Skocz do zawartości

Rado28

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rado28

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Sępólno Krajeńskie

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam forumowiczów. Mam pytanie odnośnie silnika 1.8 TFSI 170 KM z przebiegiem przebiegiem 230 tysięcy. Czy powinienem się obawiać takiego przebiegu? Pewnie będzie trzeba sprawdźic rozrząd a raczej już wymienić. Czy te 230 tysięcy to dużo na ten silnik? Silnik sprężony z automatem S-tronic
  2. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Trochę mi się rozjaśniło ? Nie byłem świadomy że już w 2013 roku wychodził adBlue, coś mi świtało że od 2015 w całym VAG-u a tu proszę niespodzianka... "Dev" co do VIN-a to nie będę kupować tego auta ale dzięki za chęci pomocy, może odezwę się kiedyś jak znajdę A6C7 bo takie auto mi się marzy ? Q5 przeglądałem tylko z ciekawości jak się mają cenowo itd Pozdrawiam forumowiczów Radek.
  3. Witam. Mam pytanie odnośnie silnika 2.0TDI Dziś w ogłoszeniu widziałem co prawda Audi Q5 produkcja 05.2013 z silnikiem 2.0TDI 177km i ku zdziwieniu jest w nim informacja że silnik z adBlue Trochę jestem zdziwiony bo myślałem że AB wchodziło w nowszych modelach od 2015 w zwyż z silnikami o nazwie Ultra Czy mógłby ktoś wyjaśnić jak to dokładnie jest? Pozdrawiam Radek.
  4. Ok racja, odbiegliśmy trochę od tematu. Reasumując 1.8 TFSI to każdy 170 konny CJEB po lifcie teoretycznie jest wolny od wady brania oleju tak ? W przyszłym roku będę się przymierzał do b8 w TFSI i chciałbym dokonać świadomego wyboru... Z tego co piszą tu użytkownicy o CJEBA-ach to opinie są dobre, więc to cieszy
  5. Nie wiem czy tym można się kierować, ale wikipedia podaje że silniki 225KM (czyli CNCD) weszły od 4/2013r To wszystko nie jest łatwe dla zwykłego zjadacza chleba, ale pomału do przodu
  6. Dobrze wiedzieć... Czyli jaka to dokładnie data, jesli chodzi o CJEB to rozumiem że każdy czyli od kwietnia 2011 w górę... a CDNC i CNCD są teoretycznie wszystkie pewne od kwietnia 2013 rok tak ?
  7. Czyli wszystkie CNDC 211KM montowane po faceliftingu w 2011roku teoretycznie są pozbawione wady fabrycznej brania oleju? To już są poprawione silniki z nowymi tłokami, pierścieniami... ?
  8. Witam. Panowie przeczytałem cały wątek o silnikach 2.0 TFSI i "Panika olejowa" i oczywiście cały ten wątek "Silniki 1.8 TFSI 2012-2015 opinie " i chciałbym wszystko trochę sobie poukładać... Więc : 1) W A4 b8 po faceliftingu 2011r. montowane były tylko i wyłącznie silniki 1.8 TFSI 170KM (CJEB) poprawione od wady fabrycznej - montowane od lipca 2011r. 2) Silniki 2.0 TFSI po faceliftingu były montowane w dwóch wersjach : 211KM (CDNC) z wadą fabryczną do kwietnia 2013r. i od kwietnia 2013r. 225KM (CNCD) poprawione od wady fabrycznej. Pytanie do forumowiczów bardziej kompetentnych czy tak to wygląda a jeśli gdzieś się pomyliłem proszę o sprostowanie. Pozdrawiam
  9. Dzięki za odpowiedzi i sprecyzowanie tematu, wszystko już jasne i wszystko się zgadza Teraz wiem o co kaman... Pozdrawiam
  10. Dzięki za odpowiedz Zabiello. Z tym, że nadal nic nie wiem Tzn, że w b8 występują oba napędy Quattro czyli może być Haldex lub może być Torsen? Zależne jak zamontowany jest silnik tak ?
  11. Rado28

    1.8 TFSI vs 2.0 TFSI

    Też uważam, że fajnie byłoby napisać jasno jak jest z tymi generacjami, oznaczeniami... w silnikach 1.8 i 2.0 TFSI w b8 Dla przyszłych nabywców A4 b8 będzie to bardzo pomocne by dokonać świadomego wyboru silnika. Jeśli posiada ktoś taką wiedzę... to proszę o podzielenie się z nią w tym wątku. Pozdrawiam
  12. Witam. Odgrzeję temat, bo zainteresowany jestem napędem quattro w A4b8, trochę poczytałem i widzę sprzeczności... W tym wątku czytam, że w b8 Q nie trzeba wymieniać oleju a na innym forum audi piszą że olej w Haldexie wymienia się co 30tys. km. Z tego co się orientuję B8 ma dołączany napęd na tylną oś czyli jest to napęd Quattro Haldex tak ? Czy jest inaczej? Jak jest z napędem Quattro w A4 B8 ? Jest obsługowy czy bez obsługowy? Jakie są zalecenia Audi ?
  13. Dziękuję bardzo za link do lektury Pozdrawiam
  14. Witam wszystkich. Podłączę się do tematu, bo nie chcę zaśmiecać a ten temat raczej jest odpowiedni... Mam pytanie odnośnie joysticka sterowania MMI, dlaczego czasami jest on w panelu pod wyświetlaczem MMI a czasami (rzadziej) w tunelu między fotelami ? Ma tu znaczenie wersja wyposażenia czy jakieś inne kwestie... ? Pozdrawiam forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...