Skocz do zawartości

bartas0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartas0

Osiągnięcia bartas0

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Jak lepiej, kupić używane koło dwumasowe + nowy docisk i tarczę czy cały komplet używany? Na co zwracać uwagę przy wyborze używanej dwumasy? Coś jeszcze dobrze by było kupić przy okazji wymiany?
  2. Witam, Ostatnio zaczął drgać mi pedał sprzęgła, cała karoseria, na postoju otwarte drzwi całe drgają. Podczas jazdy słychać również ocieranie się tarcz o siebie gdzieś w silniku jednak biegi normalnie wchodzą i jeździć bez problemu można, jedynie jest dyskomfort drgań. Byłem u mechanika, poduszki silnika są dobre, diagnoza to dwumas. Pisze ten wątek ponieważ potrzebuje porady oraz najlepszego rozwiązania po najniższych kosztach. Pytania wypunktuje: 1. Jeżeli biegi wchodzą dobrze, a są drgania to czy tylko dwumas trzeba wymienić czy również cały komplet sprzęgła (oprócz dwumasy co wchodzi w skład?) 2. Na jaki dwumas najlepiej się zdecydowac? (Używany ok. 250zł, po regeneracji 500zł, nowy od 1300zł) 3. Czy dużo ma mechanik pracy aby wymienić koło dwumasowe? Jeżeli przypuśćmy zdecyowałbym się wymienić tylko koło bez sprzęgła to czy później duży jest problem aby robić całą reszte? 4. Jakie (może inne) jest najelepsze rozwiązanie? Chciałbym się zmieścić do 1000 zł przy tej usterce... a samochodem chce jeździć bo mam wszystko inne w nim zrobione. Osobiście zainteresowałem się tą aukcją http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-audi-a3-a4-a6-i5276469068.htmljednak znalazłem na innym forum złe opinie tj jak w kolejnym linku: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=12&t=81577 Bardzo proszę o porady.
  3. Dzięki za odpowiedź, zrobiłem logi, które zamieściłem w linku poniżej. Sprawdziłem również wszystkie bezpieczniki, które są sprawne. Logi są podzielone na dwa pliki grup 2 i 7 statyczne oraz cztery logi dynamiczne również po dwa na gazie i na benzynie. Logs.7z | Firedrive Bardzo proszę o sprawdzenie ---------- Post dopisany 02-06-2014 at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany 30-05-2014 at 21:26 ---------- Odświeżam temat, proszę o sprawdzenie bo zastanawiam się czy muszę wymienić lambdę czy czujnik halla. Ostatnio mam też problem z odpalaniem. Kręcić muszę i rano za 3 razem dopiero odpala. Sprawdzałem też wtyczkę od sondy to mam z 4 pinów środkowe 0,6-0,8V zewnętrzna 14V. Logi są w linku w poprzednim poście.
  4. Witam, Przewody i świece wymienione. Spadają mi obroty, na wstecznym bez gazu samochód gaśnie, rano przy odpalaniu bez dodania gazu nie odpalę. Przy 3000-4000 obr obojętnie na jakim biegu silnik wyje i jest zamulony, natomiast dopiero po 4000 obr dostaje moc. Dodam jeszcze, że zaczął dużo palić, na gazie 15l/100km w cyklu 70% poza miastem, 30% miasto. Proszę o propozycję co powinienem kupić i wymienić (co można zrobić samemu) oraz z czym powinienem jechać do mechanika jeszcze na sprawdzenie? Czy czujnik halla i sonda lambda do wymiany? Poniżej błędy, które mi się pokazały nawet po oczyszczaniu, na nowo wchodziły. Błąd 00515 również cały czas się pokazuje na włączonym silniku.: Poniżej błędy 7 Faults Found: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-00 - Open or Short to Plus 16487 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0103 - 35-00 - Please Register/Activate 16518 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0134 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1; Heating Circuit: Malfunction P0135 - 35-00 - - 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1559 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent Proszę o pomoc.
  5. W poniedziałek jadę zobaczyć ten dławik i wymienić na nowy. Oby nie był zbyt mocno zasyfiony. Jeszcze co do wycieku to zauważyłem, że jednak ubywa ten płyn chłodniczy. Tak jak na poniższym zdjęciu znalazłem, że cieknie z tego korka, który jest zaznaczony strzałką. Co to takiego? W jaki sposób najlepiej to uszczelnić? Będę wdzięczny za odpowiedź.
  6. Wczoraj byłem u fachowców od klimy, po sprawdzeniu klimatyzacja jest szczelna a przyczyną był dławik/filtr, który był aż czarny. Włożyli mi używany i klima zaczęła działać, w wczorajszy upał był już komfort jazdy jednak nie mrozi jeszcze na maksa. Mam za 2 dni podjechać do nich aby zobaczyć czy na nowo ten filtr się nie zabrudzi ponieważ jest taka możliwość, że cały układ czymś jest zasyfiony. Jeżeli będzie ok to mam mieć włożony nowy dławik. Co to może być w najgorszym wypadku jeżeli okazałoby się, że dławik znowu jest zabrudzony jakimś czarnym czy szarym osadem? Czy nowy dławik może jeszcze polepszyć chłodzenie, czy coś jeszcze może być nie tak? Co do tej cieknącej wody ze zdjęcia to dowiedziałem się, że jest to rzeczą normalną przy klimatyzacji z osuszacza.
  7. Czyli najpierw sprawdzić nieszczelność wpuszczając kontrast? Później wymienić ten dławik (koszt na allegro widzialem 6,90zł) + osuszacz (95zł) - czy te dwie rzeczy można samodzielnie czy lepiej w warsztacie po spuszczeniu klimy (co mogę chciałbym sam zrobić aby zaoszczędzić na montażu) Czy kontrast to również liczyć się trzeba z kosztami nabicia? Co to może być to co jest zaznaczone strzałką na zdjęciu? Czy może to wpływać na ogólną nieszczelność klimatyzacji jeżeli cieknie?
  8. Witam, W marcu kupiłem audi. Sprzedawca mówił, że klime trzeba nabić i że robione to było co roku i starczało na cały rok. Tak też zrobiłem, pojechałem wymienić i nabić czynnik do pełna. Przy spuszczaniu okazało się, że było czynnika 0,250g, natomiast napełnili mi na 0,750g. Klima wcześniej jak i teraz się załącza jednak cały czas słabo chłodzi tzn. ze zwykłego nawiewu bez klimy a przy włączaniu jest tylko mocniejszy nawiew ale tylko wieczorami chłodniejszy. Jak są upały takie jak dzisiaj to leci nawet ciepłe powietrze przy włączonej klimie. Dzisiaj wymieniłem też filtr kabinowy na nowy jednak to nic nie pomogło. Dzisiaj również zauważyłem dość mocny wyciek od strony pasażera tak jakby spod chłodnicy tj. pokazuje strzałka na zdjęciu. Co to jest za wąż i element? Czy ma to związek również z klimatyzacją czy tylko z układem chłodzenia silnika? Dodam jeszcze, że po dolaniu w zeszłym miesiącu płynu chłodniczego na max (wcześniej było cały czas na min) po miesiącu i już przez tydzień znowu jest na min i tak trzyma, nie ubywa. Będę wdzięczny za pomoc. Dodam jeszcze, że zdjęciu jest zrobione przedniego zderzaka przez tą kratkę co można wyjąć i holować samochód.
  9. Witam, Mam na imię Bartek, od marca jestem szczęśliwym posiadaczem audi a4 B5 rocznik 98. Zarejestrowałem się na forum ponieważ od tego czasu pojawiają się różne pytania, na które liczę, że uzyskam w tym miejscu odpowiedź od doświadczonych w temacie użytkowników. Pozdrawiam serdecznie:wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...