to moze byc?
  4. witam cie kolego miałem taki problem tez w audi a4 i co sie okazało waż od pąpy do maglownicy był winny ... lub zaworek na maglownicy ... nie raz wąż ten w srodku sie rozkłada i zaciska sie i pompa pracuje pod oporem i siada ....
  5. od poczotku twierdzili ze wahacze sa ok . to jest szok samochód powinien dawac przyjemność z jazdy a nie meczc . i przy ruszaniu słychac cichy odgłos stukniecia .
  6. wczoraj wjechałem na kanał i własnie z latwościa ruszałem tuleje . a pierw stwierdzono maglownice kupiłem i wymieniłem . juz mam doscy i chce sam dojść do tego masakra jest jak wpada w koleiny i jak załozyłem własnie opony 16 a miałem 15 cali . szok
  7. hej panowie. mam problem z audi a4 b5 2.5 tdi mianowicie kupiłem audi i od kupna zawsze mi pływał po drodze wiec udałem sie do warsztatu stwierdzono ze zle kont kół ustawione wiec załozyłem opony letnie 205.55.16 i ustawiono kat i nadal wiec pojechałem po raz kolejny stwierdzono wina opon ze śliskie i amortyzatory wiec zmieniłem opony i pojechałem na stacje kontroli. amortyzatory miały sprawność od 68 do 72 . ale jak stwierdzono wiec kupiłem amortyzatory MTS żółte załozyłem a auto nadal pływa . zadnych luzów na wahaczach auto sztywno fajnie wchodzi w zakrety ale jak przyspieszam kierownice ciagnie mi w lewo jak puszcze na luz auto wmiare stabilizule sie ale trzeba cały czas katrowac ( walka na drodze) wiec zaczołem sam szukac przyczyny i teraz pytanie jezeli auto sciaga w lewo przy przyspieszaniu a przy hamowaniu w prawo czy to moze byc prawy wahacz dolny (banan) tuleja ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...