Skocz do zawartości

marshaliniil

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marshaliniil

Osiągnięcia marshaliniil

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, posiadam duży problem ze swoim audi, ponieważ nie mam lewego kierunkowskazu, lecz prawy działa bez zarzutu. sprawdzałem wszystkie żarówki i są dobre, sprawdzałem bezpieczniki i tez są dobre, dodam że kierunkowskaz prawy i światła awaryjne działają bez zarzutu. Wiem że przekaźnik od kierunkowskazów znajuduję się w kostce od włącznika świateł awaryjnych, i zmieniłem na nowy i dalej nie działa. Gdy podczas jazdy naciskam kierunek lewy i w przekazniku tam gdzie jest włącznik świateł awaryjnych zachodzi straszne buczenie jakby miał przekaźnik eksplodować lub się spalić. Co myślicie o tym? Mi się wydaje, że chyba mam walnięty moduł sterujący po kierownicą.
  2. marshaliniil

    Katalizator

    oki dzieki za info napisz jak zrobisz u siebie i napisz jakie masz wrazenia.Powodzenia
  3. marshaliniil

    Katalizator

    Brayer dzięki za rade. Ostatnio rozmawiałem z kuzynem mechanikiem o powyższym temacie i doszedl do wniosku ze mozna także rozciąć kata, wywalić cały syf i proszek i też bedzie dobrze. Mi najbardziej chodzi o to czy zmieni sie prędkość i szum silnika na postoju i w trakcie jazdy.
  4. marshaliniil

    Katalizator

    Witam kolegów, także chciałbym zaczepiać opinii, a mianowicie, posiadam audi a4 b5 lecz z silnikiem 1.9 TDI i tez chciałbym pozbyć sie kata, albo przeciąć go wyczyścić i przyspawać z powrotem. Czy ktoś zna się w te klocki i czy to ma sens?, czy nie bedzie potem komputer szalał? i czy w jeździe się coś poprawi, bo mam przejechane ok 290 tyś. Proszę o odpowiedź.
  5. Witam kolegów po długiej nie obecności. Duże podziękowania dla kolegi gremlin112 za podarowany czujnik. Dostałem go od Ciebie i podpiełem go i nadal nic, nawet zainstalowałem z Twoją kostka i nadal nic, brak zapalonej kontrolki. Coś czuje że musi być gdzieś przerwany kabel dlatego nie świeci. Jak narazie daje sobie z tym spokój, z tym też może jeździć.
  6. na odpalonym aucie to nie ma znaczenia, ja wymieniałem ostatnio tłoczki i wszystkie gumki i odpowietrzałem wszystkie kola zaczynajac od tylnego pasarzera, potem tylnego od kierowcy, przedniego pasarzera i przedniego od kierowcy.
  7. Jacek70 raczej nie, bo jak przekrecam kluczyc aby uruchomic auto to sie zapala, ostatnio miałem awarię z hamulcami to owa kontrolka mi się zapaliła
  8. to super jakbyś miał. do Olsztyna mam daleko tak bym podjechał z browarem;)
  9. zdjąłem panel i dostałem sie do ręcznego i czujnika, czujnik posiada przycisk, naciskałem nim i wysuwałem i przeczyściłem wtyczkę, kontrolka nadal się nie świeci, musze zakupic nowy czujnik.
  10. MATIUS żarówka jest oki, bo jak przekręcasz kluczyk to wszystkie kontrolki się zapalają. A gdzie dokładnie jest ten czujnik?
  11. Witam posiadam mały problem, a mianowicie odkąd posiadam auto nie świeci się kontrolka gdy zaciągne hamulec ręczny. Miałem kiedyś problem z hamulcami to podczas jazdy zapaliłam mi się ta kontrolka bo uciekał mi płyn, wiec teoretycznie kontrolka działa. Sprawdzałem bezpieczniki i wszystko jest oki. Macie jakieś wskazówki aby to rozwiązać?
  12. jak znajdziesz na allegro to do twojego modelu powinno pasować. w sklepach motoryzacyjnych maja takie duże katalogi i nawet do Twojego modelu znajda ten właściwy wahacz
  13. na tylnej osi masz tarcze czy bębny? bo jeżeli masz tarcze hamulcowe, to masz w każdej tarczy po 2 łożyska. Najlepiej wymienić wszystkie na oby dwa koła. Wymiana nie jest zbyt skomplikowana, musisz mieć imadło. Jak ściągniesz tarcze to od razu wyjdą Ci łożyska, jedno jest na początku tarczy a drugie na końcu, zaraz koło piasty.
  14. marshaliniil

    Cięknący Zacisk

    ostatnio wymieniałem tarcze w takim samym modelu jak ty posiadasz. sciagnij zacisk, odkrec zabezpieczenie od kola, srube 24* i sciagasz stara tacze. Uważaj bo masz w tarczy 2 łożyska i podkładki tylko staraj sie ich nie pomylic.
  15. Witam koledzy po dłuższej nie obecności. w sobote odebrałem auto od mechanika i teraz hamulce działają bez zarzutu. Przyczyna był zacisk który zakupiłem, był on od passata z 2002 ale teoretycznie pasował do mojego auta. Mechanik stwierdził że zacisk jest do d#py, ponieważ odpowietrznik był zainstalowany w innym miejscu i nie szło wypchnąć powietrza. Dał mi swój użytwany i jest po kłopocie. temat uważam za zamknięty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...