
kpikula
Pasjonat-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O kpikula

Informacje
-
Imię
krzysztof
-
Miasto
stare bielice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Przebiegi w tych rocznikach to raczej duże, Raczej będę szukał disla 2.0 tych typów też jest dużo. Pojemność ta sama a moce różne. Sam napęd na 4 koła czy w takich starych rocznikach nie będzie problematyczny?
-
Dzień dobry ,być może nie którzy się bedą żli że pytam się na forum o auto które nie bardzo pasuje na tym forum . Mianowicie planuję kupić 2 auto dla żony q5 i moje pytanie o Wasze zdanie na temat tego modelu . Co sądzicie o napędzie quattro? Jaka skrzynia automat czy manual ?Auto stare 2010 i disel , słabe punkty itp . Z góry dziękuję o info .
-
kpikula obserwuje zawartość pierscien ABS , sprzęgło wiskozowe + rolka , Program VAG i 3 innych
-
Od jakiegoś czasu mam problem z piszczącym paskiem , najpierw wymieniłem pasek ,[trochę pomogł] potem sprzęgiełko alternatora [trochę pomogło] , napinacza nie ruszałem gdyż był wymieniany rok wcześniej razem z paskiem . Pytanie czy jest możliwe że pasek piszczy na rolce od wiskozy [pasek aż się błyszczy a tylko ta rolka napędza pasek od strony zewnętrznej ] Jeszcze jedno wentylator działa już po odpaleniu zimnego silnika - to chyba wiskoza jest uszkodzona? I może tu jest problem ? Przy jakiej temperaturze silnika wiskoza powinna się załączyć ? Co ciekawe przy zimnym silniku i przy gorącym 90stopni tak samo mogę przytrzymąć wentylator czy to prawidłowo ?
-
Panowie jaki program polecacie do diagnozowania usterek w AUDI A4B6 2003r? Mam polski vag 4,9 jednak nie wszędzie mogę wejść i ma problem z komunikacją
-
Mam problem z centralnym zamkiem ,nie reaguje na nic ,mam problem z wejściem VAGiem na centralny zamek , ale weszłem na moduł komfortu i tam wyświetliły mi się błędy kluczyków których skasować nie mogę . Panowie co moę zrobić aby ogarnoć tą usterkę ?
-
Jak na razie reset pomógł ,odłączenie akumulatora na 10min pomogło .Wszysko w normie , oprócz kluczyków [centralny przestał działać ,programowanie nie pomaga]
-
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi za co odpowiedzialny jest moduł komfortu ? Mam problem z kotrolką otwarcia tylnych drzwi prawych ,mimo że są zamknięte na desce wyświetla się że są otwarte [nawet świeci się podświetlanie drzwi], co ciekawe otwierająć lewe tylne tylne prawe w tym momęcie gasną . Jakiś czas temu miałem podobną sytuację z bagażnikiem tak samo się zachowywał raz było dobrze raz wyświetlał otwarcie mimo że był zamknięty [ mikrostyk sprawdziłem jest dobry ] Czy to może być wina modułu komfortu? Dostałem się do niego ,żeby zobaczyć typ , ogólnie wygląda dobrze/ Na internecie wyczytałem żeby odłączyć akumulator ,tak zrobiłem i na początku było bez zmian ale po czasie wszystko wróciło do normy . Jak sprawdzić używany moduł czy jest dobry, i czy muszę go po wymianie jakoś programować?
-
Wiem że temat był poruszany nie raz ,ale ja ze swoim nie mogę sobie poradzić.Cały czas świeci się kontrolka otwartego bagażnika .Mikrostyk przy zamku sprawdzony ,wiązka kabli do wyjścia z bagażnika sprawdzona [często kabelki się tam łamały]. Moje pytanie czy jest jeszcze jakieś miejsce [oprócz bagażnika] gdzie mogą się przetrzeć kabelki ? Potrzeuje potwierdzenia zasada działania - mikrostyk przy otwartym bagażniku zwiera do minusa?Jak dobrze rozumię że kabelek jest przetarty i dotyka do obudowy?
-
brak odpowiedzi Dla zainteresowanych- jarzmo zużyte i klocki hałasują
-
Panowie mam probem -stuki na prawym przednim kole w audi a4 b6 1,9 tdi Wymieniłem łącznik stabilizatora .na stacji diagnostycznej nic nie znależli . mimo to wymieniłem dolny wahacz Poniżej mam filmik z dżwiękiem stuków i luzem zacisków hamulcowych może ktoś podpowie skąd te stuki . jeden z mechaników powiedział żonie [ona użytkuje sam ]że to jest trzymak zacisków , zastanawiam się co miał na myśli ? 20200903_180255[1].mp4 20200903_174344[1].mp4
-
Jednak u mnie wygląda na nabijany na piastę Parę złotych wydanych niepotrzebnie pozdrawiam fanów audi
-
Okey. dziwi mnie tylko że w sprzedaży koronki są oddzielnie
-
Uszkodziłem koronkę pierścienia ABS , pytanie czy po ściągnięciu piasty będę miał dobry dostęp do wymiany ? Czy trzeba wybijać łożysko ? Może łatwiej wymienić całą piastę z łożyskiem i koronką ?
-
Najbardziej obawiam się programowania gdyż nie mam kabla orginalnego i nie wiem czy dam radę wejść w poszczególne opcje