Skocz do zawartości

Bertos

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bertos

Osiągnięcia Bertos

0

Reputacja

  1. Kolego ja nie mam żadnych teorii Może ty masz jakieś to proszę podziel się nimi Milisz filozofię z Pragmatyką Ale i tak cię lubię chociaż odnoszę wrażenie, że dla ciebie majważniejsze jest byś ty miał rację - stary jak chcesz to ci ją przyznam i już ---NO PROBLEM--- Racja jest taka, że jedyny z forum odpowiedziałem na pytanie zadane w temacie "Co jest potrzebne do chip Tuningu A4 AFN TDi 1,9 110PS"- więc napisałem , to wszystko. Jeżeli ktoś chce coś do tego dodać i podzielić się doświadczeniem i ma inne zapatrzenie do podejścia technicznego to zapraszam niech prześle instrukcje wszyscy na pewno na tym skorzystają:> ale ludzie nie krytykujcie przecież to hipokryzja , a to jest dozwolone tylko Leperowi Tak zgadzam się w okolicach Szczecina brak tunera, który potrafi zrobić profesjonalny tuning. Dlatego zdecydowałem się samemu zrobić to za 3,5 pln niż płacić 800 pln jakiemuś szarlatanowi (wiem co mam i jest ok). Też mnie denerwuje zarabianie na kiepskiej robocie. Zgadzam się zupełnie tuning elektroniczny to trudna sprawa i trzeba czasu by ogarnąć temat, więc na razie chleba tobie nie odbiorę (mam i tak dużo roboty ze swoją pracą) ale hobbystycznie będę zgłębiał temat. Szkoda tylko, że środowisko tunerów (szczególnie TD) jest szczelne i się izoluje (izolacja nie jest czymś dobrym), więc trudno zdobywać informację na ten temat. Pozdrawiam i zachęcam do dzielenia się swoim doświadczeniem -a kto i co z tym zrobi to jego sprawa
  2. Jednak coś cię boli (porozmawiajmy o tym) Kolego w jakim ty świecie żyjesz (czy naprawdę jesteś taki naiwny) Przecież to bez sensu- dyskusja to wyrażanie swoich myśli i poglądów oraz spostrzeżeni i przekonań poprzez używanie różnych środków przekazu A zadawanie pytań i odpowiadanie na nie stosuje się ,jeżeli kogoś nie rozumiemy lub chcemy by ktoś nas dokładnie zrozumiał ew. potrzebujemy jakichś informacji (czy chcesz bym ci coś wytłumaczył?) Jeżeli nie zrozumiałeś to : Wymiana argunentów nie polega na zadawaniu pytań - ponieważ JA nie wiem jakie są twoje argumenty (czy słuszne czy nie) najczęściej pytanie nie wnosi nic istotnego do dyskusji wpostaci argumentu (argument =wiedza) (pytanie = nie wiedza lub wątpliwość -chęć uzyskania wiedzy) Pozdrawiam :>
  3. Potwierdzam też odniosłem takie wrażenie Po 1. Czego kolega chce to mój samochód i będe robił co mi się podoba. Po 2. Jeżeli jakiś Tuner spieprzy ci Gnojowóz i się wysra - to ci i tak nie zapłać za naprawę Po 3. Kolega (autor wątku) poprosił o radę jak samemu to zrobić - więc napisałem (ty tylko coś bredzisz) Po 4. Nie jestem z lasu i trochę się znam (zawodowo pracuję jako informatyk) - wiadomo wszystkiego nie wiem i nie będę wiedział - więcej -wiem bardzo mało ale jak mam się czego kolwiek nauczyć i dowiedzieć (od ciebie ?) Po 5. Nie strasz (takie rzeczy niektórym mogą sprawić przyjemność i co wtedy?) Po 6. Pozdrawiam miłej reszy Niedzieli (mam nadzieję, że to wyjaśnia wszystko i nie będziemy rozpisywać się na temat dobra i zła chiptuningu w takiej postaci czy innej).
  4. Kolega coś wie ale , w którym kościele dzwoni.... Może dodasz coś od siebie z własnego doświadczenia? Korektę par. wykonujesz na podstawie jakich wskazań?... z gwiazd? pozdrawiam.
  5. :oklaski: No tak - nic dodać nic ująć. Ja jestem zadowolony- na Vagu wszystko ok. Parametry super. Mało pali V max 215 licznikowe. Nie wiem czy bezmyślnie coś zrobiłem (wszystko było testowane Vagiem, mechanik, elektryk,). Mejscowi Tjunerzy nawet nie podpinają Vaga i biorą min 700pln.... a ludzie są zadowoleni i nie świadomi. Ja chociaż zrobiłem to świadomie na własną odpowiedzialność.
  6. Witam, Ja sam chipowałem swoje A4 i nie jest to zbyt trudne (Trudna jest edycja map) Jak kożystałem z map kumpla z tym samym silnikiem i kompem. Potrzebne są mapy by wgrać je na Epromy 27c010 x2 jeden od turbiny i mapa wtrysku(do nabycia w sklepie z elektroniką koszt 3 zł za 2 szt.) Programator do programowania kości + program (na allegro VP 280 kosztuje chyba 600zł) ale może być jakiś inny może tańszy do programowania układów. Reszta to kwestja wlutowania (lutownica na ciepłe powietrze , pasta do lutowania rozpuszczalnik do lakieru na układach i kleju pod układami) 2 x podstawki pod układy ponieważ ścieżki mogą odejści z eromami od wstrząsów (chyba, że przyklejsz jak w fabryce). Wiem, że to co piszę jest nie etyczne z punktu widzenia Tunera - ale kogo stać na tuning za 1400 pln (nie za 700 pln bo za tą cenę robią to samo co ja tylko korzystają z gotowych map zkupionych np od jakiejś firmy za grosze) Wiem co piszę bo sprawdziłem dokładnie Tunerów w mojej okolicy. Możesz zakupić program na allegro (ale raczej nie polecam sam kupiłem i samochód mi mocno kopcił) lepiej korzystaj ze sprawdzonych map. Fajnie by było samemu edytować mapy ale bez sprawdzenia efektów to chyba mija się z celem. pozdrawiam.
  7. Witam Wszystkich, Mam Audi Avant A4 1,9 TDI, AFN 110KM kolor czarny po chipie (około 130KM), wywalony kat, zaślepiony EGR.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...