Skocz do zawartości

darius73b4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O darius73b4

Informacje

  • Imię
    dariusz
  • Miasto
    Dublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Był przetarg kabel [emoji57] Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  2. Na screenach zamieszczonych wyżej widać podwyższoną korekcję na czwartym garku, sprawdź na początek kompresję na cylindrach i pompki , czy wszystkie są jednakowe , bo po objawach wnioskuję że któryś, najprawdopodobniej właśnie czwarty cylinder osiąga mniejszą moc od pozostałych i to jest powodem wibracji pod obciążeniem Powodem mogą być też uszczelnienia pompek, jeżeli przepuszczają spaliny z cylindra do szyny paliwowej w głowicy, to mogą powodować zakłócenia w napełnianiu pompowtrysków . Dziękuję za sugestię. Sprawdzę w najbliższym czasie. Pozdrawiam Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  3. Problem z drganiami dalej nie został rozwiązany nawet po wymianie walka rozrządu i szklanek, aczkolwiek jest nieco lepiej. Dla wiedzy innym, borykającym się z tym tematem,lub podobnym, dodam ze wymieniłem nawet poduszki silnika na nowe. Szukam dalej przyczyny, jak dla mnie dziwnych drgań, które już na dzień dzisiejszy nawet już mnie nie denerwują zbytnio,ale.... Biorę pod uwagę jeszcze to, że ktoś mógł zrobić źle re-mapę silnika...Nie wykluczam również "dzwona", który się przyczynił do w/w objawów poprzez zmianę geometrii... A tak poza tym to może ten silnik (BKE) tak ma, a ja szukam dziury w całym...przy przebiegu 260 000km
  4. darius73b4

    Bardzo dużo pali

  5. Zdjęć nie mogę zobaczyć... Według mnie to już Ty sam znalazłeś przyczynę ubytku płynu w w/w miejscu. Sprawdź jeszcze DOKŁADNIE węże w tych miejscach czy nie są pekniete lub źle założone. Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  6. Witam! Po wymianie żarówki nadal nie działa przedni lewy kierunkowskaz. FIS oznajmia że jest przepalona. Wiem że jest sprawna. Czasem komunikat pojawia się dopiero wtedy, kiedy włączam kierunkowskaz. Po zdjęciu kostki z lewej lampy zauważyłem brak pradu na kablu nr 9-czarno-niebieski, na prawej kostce lampy jest. Czy ktoś coś może mi poradzić? Pozdrawiam Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka Dodam że pod uwagę biorę moduł mce i w dalszych krokach postępowania w związku z odnalezieniem usterki będę sprawdzał kabel pomiędzy kostką reflektora a modułem mce... Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  7. Witam! Mam podobny problem. Auto- audi a4. 1.9 BKE, przebieg 250tys.km. U mnie drgania wystepuja caly czas i najbardziej odczuwalne sa powyzej 1200rpm. Czuc bardzo mocno odczuwalny rezonans na calym nadwoziu, przez co w samochodzie jest glosno nawet przy 90 km/h. Odnosze rowniez wrazenie ze auto slabo "ciagnie" od dolu i przy wcisnietym do konca pedalu gazu kopci przez ok. 2 sek. na czarno. Wymienilem: dwumase, poduszki pod silnikiem ( zaryzykowalem, kupujac uzywane- moze i blad ale nie bylo nawet rzadnej roznicy po ich zalozeniu)i poduszke skrzyni biegow Lemforder. Kupilem rowniez tuleje metalowo-gumowe do tzw. sanek (rama pomocnicza czesci mocuj. skrzynie biegow)- jeden z mechanikow zauwazyl lekkie przesuniecie sanek, a ja to skojazylem z tym, ze auto bylo lekko stukniete z przodu, z lewej strony i moglo dojsc do niewidocznego uszkodzenia tychze tulej. Lecz do wymiany nie doszlo bo jeden i drugi mechanik stwierdzil, po wizualnym i fizycznym sprawdzeniu, ze sa one dobre. Prawdopodobnie w najblizszym czasie i tak je wymienie. Walek rozrzadu nie byl sprawdzany Auta "bierze" ok. 1.4l oleju na 10000km. Z gory dziekuje za sugestie. Zdjecia wykonane na biegu jalowym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...