Skocz do zawartości

Pij1973

Pasjonat
  • Postów

    132
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O Pij1973

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Kalisz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pij1973

    Cewka zapłon

    Nie baw się w zamienniki, rzadko kiedy się sprawdzają.
  2. Mały update ode mnie. Wczoraj wkurzony tym, że woda znowu zaczęła się zbierać z tyłu po prawej stronie tak, że mogłem ścierkę kilka razy wykręcać podjechałem do kumpla, rozebraliśmy podszybie i obudowę filtra kabinowego. Naszym oczom ukazała się 5 centymetrowa dziura, rdza zrobiła swoje. Przyspawana blacha, zakitowane klejem i chyba w końcu będzie spokój.
  3. Miałem to samo, okazało się, że rozklejeniu ze starości uległa piankowa osłona wewnętrzna mechanizmu. Otwory odpływowe drożne, a z tyłu mokro jak diabli po konkretnym deszczu. Demontaż boczka drzwi i klejenie na silikon. Do tego lekko odstawał on od blachy drzwi, to też uszczelniłem silikonem. Sprawdź jak to u Ciebie wygląda.
  4. Na klimatroniku wizualnie wszystko bez zmian.
  5. O, tego nie sprawdzałem.
  6. Wąż jest uderzony ale cały, przez te kilkanaście sekund od razu leci zimne.
  7. Jak w temacie, po kilkunastu sekundach następuje wyłączenie sprężarki. Przez te kilkanaście sekund czuć, że szybko leci zimne powietrze więc czynnika jest wystarczająco. Do tego na kanale zauważyłem, że gdzieś uderzyłem i wąż na kolanku przy sprężarce jest sklepany, tak na oko w 1/3 jeśli chodzi o średnicę przewodu. Czy to może powodować rozłączanie sprężarki? Mniejszy przepływ i jakiś czujnik ciśnienia wybija? Mechanik, z którym rozmawiałem obstawia zawór w sprężarce i twierdzi że zmniejszenie przepływu nie ma tu nic do rzeczy.
  8. Ja już też, ale dzięki za odzew
  9. Nie wiem czy dobry dział, ale szukam numeru części. Chodzi o wąż wodny, który idzie od turbiny do trójnika układu chłodzenia. Po otwarciu maski idzie z przodu po słupku.
  10. Pij1973

    Audi S4 B5 tuzo

    Gratulacje, szczerze zazdroszczę
  11. Pij1973

    Wilgoć w aucie

    A ten plastik nad filtrem kabinowym masz na swoim miejscu? Ja u siebie zdejmując podszybie po coś zauważyłem, że wysunał się z zaczepów i to było powodem mokrej podłogi od strony pasażera. Poprawiłem i jest ok.
  12. Pij1973

    blow off do 1.8t APU

    Bez sensu, daruj sobie blow offa.
  13. Ładna sztuka Powodzenia wmodach i radości z jazdy.
  14. Pij1973

    Majonez na bagnecie

    Zimniej i krótkie odcinki, u mnie jak więcej jeździłem też nie było, tej zimy czasami auto stoi dzień, dwa i robi klikukilometrowe odcinki i sie pojawił. Płynu nie ubywa ani nie przybywa. zrobi się cieplej to zniknie (u mnie tylko na bagnecie, ale zauważyłem, że dość luźno wchodzi w rurkę więc może dlatego.)
  15. Jeżdżę na nich 5 rok (latem). Ja zostaję przy r17, jak dla mnie optymalnie pomiędzy twardością a komfortem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...