-
Postów
207 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
8O tom5151
Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
tom5151 obserwuje zawartość Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7
-
U mnie wytarły się łapy silnika (takie aluminiowe gdzie przykręcone sa poduszki silnika) do których przykręca się śruby które trzymają sanki z przodu i przy mocnych przeciążeniach, po prostu przesuwały się.
-
Cześć! Jak powinno być użytkowane auto z filtrem DPF? Wiem tyle, że najlepiej gdyby trzaskało trasy, bo wtedy warunki sprzyjają wypalaniu. Zamierzam powoli wrócić do Audi, tym razem myślę o A4 lub A3 z roczników 2010-2012 i silnikiem 2.0tdi. Warunki w jakich wykorzystywałbym auto to codziennie dojazd do pracy po Wrocławiu, 5-10km w jedną stronę co daje mi jakieś 50-100km po mieście od poniedziałku do piątku. W piątek trasa 150km autostradą i w niedzielę znowu powrót do Wrocławia 150km. Takie weekendowe trasy, minimum dwa razy w miesiącu. Czy użytkując auto z DPF w takim trybie będzie się odpowiednio wypalał czy może będzie to dla niego za dużo miasta? Pozdrawiam ?
-
Gdzieś czytałem temat że takie stuki pojawiające się na nierównościach, garbach czy zjeżdżaniu z krawężnika, są spowodowane gumą przy mocowaniu amortyzatora lub samym amortyzatorem. U mnie po dokręceniu sanek porządnie nic już nie stuka, mogę hamować, przyspieszać, co zechcę Tak czy inaczej wymienię łapę silnika na jakąś ładną, żeby sytuacja się nie powtórzyła.
-
Po założeniu starych popychaczy było wyraźnie lepiej ale nadal nie tak jak powinno. Teraz po kilu dniach jest to samo. Klepie na zimnym, a na ciepłym jest lepiej, chociaż też słyszę że coś jest nie tak. Czy coś jeszcze oprócz popychaczy może wydawać taki dźwięk? Może od LPG gniazda zaworowe się wypaliły? ? Wrzucam film po odpaleniu na zimnym na starych popychaczach:
-
Zwaliłem całe sanki. Tuleje super stan ale miejsca mocowań śrub (na tych aluminiowych podporach poduszek silnika) mocno wytarte/wyślizgane, możliwe że tam sie wszystko ruszało. Równo i mocno dokręciłem sanki i póki co 3 dni nie było stuków ?
-
Wtryski benzynowe cykają na początku fi,mu - norma. Gazowe są wręcz bezszelestne. Dzisiaj wyjąłem te szklanki, żeby oddać do reklamacji. Włożyłem stare i ku mojemu zdziwieniu cisza, i to od pierwszego odpalenia... Jutro wrzucę film jak odpalam na zimnym na starych popychaczach.
-
Jeśli nie masz casu tego rozbierać to póki co włóż łapki tam gdzie kolektor i spróbuj podokręcać śruby mocujące. Może to wystarczy
-
UU niee, aż tak to nie Napinacz odzywa się przez sekundę po odpaleniu i cichnie. Nagram zaraz "poranne" odpalanie i jak auto chodzi. EDIT: Nagrałem film z odpalania na zimnym. Najlepiej słychać to stukanie gdy auto zejdzie z wyższych obrotów po odpaleniu. Czyżby nowe popychacze INA byly wadliwe? Stetoskopem sprawdziłem, że to najgłośniejsze pukanie pochodzi z pierwszego cylindra.
-
Też się dziwię. Miesiąc temu było tak, że na zimnym cisza, jak się rozgrzał to było klepanie słychać cały czas, najbardziej przy 2400rpm. Ściągnąłem wałki, wymieniłem popychacze na nowe firmy INA. Po odpaleniu klepały straszliwie ale zrobiłem wg instrukcji, czyli trzymałem kilka minut na wyższych obrotach i w końcu przestało. Kolejne kilka dni wszystko super, zero niepokojących dźwięków, aż tu pewnego dnia zaczął dziwnie chodzić na zimnym ? Nasłuchiwałem ze stetoskopem i po stronie ssącej raczej cisza, od strony wydechowej jest głośniej. Tak myślę czy raz jeszcze nie rozebrać i włożyć stare szklanki wydechowe.
-
Nie sprawdziłem ? czas mnie gonił Na gorącym wszystko ładnie chodzi, na zimnym klepie strasznie ?
-
Sprawdzone dzisiaj. Na zimnym 2-2.2bar na wolnych i jakies 5bar na 3500rpm
-
Bardzo podejrzanie wygląda ta aukcja ? Nawet na zdjęciu masz tą pompę porysowana, tak jakby była używana. Kup sobie na iparts.pl oryginał VDO z koszem - jak zadzwonisz na infolinię to jakieś 5% rabatu dostaniesz zamawiając u konsultanta.
-
Gdzie dorwałeś sam wkład VDO? Jak ja szukałem, to była tylko calutka pompa z VDO do kupienia, nawet w katalogach nie widziałem samej pompki. Może ktoś Ci sprzedał jakąś podróbkę ? ? Ja po wymianie pompy zrobiłem już z 30 tys i cały czas cisza
-
Utrata 10KM, porównanie Logów 1.8T bfb +mod
tom5151 odpowiedział(a) na tom5151 temat w Audi A4 B6/B7
Masz racje, moje przeoczenie. Zrobiłem raz jeszcze na Pb 2+33+118 i edytowałem. -
Utrata 10KM, porównanie Logów 1.8T bfb +mod
tom5151 odpowiedział(a) na tom5151 temat w Audi A4 B6/B7
Kat na miejscu