
widad6
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Witam. Pacjent A4 B6 1.8t BEX. wywala bledy o zlej regulacji obrotow i ubogiej mieszance. Aktualnie nie mam dostepu do konkretnego nr bledow. Po ich usunieciu zaczelo szarpac silnikiem jakby chcial wyrwac sie z budy, po ok 3-5min mu przeszlo natomiast blad nie wrocil. Dzis po odpaleniu zaswiecil sie check engine ale nie mielismy juz mozliwosci wpiac sie kompem. Macie jakies pomysly? Mam tez loga dynamicznego http://vaglogi.pl/log-115_118_2RNeK.html Tak przy okazji powiedzcie mi czy z ta turbinka jest wszystko ok bo z tego co widze to przez chwile przeladowala. Przejmowac sie czy olac?
-
Witam. W najblizszym czasie bede zmienial amortyzatory i sprezyny z tylu i problem jest taki ze nie jestem w stanie dobrac sprezyn. Nr katalogowy 8D0 511 115 Q ale zadna hurtownia nie dysponuje zamiennikiem tego nr. Doradzicie jakas alternatywe? Chcialbym sachsa albo bilsteina, byl tez plan zalozyc cos sportowego ale nie chce pchac sie w jakies mtsy czy ap a dostepne na ellagro h&r obnizaja moim zdaniem zbyt duzo, aczkolwiek jesli macie jakies sprawdzone zestawy, powiedzmy do 1500zl za komplet (na obie osie) to poprosze Dodam tylko ze A4 B5, Avant, ośka, z maja 99r
-
Witam. Problem polega na tym ze do ok 2400 obrotow turbo wcale nie laduje, natomiast powyzej laduje wszystko co moze a reszta wypuszczana jest przez DV. Szczelnosci sa, bledow brak (pomijajac blad SAI, z przyczyn oczywistych i blad grzalki sondy lambda bank 1), mapa seryjna, N75 nowka sztuka z ASO, wymieniona 2 tyg temu. Chwilowo nie mam dostepu do logow. Jakies pomysly?
-
Krzysiek Krzysztof obserwuje zawartość widad6
-
ok. sprawdzilem. przy odlaczonym n75 puszcza we wszystkie strony. na krotkich bez zadnego oporu, dlugi przepuszcza z oporem na oba krotkie. dodatkowo chyba cewka umarla. podczas ostatniej rozbiorki dzialala, teraz bez reakcji przy podpieciu na krotko
-
tak zrobie. odezwe sie jutro wieczorem. dzieki
-
wyciagalem go w tamtym tygodniu i nie jestem pewien czy dobrze pamietam ale chyba puszczal na 3 bez napiecia. wiec do wymiany, ale jeszcze jutro to sprawdze dzieki wielkie
-
i to sprawia ze turbo laduje 1/3 tego co powinno? okej sprobuje ale czy jest mozliwosc zeby to gruszka byla rozregulowana i nie domyka sie zawor?
-
podsyłam logi kanału 118 z odpiętym n75 118 -N75
-
rozumiem ze dynamicznie?
-
Dolot uszczelniony, dv i n75 sprawdzone, podcisnienia i cisnienia zmienione na nowe
-
witam. proszę po analizę logów. nie znam się ale sam widzę że jest grubo poza parametrami. samochód stracił moc i zaczął palic ok 12-13l przy normalnej, spokojnej jezdzie. bledy jakie wykazuje sterownik to jedynie pompa sai ale myślę że ma to związek z zaślepionym egr'em. jednoczesnie proszę o podanie prawidłowych wartości i opis co konkretnie jest sprawdzane w konkretnym bloku. wszystkie były robione jako dynamiczne, na 3biegu dzieki za pomoc Kanał 002 i 033 Kanał 003 i 020 Kanał 115 i 118
-
Postaram sie zrobic, ale jakbys mogl jeszcze dopisac co to za logi i przy jakich wartosciach wstaje zdrowe turbo ze zdrowym osprzetem? #edit te logi to statycznie czy dynamicznie?
-
Witam. Proszę o analizę logów. Audi A4B5 1.8T ANB z 99r. Dolot uszczelniony, bez modyfikacji Link do logów Jakie jeszcze ewentualnie logi mam zrobic? Pozdrawiam.
-
witam. podepne sie. po zakupie swiecily mi sie kontrolka abs i hamulca. naprawilem sterownik, przestalo swiecic stale ale przy predkosciach 15-20km/h jak nacisne hamulec to abs sie wlacza. zdarza sie tez ze wylacza sie (przyswieca sie (ABS)) przy predkosciach 110-120km/h i gasnie dopiero po ponownym odpaleniu silnika i przejechaniu kilku metrow. mechanik stwierdzil ze to pewnie nadal sterownik bo czujniki niby sprawne ale VAG nie laczy sie ze sterownikiem. co o tym myslicie?
-
widad6 obserwuje zawartość Audi A4 B5
-
dzieki wielkie, ten ktos musi byc naprawde dobry skoro wszyscy go polecaja. a orientujesz sie na ile ceni swoje umiejetnosci?