-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Rub!k1993

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Krosno
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ok. Sorki moja pomyłka, ale to nie rozwiązuje moich problemów, mianowicie mam moduł DRL + CLH w jednym. Pod uruchomienie CLH idzie impuls z żarówki kierunkowskazu, a chciałbym wyłączać sobie sam CLH i jak to teraz podłaczyć przez włącznik CLH? Konkretnie chodzi o to że poszukuję miejsca gdzie minus będzie występował po stacyjce
-
Witam. Poszukuję schematu pinów w przełączniku regulacji świateł z włącznikiem CLH. Obecnie mam podpięty zewnętrzny moduł CLH i chciałem podłączyć go przez oryginalny wyłącznik, ale nie znam schematu położenia danych pinów odpowiadających za przepływ prądu. Pomoże ktoś? Pozdrawiam
-
Dzięki za informacje, tylko wolałbym 18" z racji rozsądku, ponieważ autem jeżdżę na codzień.
-
Pytanie, czy ktoś się orientuje gdzie mogę dostać takie nie chińskie fele 18 5x112 http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-a4-b6-2-4-170-ps-manual-18-zoll-igla-top-stan-ID6y8Nn9.html
-
Witam! Proszę o wycenę kompletnego zawieszenia z przodu A4 B6 (WAUZZZ8E72A302980)
-
Te opary wywala przez 2 otworki pod grzybkiem egr
-
Moduł kupiłem na allegro dokładnie taki: http://allegro.pl/modul-drl-swiatel-dziennych-nie-led-coming-home-i5813580096.html Sprawuje się super, aczkolwiek dobrze byłoby podłączyć CLH do jakiegoś przewodu gdzie impuls +12 występuje po centralnym zamku, ponieważ gdy samochód jest w stanie spoczynku a chciałbym włączyć awaryjne to załącza mi CLH. Dzieje się tak dlatego że mam podpięty obecnie pod kierunkowskaz.... Dlatego pisałem w tej sprawie wyżej
-
Kup wahlera i będzie po problemie.Mi jeden mechanik też mówił, że wymiana egr-u to tylko na chwilę,no może na pół roku i znowu będzie ciekł, a ja już jeżdżę 2 lata i sucho i czysto. A ubytek 200 ml na 10 000 km to żaden ubytek, którym bym sobie głowy nie zawracał. Mój AVF wziął teraz na 6000km około 400ml. Akurat nie mam problemu z ubytkiem oleju bo na 10 k ubywa go może nie całe 100ml od wymiany do wymiany. Wycieki które wydostają się przez egr to opary spalin które najprawdopodobniej wpadają tam z odmy
-
Witam!!! Panowie będę zabierał się za montaż nie ori modułu Coming/Leaving Home, mianowicie poszukuję jakiegoś przewodu, wtyku, czegokolwiek gdzie po otwarciu i zamknięciu samochodu centralnym zamkiem pojawi się impuls 12+, tylko nie kierunkowskaz. Najlepiej gdyby było to pod maską bo w środku mam parę pomysłów, Pomóżcie
-
Siema wszystkim. Równo z dniem 29.08.2013r. Stałem się szczęśliwym nabywcą Czarnej Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF. Po samochodzik byłem u naszych kolegów z zachodniej granicy. Kiedy wsiadałem do niej pierwszy raz miała najechane 158 000 km. Wyposażenie jakim obdarzyli mnie inżynierowie z Ingolstadt: - Nowe hamulce ATE - Alufelgi 17" s-line - Opony 235/45/17" - Fotele śledziki + grzane pupy + nadmuchiwane lędźwie - Kierownica 3-ramienna - Navi RNS-D - Pakiet oświetleniowy Ambiente (oświetlenie nóg itd...) - 4 x el. szyby - El. lusterka - 6 biegowa skrzynia Jeszcze świeże w okolicach Wrocławia Autko wyglądało tak: Obecnie w Audi dołożyłem: - Tempomat - Spryskiwacze mgiełkowe - Emulator Zmieniarki - Oświetlenie tablicy i postojówki na LED - Pomalowane w kolor nadwozia dokładki zderzaków, progi i listwy drzwiowe - Dołożona roleta z siatką do bagażnika - Podłokietnik McDonalds - Wymiana oświetlenia wewnątrz na LED - Koło zapasowe pełno wymiarowe 17" S-line - Program na zwiększenie mocy (jeszcze na hamowni nie byłem) - Ramki klubowe - Lotka bagażnika od S4 - Polskie menu i mapy do RNS-D - Regeneracja przycisków Climatronica - Dołożenie modułu CLH z czujnikiem zmierzchu oraz światła dzienne w drogowych - Wymiana włącznika świateł z Golfa V Planów na mody jest dużo, a te które chciałbym zrobić w najbliższym czasie to: - Regeneracja przycisków szyb (zrobione) - Automatycznie otwierający się bagażnik (zrobione) https://youtu.be/IrBGboY4qAk - Podwójny wydech (końcówki Ulter 90) (zrobione) - Zderzak tylny 2.5 TDI z PDC (zrobione) - Podświetlane dekory wewnętrzne (zrobione) - Nowe koła na lato 18" od RS6 C6 bądz Ronal - Kierownica 3-ramienna z multifunkcją od B7 - Kluczyk z B7 - Gałka zmiany biegów pikowana S-line - Listwy drzwiowe S-line - Podwójny wydech Pytać, doradzać jestem otwarty.
-
wymieniłem już 2 razy EGR firmy Autolog pierwszy poszedł na reklamację i drugi dalej leje więc myślę że przyczyna będzie właśnie w odmie dlatego proszę o poradę jaki OCT zastosować i jak go założyć bo się nie bardzo orientuje.
-
Cześć wszystkim. Mam pytanie, a mianowicie proszę o podanie dobrego OCT i gdzie go mogę nabyć, oraz jakiś może schamacik jak to wszystko podłączyć. Tak średnio na 10 000 km zjada 200ml, ale denerwuje mnie nowy cieknący EGR i ten olej w dolocie, który "smoli" węże. poradźcie coś
-
Panowie wlałem płyn Liqui moly i przeczyscilem pompowtryski oto skutki: Przed czyszczeniem: http://vaglog.pl/log_201945.html Po czyszczeniu: http://vaglog.pl/log_202551.html Proszę o komentarze
-
ale to nie jest takie telepanie budą tylko tak jakby silnik się gibał
-
a słuchaj budą telepie tylko troszeczkę i tak jak Ci mówię co raz telepnie 3 sek przerwy itd. ale to się dzieje tylko na ciepłym więc chyba poduchy odpadają. zanim dojdzie do 70stopni jest OK. niektórzy mówią mi że to możne być dwumas a wy jak myślicie?