
Rado28
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Rado28

Informacje
-
Imię
Radek
-
Miasto
Sępólno Krajeńskie
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam forumowiczów. Mam pytanie odnośnie silnika 1.8 TFSI 170 KM z przebiegiem przebiegiem 230 tysięcy. Czy powinienem się obawiać takiego przebiegu? Pewnie będzie trzeba sprawdźic rozrząd a raczej już wymienić. Czy te 230 tysięcy to dużo na ten silnik? Silnik sprężony z automatem S-tronic
-
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Trochę mi się rozjaśniło ? Nie byłem świadomy że już w 2013 roku wychodził adBlue, coś mi świtało że od 2015 w całym VAG-u a tu proszę niespodzianka... "Dev" co do VIN-a to nie będę kupować tego auta ale dzięki za chęci pomocy, może odezwę się kiedyś jak znajdę A6C7 bo takie auto mi się marzy ? Q5 przeglądałem tylko z ciekawości jak się mają cenowo itd Pozdrawiam forumowiczów Radek.
-
Rado28 obserwuje zawartość 2.0 TDI 177km mogą być z adBlue?
-
Witam. Mam pytanie odnośnie silnika 2.0TDI Dziś w ogłoszeniu widziałem co prawda Audi Q5 produkcja 05.2013 z silnikiem 2.0TDI 177km i ku zdziwieniu jest w nim informacja że silnik z adBlue Trochę jestem zdziwiony bo myślałem że AB wchodziło w nowszych modelach od 2015 w zwyż z silnikami o nazwie Ultra Czy mógłby ktoś wyjaśnić jak to dokładnie jest? Pozdrawiam Radek.
-
Ok racja, odbiegliśmy trochę od tematu. Reasumując 1.8 TFSI to każdy 170 konny CJEB po lifcie teoretycznie jest wolny od wady brania oleju tak ? W przyszłym roku będę się przymierzał do b8 w TFSI i chciałbym dokonać świadomego wyboru... Z tego co piszą tu użytkownicy o CJEBA-ach to opinie są dobre, więc to cieszy
-
Nie wiem czy tym można się kierować, ale wikipedia podaje że silniki 225KM (czyli CNCD) weszły od 4/2013r To wszystko nie jest łatwe dla zwykłego zjadacza chleba, ale pomału do przodu
-
Dobrze wiedzieć... Czyli jaka to dokładnie data, jesli chodzi o CJEB to rozumiem że każdy czyli od kwietnia 2011 w górę... a CDNC i CNCD są teoretycznie wszystkie pewne od kwietnia 2013 rok tak ?
-
Czyli wszystkie CNDC 211KM montowane po faceliftingu w 2011roku teoretycznie są pozbawione wady fabrycznej brania oleju? To już są poprawione silniki z nowymi tłokami, pierścieniami... ?
-
Witam. Panowie przeczytałem cały wątek o silnikach 2.0 TFSI i "Panika olejowa" i oczywiście cały ten wątek "Silniki 1.8 TFSI 2012-2015 opinie " i chciałbym wszystko trochę sobie poukładać... Więc : 1) W A4 b8 po faceliftingu 2011r. montowane były tylko i wyłącznie silniki 1.8 TFSI 170KM (CJEB) poprawione od wady fabrycznej - montowane od lipca 2011r. 2) Silniki 2.0 TFSI po faceliftingu były montowane w dwóch wersjach : 211KM (CDNC) z wadą fabryczną do kwietnia 2013r. i od kwietnia 2013r. 225KM (CNCD) poprawione od wady fabrycznej. Pytanie do forumowiczów bardziej kompetentnych czy tak to wygląda a jeśli gdzieś się pomyliłem proszę o sprostowanie. Pozdrawiam
-
Dzięki za odpowiedzi i sprecyzowanie tematu, wszystko już jasne i wszystko się zgadza Teraz wiem o co kaman... Pozdrawiam
-
Dzięki za odpowiedz Zabiello. Z tym, że nadal nic nie wiem Tzn, że w b8 występują oba napędy Quattro czyli może być Haldex lub może być Torsen? Zależne jak zamontowany jest silnik tak ?
-
Też uważam, że fajnie byłoby napisać jasno jak jest z tymi generacjami, oznaczeniami... w silnikach 1.8 i 2.0 TFSI w b8 Dla przyszłych nabywców A4 b8 będzie to bardzo pomocne by dokonać świadomego wyboru silnika. Jeśli posiada ktoś taką wiedzę... to proszę o podzielenie się z nią w tym wątku. Pozdrawiam
-
Witam. Odgrzeję temat, bo zainteresowany jestem napędem quattro w A4b8, trochę poczytałem i widzę sprzeczności... W tym wątku czytam, że w b8 Q nie trzeba wymieniać oleju a na innym forum audi piszą że olej w Haldexie wymienia się co 30tys. km. Z tego co się orientuję B8 ma dołączany napęd na tylną oś czyli jest to napęd Quattro Haldex tak ? Czy jest inaczej? Jak jest z napędem Quattro w A4 B8 ? Jest obsługowy czy bez obsługowy? Jakie są zalecenia Audi ?
-
Dziękuję bardzo za link do lektury Pozdrawiam
-
Witam wszystkich. Podłączę się do tematu, bo nie chcę zaśmiecać a ten temat raczej jest odpowiedni... Mam pytanie odnośnie joysticka sterowania MMI, dlaczego czasami jest on w panelu pod wyświetlaczem MMI a czasami (rzadziej) w tunelu między fotelami ? Ma tu znaczenie wersja wyposażenia czy jakieś inne kwestie... ? Pozdrawiam forumowiczów.