Skocz do zawartości

Pij1973

Pasjonat
  • Postów

    135
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O Pij1973

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Kalisz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć Jak w tytule, z powodu dość mocnego tłuczenia przy niskich obrotach chcę wymienić przeguby wału i pewnie podporę też. Moje pytanie, czy przegub od strony skrzyni i tylnego mostu jest taki sam. Doczytałem już, że można wsadzić przeguby Lobro o parametrach 100/32.25. Ktoś przerabiał coś innego godnego polecenia? Kwestia tylko czy z obu stron są one takie same? Kolejne pytanie, te łączniki elastyczne dać oryginalne, czy też może są jakieś inne polecane?
  2. Kupię poduszkę dyfra 1.8T rocznik 2000. Zobacz ogłoszenie Jak w temacie, kupie poduszkę dyfra do a4 b5. Nową lub w jak najlepszym stanie. Użytkownik Pij1973 Data 08/15/25 Cena 200.00 PLN Kategoria A4 B5  
  3. Pozostały czas: 11 dni i 6 godzin

    • Kupię
    • Nowy

    Jak w temacie, kupie poduszkę dyfra do a4 b5. Nową lub w jak najlepszym stanie.

    200.00 PLN

  4. Podepnę się pod temat. Również miałem uszkodzoną przepływkę (wskazania stały w miejscu) i auto wchodziło w tryb awaryjny obcinając doładowanie. Po odpięciu przepływki jazda ok. Kupiłem jedną (jakiś chińczyk), pracowała ale pokazywała jakieś małe wartości i tryb awaryjny znowu. Wymieniłem na pierburga i to samo. CO jeszcze może powodować wchodzenie w tryb awaryjny? Czy jest opcja że obie przepływki walnięte? Z odpiętą przepływką śmiga jak złoto.
  5. Pij1973

    Cewka zapłon

    Nie baw się w zamienniki, rzadko kiedy się sprawdzają.
  6. Mały update ode mnie. Wczoraj wkurzony tym, że woda znowu zaczęła się zbierać z tyłu po prawej stronie tak, że mogłem ścierkę kilka razy wykręcać podjechałem do kumpla, rozebraliśmy podszybie i obudowę filtra kabinowego. Naszym oczom ukazała się 5 centymetrowa dziura, rdza zrobiła swoje. Przyspawana blacha, zakitowane klejem i chyba w końcu będzie spokój.
  7. Miałem to samo, okazało się, że rozklejeniu ze starości uległa piankowa osłona wewnętrzna mechanizmu. Otwory odpływowe drożne, a z tyłu mokro jak diabli po konkretnym deszczu. Demontaż boczka drzwi i klejenie na silikon. Do tego lekko odstawał on od blachy drzwi, to też uszczelniłem silikonem. Sprawdź jak to u Ciebie wygląda.
  8. Na klimatroniku wizualnie wszystko bez zmian.
  9. O, tego nie sprawdzałem.
  10. Wąż jest uderzony ale cały, przez te kilkanaście sekund od razu leci zimne.
  11. Jak w temacie, po kilkunastu sekundach następuje wyłączenie sprężarki. Przez te kilkanaście sekund czuć, że szybko leci zimne powietrze więc czynnika jest wystarczająco. Do tego na kanale zauważyłem, że gdzieś uderzyłem i wąż na kolanku przy sprężarce jest sklepany, tak na oko w 1/3 jeśli chodzi o średnicę przewodu. Czy to może powodować rozłączanie sprężarki? Mniejszy przepływ i jakiś czujnik ciśnienia wybija? Mechanik, z którym rozmawiałem obstawia zawór w sprężarce i twierdzi że zmniejszenie przepływu nie ma tu nic do rzeczy.
  12. Ja już też, ale dzięki za odzew
  13. Nie wiem czy dobry dział, ale szukam numeru części. Chodzi o wąż wodny, który idzie od turbiny do trójnika układu chłodzenia. Po otwarciu maski idzie z przodu po słupku.
  14. Pij1973

    Audi S4 B5 tuzo

    Gratulacje, szczerze zazdroszczę
  15. Pij1973

    Wilgoć w aucie

    A ten plastik nad filtrem kabinowym masz na swoim miejscu? Ja u siebie zdejmując podszybie po coś zauważyłem, że wysunał się z zaczepów i to było powodem mokrej podłogi od strony pasażera. Poprawiłem i jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...