Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI AFN Notlauf - Prośba o analizę logów


RafalTraw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z moim Audi A4 B5 1.9TDI (AFN) 97r, auto przy dynamicznym przyspieszaniu przechodzi w tryb awaryjny (przy ok 2500obrotów na 3 biegu). Komputer rejestruje błąd "00575 - intake manifold pressure 17-10 - control difference - intermittent"

Wykonałem logi statyczne i dynamiczne:

Logi statyczne:

001, 003, 004 http://vaglog.pl/log_209775.html

001, 003 ,013 http://vaglog.pl/log_209776.html

Logi dynamiczne:

000, 004, 011 http://vaglog.pl/log_209778.html

008, 010, 011 http://vaglog.pl/log_209777.html

Z uwagi na to że turbina wyraźnie przeładowuje wykonałem jeszcze jeden test dynamiczny z odpiętym wężykiem podciśnienia przy turbinie, poniżej wyniki.

Logi dynamiczne z odpiętym wężykiem podciśnienia:

008, 010, 011 http://vaglog.pl/log_209779.html

Proszę o analizę i pomoc w rozwiązaniu problemu.

Edytowane przez RafalTraw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz wszystkie węże od n75 szczególnie ten od gruszki mozesz podmienic tez n18 moze bedzie poprawa jak n75 kaput:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze - jak robisz loga dynamicznego, to niestety najlepiej robić 1 grupe na raz - bo odczyt co 1.2 sekundy jest za rzadko.

1300 obr a potem już 2000 i nie widać co sie działo pomiędzy

zrób dynamicznie gr 11, bo teraz to widać tylko że turbo bije ciśnienie jak szalone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze - jak robisz loga dynamicznego, to niestety najlepiej robić 1 grupe na raz - bo odczyt co 1.2 sekundy jest za rzadko.

1300 obr a potem już 2000 i nie widać co sie działo pomiędzy

zrób dynamicznie gr 11, bo teraz to widać tylko że turbo bije ciśnienie jak szalone

Powtórzyłem dzisiaj logi dla gr11, link poniżej:

011 http://vaglog.pl/log_209956.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina przeładowuje max dlatego wpada w tryb awaryjny czyli odcina moc zawór n75 nie jest w stanie zbić ciśnienia

dlatego jak już wyczyścisz turbo usuń katalizator ze środka zostaw puszkę jak już toi zrobisz zloguj jeszcze raz gr 11 bo cos mi sie wydaje że ktoś majstrował przy sztandze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie wygląda że wszystko działa jak należy - ale oprócz turbiny.

jest mocno zasyfiona - do czyszczenia.

jakbyś miał autostrade pod ręką to mógłbyś spróbować ją odpowiednio przepalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi robi się zawsze pojedynczo
statyczny kąt do poprawy

zrób komplet logów co by nie gdybać nad banałem trzy strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...