Skocz do zawartości

martin88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O martin88

Osiągnięcia martin88

0

Reputacja

  1. W takim razie, dlaczego wcześniejszy filtr też nie był dokręcony (zaraz po kupnie auta)? Sądzisz, że w obu przypadkach problemem jest filtr?
  2. Koledzy, mam taki oto problem. Zaraz po zakupie Audi, zawiozłem samochód na wymianę zawieszenia. W trakcie naprawy okazało się, że jest wyciek oleju. Powodem był niedokręcony do końca filtr oleju. Mechanik dokręcił go i było ok. Niedługo potem wymieniłem olej wraz z filtrem (firmy Filtron). Filtr dokręciłem porządnie ręką. Po przejechaniu 1 tys. km zauważyłem wyciek w okolicach filtra. Okazało się, że znowu filtr poluźnił się, więc go dokręciłem. Taką operację muszę wykonywać co jakiś czas. Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem? Wiecie, gdzie może być przyczyna? Może w tym silniku trzeba bardzo mocno dokręcać filtr? Z góry dzięki za odp.
  3. 11,1 l średnio, z czego 2/3 przebiegu robię w trasie a 1/3 w mieście
  4. W Gdańsku 3200 zł z wlewem pod klapką paliwa. 2200 zł to bardzo tanio, co nie znaczy dobrze...
  5. Ja posiadam taką w swoim 1.8T AEB (150KM) i działa bez problemu już prawie rok.
  6. Witam Szanownych forumowiczów! Niedawno zakupiłem swoje swoje pierwsze A4 w wersji B5. Silnik 1.8T quattro 150KM z LPG . Mam nadzieję, że będzie mi służyć mimo, że zauważyłem kilka drobnych usterek, które na pewno poruszę na tym forum... Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...