Skocz do zawartości

Orłoś

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Orłoś

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Nasielsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Orłoś

0

Reputacja

  1. Poproszę jedną smycz + jedną naklejkę wypukłą 3D
  2. Jak napisał Magicbattle do wyciągnięcia lampy nie trzeba było ściągać zderzaka, niestety nie mam el. regulacji świateł, a zaślepkę kupiłem od razu po schowaniu przełącznika gazu ---------- Post dopisany 02-07-2014 at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany 18-06-2014 at 09:23 ---------- Wymiana przednich kierunkowskazów na ładniejsze Clear, poza tym lewy kierunek był lekko pęknięty.
  3. Wiem że wymiana żarówek dużo nie da, ale zawsze inaczej będą świeciły i lepiej niż standardowe a co do lamp to zastanawiam się na wymianę lamp od S4 dzielonych z kierunkowskazem i wtedy też się żarówki przydadzą, a póki co to mam inne plany ---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:40 ---------- Przyczyną była przepalona żaróweczka w obudowie zapalniczki, oryginalną można chyba tylko dostać w ASO, bo ona jest przylutowana do takiej blaszki, ale ja kupiłem taką samą żaróweczkę i sam przelutowałem Link do żaróweczki: http://led4car.pl/73-185-thickbox/zarowka-r5-t5-szklana-12v.jpg ---------- Post dopisany 28-05-2014 at 20:12 ---------- Poprzedni post napisany 26-05-2014 at 20:54 ---------- Znalazłem trochę czasu i postanowiłem wziąć się za czyszczenie przednich lamp. Na zdjęciu nie widać tak dobrze, ale lampa była na prawdę brudna. Planowałem umyć od środka wodą z octem (wyczytałem w jakimś temacie), aby nie rozklejać oryginalnego kleju łączącego klosz z lampą. Jednak okazało się, że po zdjęciu spinek trzymających klosz z lampą, klosz przylegał tylko na uszczelkę i wtedy można było ładnie wyczyścić klosz i odbłyśnik Po otwarciu lampy i wyczyszczeniu można śmiało stwierdzić, że było warto Na wszelki wypadek uszczelniłem klosz z lampą cienką warstwą sylikonu i spsikałem klosz anti-fogem. Po złożeniu wszystkiego, lampy zaopatrzyłem w nowe żarówki Philips'a. Efekt końcowy jest naprawę fajny i nie ma tu żadnego photoshopa Nie długo postaram się wymienić kierunkowskazy na ładniejsze i tylną lampę ponieważ jest lekko pęknieta i mam w niej akwarium ---------- Post dopisany 09-06-2014 at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2014 at 20:12 ---------- Przypomniała mi się sytuacja pod Narodowym Odwiedziłem w kwietniu zlot pod Stadionem Narodowym, niestety wszyscy po jakimś czasie zostali wyproszeni przez niechcianych gości. Moja impreza skończyła się na pierwszym w moim życiu mandaciku 100 zł i 5 pkt (mój błąd, wjechałem pod zakaz wjazdu), ale dla innych impreza na pewno skończyła się większymi nieprzyjemnościami. Policjanci przetrzepywali dosłownie wszystkich i przyczepiali się do drobiazgów. Na szczęście nie zniechęciło to fanów motoryzacji i impreza przeniosła się w inne miejsce ---------- Post dopisany 16-06-2014 at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany 09-06-2014 at 23:50 ---------- Wymiana tylnej lampy, stara była pęknięta i było w niej akwarium Przed: Po:
  4. Na początek wziąłem się za schowanie przełącznika gazu do popielniczki żeby nie szpeciło tak wnętrza, bo i tak z niej nie korzystam i nie pozwalam nikomu palić w aucie. Nawet można co nieco znaleźć Po paru godzinach bawienia się z kablami i modyfikacjach popielniczki udało się, trzeba było przewiercić spód popielniczki i powiększyć otwór na obudowie popielniczki. Jedyny minus to popielniczka ciężko się otwiera i zamyka. Oto efekt teraz muszę tylko kupić zaślepkę przełącznika Przy okazji naprawiłem oświetlenie popielniczki
  5. Witam wszystkich. Chciałbym zaprezentować moje Audi. Auto zakupiłem w październiku 2013r z przebiegiem 272 tyś (możliwe że prawdziwy), sprowadzony ze Szwajcarii w 2005 roku. Audi A4 B5 Avant z serduchem 1.8 Turbo o mocy 110 kW (150 KM) z 1997 roku. W aucie posiadam sekwencyjną instalację gazową założoną w 2008 roku. W samochodzie dotychczas wymieniłem olej od wspomagania, olej w silniku, filtry powietrza, oleju, paliwa, gazu oraz rozrząd. Powodem wymiany oleju od wspomagania było to, że po długim postoju gdy silnik był już zimny ciężko było kręcić kierownicą przez kilkanaście sekund. Po kilku przepompowaniach oleju pomogło. Wyposażenie: - 2x poduszki powietrzne - 4x elektryczne szyby - ABS - alufelgi 16” ori - centralny zamek z pilota - domykanie i otwieranie szyb z pilota - elektryczne lusterka - immobiliser - kierownica od S-line - klimatronic - lekko przyciemnione szyby - podgrzewane fotele sześciostopniowo - podłokietnik przód i tył - radio Sony CD/AUX - regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach - światła przeciwmgielne przód i tył - tapicerka skórzana w kolorze czarnym - wspomaganie kierownicy Plany na przyszłość między innymi: (skreślone=zrobione) - kupno nowego radia, skrzyni basowej, kamerki samochodowej, cb-radia - montaż amortyzatorów niższych, albo najlepiej gwintu (dopisane) - montaż dźwigni ręcznego w skórze (dopisane) - montaż podgrzewanych lusterek zewnętrznych - montaż podświetlenia pedałów i podłogi pasażera ledami o kolorze ciepłym - montaż Turbo Timera - nowe alufelgi 16” lub 17” - polerka samochodu - renowacja skóry - wymiana hamulców - wymiana kierunkowskazów bocznych na dymione - wymiana kierunkowskazów przednich - wymiana prawej tylnej lampy - wymiana przednich lamp od S4 (dopisane) - wymiana żarówek podświetlenia tablicy rej. na ledowe - wymiana żarówek w podświetleniu licznika (niektóre się przepaliły) - wymiana żarówek w przednich lampach na Philips Blue Vision Poniżej zamieszczam kilka fotek:
  6. Witam i pozdrawiam wszystkich fanów tej pięknej marki. Już niebawem przedstawie Wam moje A4 B5 Avant
×
×
  • Dodaj nową pozycję...