Skocz do zawartości

kubala1985

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kubala1985

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kubala1985

0

Reputacja

  1. Po ponad roku jazdy na czuja postanowiłem jednak zajrzeć do skrzyni i zająć się pierścieniem magnetycznym (zmiana przepisów w ruchu drogowym sprawiła że lepiej jest widzieć prędkość). Wszystkie czynności robiłem u siebie w kanale - całość pracy około 2 godz. Wbrew temu co naczytałem się na różnych forach nie trzeba było wyciągać skrzyni. Więc krok po korku. 1. Odkręcamy przegub (żeby nie przeszkadzał podwieszamy go gdzieś do góry) 2. Kielich do którego był przykręcony przegub podważamy równomiernie dwoma breszkami (jest na zatrzaskach) 3. Spuszczamy olej ze skrzyni. 4. Odkręcamy pokrywę skrzyni. 5. Po ściągnięciu osłony ukazuje nam się pierścień (albo i nie jeśli jest połamany - w moim przypadku uszkodzone były tylko blaszki klinujące) 6. Zakładamy nowy i powtarzamy czynności w odwrotnym kierunku. Koszty: Nowy pierścień magnetyczny (kółko napędu prędkościomierza) - 62zł - dostępny tylko w ASO Ja postanowiłem jeszcze wlać nowy olej do skrzyni więc doszło 120zł za olej. Za zdjęciach widać jak wszystko wygląda. Wstawiłem również dokładny schemat. Mam nadzieje że komuś to pomoże
  2. Witam. W mojej B5 2000r. lift nie działa licznik prędkości oraz nie nabija kilometrów. Na wszystkie możliwe sposoby został sprawdzony stan elektryczny (licznik, impulsator wkładane 3 rożne, przewody) wszystko badane vagiem i pod oscyloskopem. Pozostaje mi jedynie pierścień magnetyczny w skrzyni biegów. Teraz pytanie czy idzie się do niego dostać bez wyciągania skrzyni. Czy jest to wogle opłacalne czy lepiej kupić używaną skrzynie i wymienić (ze skrzynią nie ma żadnych problemów). Może ktoś już miał z tym do czynienia a może znacie kogoś z Poznania i okolic co mógł by się tego podjąć.
  3. Dzięki za link po wieczornej lekturze stwierdzam że sam się tego podejmę. Kabel mam kompa mam brata elektronika też więc myślę że damy rade.
  4. To najlepszy patent. Kluczyk na allegro wychaczyłem za 160zł dorobienie tez będzie parę złotych. Tylko pytanie kto jest wstanie mi zakodować ten kluczyk w Poznaniu ewentualnie okolice Konina czy Słupcy. Flaszka napewno będzie - towarzystwo to opróżnienia też
  5. Dzięki za info. Dzwoniłem. Koszt to 550zł. Da się gdzieś taniej ??
  6. Zdaję sobie sprawę że sprawa droga ale wolałbym ten jeden zapasowy kluczyk mieć. W serwisie audi koszt samego zaprogramowania to 270zł plus koszt kluczyka (pewnie jakieś 150zł). Mam w tej chwili scyzoryk ale zapas przecież może być zwykły.
  7. Witam. Gdzie można w Poznaniu dorobić kluczyk do A4 B5 2000r wraz z zaprogramowaniem w rozsądnej cenie. Pinu nie znam.Przy kupnie auta dostałem tylko jeden kluczyk.
  8. Mam na imię Wojtek. Ostatnio stałem się posiadaczem A4 B5 Avant z 2000r z silnikiem 1.9 TDi. To moje pierwsze Audi i jak narazie bajka nie chce się wysiadać z auta -myślę że już do końca zostanę przy tej marce :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...