Skocz do zawartości

RafalTraw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RafalTraw

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Świdnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia RafalTraw

0

Reputacja

  1. Powtórzyłem dzisiaj logi dla gr11, link poniżej: 011 http://vaglog.pl/log_209956.html
  2. Rozumiem, że chodzi o łożyska wewnątrz sprężarki. Sprężarka nie hałasuje gdy jest wyłączona więc łożysko koła pasowego powinno być OK. Jest możliwość sprawdzenia łożysk wewnątrz sprężarki czy pozostaje jedynie demontaż sprężarki?
  3. Witam, W Audi A4 B5 1.9TDI (97r) po włączeniu klimatyzacji słychać bardzo dziwny dźwiek który dobiego z okolicy kompresora. Jest to dzwięk podobny do stukania plastiku o plastik (wydaje mi się że terkotanie jest tutaj odpowiednim określeniem). W klimatyzacji został sprawdzony i uzupełniony czynnik. Klimatyzacja chłodzi i gry jest wyłączona żaden dzwięk się z kopmresora nie wydobywa. Po włączeniu chwilę klimatyzacja chodzi normlanie a po jakimś czasie (czas jaki upływa od włączenia klimatyzacji do powstania hałasu bywa róźny) zaczyna terkotać. Wyłączenie klimatyzacji natychmiastowo wycisza ten hałas. Po ponownym włączeniu sytuacja się powtarza. Niestety jak pojechałem do serwisu klimatyzcji to na złość nie chciała zacząć terkotać i serwis stwierdził że wszystko jest ok Proszę o pomoc. Co może byc przyczyną takiej pracy klimatyzacji?
  4. Witam, Mam problem z moim Audi A4 B5 1.9TDI (AFN) 97r, auto przy dynamicznym przyspieszaniu przechodzi w tryb awaryjny (przy ok 2500obrotów na 3 biegu). Komputer rejestruje błąd "00575 - intake manifold pressure 17-10 - control difference - intermittent" Wykonałem logi statyczne i dynamiczne: Logi statyczne: 001, 003, 004 http://vaglog.pl/log_209775.html 001, 003 ,013 http://vaglog.pl/log_209776.html Logi dynamiczne: 000, 004, 011 http://vaglog.pl/log_209778.html 008, 010, 011 http://vaglog.pl/log_209777.html Z uwagi na to że turbina wyraźnie przeładowuje wykonałem jeszcze jeden test dynamiczny z odpiętym wężykiem podciśnienia przy turbinie, poniżej wyniki. Logi dynamiczne z odpiętym wężykiem podciśnienia: 008, 010, 011 http://vaglog.pl/log_209779.html Proszę o analizę i pomoc w rozwiązaniu problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...