Skocz do zawartości

milio86

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O milio86

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia milio86

0

Reputacja

  1. witam i jak udąło ci sie klucz ogarnac bo chcem to u siebie robic i sa dwa rodzaje 22 i 21 mm i nie wiem który kupić ?
  2. OK dzieki za pomoc panowie. Pozdrawiam
  3. nie dawał nowych śrub własnie dlatego czy teraz jak piszecie dać sruby regulujace nowe i śruby trzymajace pompi i werugolac na 180 stopni rozumiem tak zrobie bo w sumie wymieniliśmy wszystkie uszczelki wraz z grzybkami na pompkach i niestety moglem pomysles o sróbach :/
  4. ok dziękuje panowie tak zrobię bo właśnie wymieniałem zestaw montażowy pompowtrysków uszczelki i tak dalej i zauważyłem lekkie ślady na pompce i w gnieździe pompowtryskiwaczy z jednej strony wyrobione. A powiedzcie jak teraz bym kupił mocowania ze śrubami to czy coś się stanie jak je teraz zamontuje bez wyciągania pompowtrysku ? dziekuje za informacje z góry
  5. Nic nikt nie słyszał nie mogę tego znaleźć ale kiedyś widziałem ???
  6. Witam tak jak w tytule słyszał ktoś kiedyś o adapterach mocowan pompowtryskiwaczy ? Kiedyś mi się przez oczy przewinelo takie cudo, chodzi o to żeby pomka była dociskana z 2 stron a nie jak w fabryce wybijajac gniazda.
  7. Spróduj zrobic to co ja i jeszcze ta osłona co jest od tarczy na dole woło wachaczy odegnij od niej lekko w strone tarczy tylko tak zeby tarczy nie dotykała tez to robiłem i naprawde nic sie nie dzieje juz tego nie słysze teraz mam inny problem bo drugi komplet tarcz ma bicie podejrzewam ze to piasta jest krzywa chyba tylko ze samej nie wymienie musze z łozyskiem czyli 350 mnie wyjdzie ruvelle czy cos takiego
  8. osłona nie bo łapałem reka za nia i sie trzyma i nie obciera a łozysko jak napisales to bedzie buczec predzej Załatwione jednak klocek od strony tłoczyska latał wystarczyło te blaczki co sa na klocku bardziej wygiąć zeby ciasno weszły w tłoczysko i jest git
  9. mam pewna poszlake jak kopne w koło to słychac to jak jade po dziurach i lekko dotke hamulca cisza stawiam jarzmo klocek jednak jutro zobacze
  10. duzo osób stawia na luzny klocek jarzma w zaciskach i jutro sprawdze czy jak bede jechal i lekko dotkne hamulca czy bedzie słychac dalej
  11. wiem ze sa to prawda ale ile forumowiczów tyle odpowiedzi a nie którzy udają ze się znają przeszukałem tyle ze masakra wiec pisze na własnym forum ponieważ posiadacie a4 b6 i chodzi konkretnie o to auto. dodam ze zawiecha sprawdzona układ kierowniczy ok po wymianie drazków i koncówek nie wiem przegub moze lub zaciski jeszcze jutro znowu go podniose i bede szukał
  12. Witam pacjent a4 b6 AVF AVANT podczas jazdy po nie równościach słychac metaliczny dzwiek wydobywający sie z lewego koła ale tylko podczas otwartej szyby przy zamknietej cisza? moze jakies sugestie gdzie szukac pomysły bo sprawdzalem patrzyłem i wszystko sie trzyma.nie wiem moze z zaciskiem cos lub górna guma od amora. z góry dziekuje za podpowiedzi.
  13. o to mi chodziło dzięki chłopaki
  14. nic kompletnie nie słyszałem po prostu dojechałem do krzyżówki i jak miałem jechać to już nie mogłem wbić biegu żadnego a teraz na kanale odpaliłem auto wszedłem posłuchać i nic sprzęgło jak ciskam nogą normalnie chodzi jak zawsze przy aucie głównie sam robię rozrząd sam wymieniałem robię dla własnych potrzeb tylko wcześniej w citroenie jak miałem to wymieniałem tarcze sam tylko mnie martwi bo wysprzeglik hydrauliczny jest to potem coś odpowietrzać trzeba?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...