Gregory87

Pasjonat
  • Zawartość

    286
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

15

O Gregory87

    Informacje

    • Imię
      Grzesiek
    • Lokalizacja
      WR

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      3.0 V6
    • Kod silnika
      ASN
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    2194 wyświetleń profilu
    1. Gregory87

      Sprawdź czy nie zrobiłeś błędu podając nr VIN
    2. Gregory87

      Poleciał przelew na konto fundacjiTrzymajcie się, szybkiego powrotu do zdrowia.
    3. Gregory87

      Podaj VIN
    4. Gregory87

      LY5K
    5. Gregory87

      500zł trzeba dać
    6. Gregory87

      Przyciski zintegrowane są z poduszą, więc musisz ja zdemontować.
    7. Gregory87

      Problemem jest niska temperatura, niestety siłowniki mają już swoje lata i nie funkcjonują jak nowe. Poczekaj do wiosny i wszystko będzie ok - to tak na pocieszenie
    8. Gregory87

      Skoro zauważyłeś wyciek to nie zauważyłeś, że do śrub dolnej części miski (dekla) dostęp jest bez problemowy???
    9. Gregory87

      Zgadza się LY7Q
    10. Gregory87

      Podaj VIN
    11. Gregory87

      Za nowe oryginały zapłacisz jak za złoto, szukaj z Magneti Marelli, jedyny słuszny zamiennik. Do s-line i zwykłego idą te same halogeny.
    12. Gregory87

      Od nich brałem bo mają cenę niezaktualizowaną https://allegro.pl/rura-odpowietrzajaca-odma-audi-a4-a6-a8-3-0-nowa-i6533795029.html jest tam jeszcze ten krótki przewód od skrzyni korbowej, ale ten wziąłem już z IC po rabatach, bo mojego nie dało rady już uratować https://e-katalog.intercars.com.pl/#/oferta/0,0,06C103235A_szukaj/100001/
    13. Gregory87

      Ori używkę sobie odpuść, bo ten wiekowy plastik sypie się w rękach. JC premium to chińczyk, ale będzie lepszy niż ta używka. Ostatnio miałem ten sam dylemat i po dłuugim namyśle kupiłem oryginalny nowy komplet. W linku masz jeszcze jakiegoś angielskiego producenta: https://allegro.pl/odpowietrzenie-bloku-silnika-a4-a6-a8-06c103217h-i7071260730.html
    14. Gregory87

      To już wiesz gdzie szukać, jeżeli układ skracani dolotu jest niesprawny to motor traci na mocy. Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, bo gruszki przy odpaleniu powinny zaciągnąć i trzymać. Dopiero po przekroczeniu 4200 obrotów wracają do pierwotnego położenia. No i koniecznie wałek do przeglądu.
    15. Gregory87

      Sprawdzałeś wałek w kolektorze? obstawiam, że nie ma klapek i to jest powodem utraty mocy. Gruszki działają ?