Skocz do zawartości

mihas66

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mihas66

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mihas66

0

Reputacja

  1. Witam posiadam audi A4 B6 2001 rok FWD automat czyli multitronic, silnik 2.0 alt benzyna 136hp, 160tyś przebiegu na 100% realnego, olej w skrzyni 20tys temu zmieniany, auto nigdy nie ciągało przyczepek... Auto nie szarpie chodzi ogólnie ok bez problemów jednak jest problem gdy auto musi przejechać przez duży próg pierwszym razem było to na wstecznym gdy wjeżdżałem przez duży próg mimo zwiększania obrotów stopniowo przez ok 15sek nawet do 4tyś auto nie przejechało i odpuściłem. Ostatnio znów miałem taka sytuacje jednak do przodu mocno załadowanym autem i tez nie dało rady po zakręceniu silnika do 3.5tys odpuściłem.... Ostatnia sytuacja na mocno rozgrzanym aucie tzw trasa 100km szybka więc adaptacja na pewno była ok bo kilka razy ruszałem itp. Pytanie co się dzieje? Mokre sprzęgła się kończą czy co? Adaptacja do przodu na pewno ok... Auto z tego co wiem 7 lat temu miało aktualizacje sterownika silnika i skrzyni w aso więc raczej nie działa na oryginalnym sofcie z 2001 roku...
  2. mihas66

    2.0 Dokładny Opis

    Mam w domu dwie A4 B6 jedna 2.0ALT plus multitronic następna 1.8T AVJ (150hp) plus quattro... Reasumując zestaw z 2.0 jest dobry na trasy skrzynia długa itp jednak mocy mało bo jadąc 120 skrzynia rekukuje bo nie ma czym jechać olej to to żłopie głośno chodzi na zimnym pali sporo i słabo jedzie... 1.8T przy tym to sprinter jakich mało do cholery momentu miedzy 2,5 a 5tys potem zdycha jak diesel bo małe turbo... Spalanie podobne przy czym 1.8T bez problemu potrafi wciągnąć 18-20L przy wściekaniu się po miescie usterek sporo mniej mimo niby wiekszej mocy... Wg mnie jedyna opcja to 1.8T nawet to jedzie mało pali, gazuje się nieźle itp... co do gazu w ALT wcale nie jest tak kolorowo owszem silnik łyka go jak zły ale ma syndrom zimnego vaga z którym rzadko który gazownik i sterownik sobie radzi, objawia się to gaśnięciem na zimnym po dodaniu gazu w 1.8T nic takiego nie występuje instalacja prawie identyczna gazownik kumaty ale sam mówił ze zimnego vaga wbrew pozorom nie tak łatwo wyleczyć STAG słabo to ogarnia...
  3. Panowie pytanie zasadnicze posiadam A4 B6 2.0 ALT 2001r skrzynia multitronic chodzi mi po głowie zamontowanie kiery multifunkcyjnej i pytanie mam zasadnicze czy jest możliwość aby np kierownica multiplifunkcyjna np z a6 c6 z manetkami do biegów działała z moim multitronicem? Jest w ogóle opcja sterowania biegami przy kierownicy dla multitronica? Posiadam jego chyba najstarsza wersje 6 biegową...
  4. Brzmi to jakos inaczej? widziałem ze wydechy z b7 od TDI nie maja środkowego tłumika dla miłosników głosnych wydechów;p
  5. Panowie wczoraj byłem na wymianę oleju w swoim a4 b6 2.0ALT rocznik 2001 wbrew pozorom można to zrobić w miarę tanio w profesjonalnym warsztacie z 290zł... Całość robiłem w jaskowie koło Lublina w warsztacie ASB Płochęć człowiek naprawdę kumaty robi wyłącznie automaty, zalał olej RAVENOL CVT Fluid z paragonu 40pln za litr, w cenie diagnostyka kompem wraz szczegółową jazdą testową... Skrzynia chodzi delikatnie płynniej mimo że chodziła bardzo dobrze... Wg rozmowy z właścicielem olej w niczym nie ustępuje temu z ASO i nigdy nie było z nim problemów... RAVENOL Fluid CVT - RAVENOL
  6. Ile przygotować kaszanki na wymianę oleju? Samemu ciężko jest to wykonać nie jestem człowiekiem ulomnym technicznie....
  7. Panowie od ok 2 tygodni użytkuje auto a4 b6 2001 rok 2.0 benzyna alt z skrzynia multitronic. Auto ma przebieg 145tyś pewny w 100% ponieważ ostatnie 7 lat użytkowała go bliska rodzina która była pierwszym właścicielem w Polsce olej wg wywiadu zmieniany przy ok 60 tys tak więc teraz najwyższy czas. Pytanie mam następujące kogo polecacie z okolic Lublina ile taka przyjemność kosztuje i na co zwracać uwagę?? Tak wiem olej only oryginał fabryczny, filtra jako takiego się nie zmienia. Polski vag pokazuje coś takiego jak wejdę w skrzynie 01J927156AE V30 01J 2.0 5v Rdw 1756 więc wychodzi z tego że soft 1756 jest to stary czy nowy? Możliwe jest aby kiedyś był aktualizowany przy wizycie w ASO czy z tym softem auto wyjechało z salonu? Jest możliwość samodzielnej zmiany softu?? Ogólnie z skrzynia nie mam żadnych problemów jednak chce aby ktoś kompetentny to obejrzał ponieważ od spodu widać minimalne pocenie się skrzyni i jedynym objawem niepokojącym jakim zauważyłem jest to że auto kiedy stoi pod większą górkę na D gdy pusze hamulec nie rusza samo tylko trzeba mu dodać gazu na płaskim terenie i na niewielkich wzniesieniach problem nie występuje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...