Skocz do zawartości

Qmaty

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Qmaty

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Śląskie

Auto

  • Model
    A5 F5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DKNA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, mam pewną rozkminkę a mianowicie: oryginalne skraplacze są sprzedawane w ASO razem z osuszaczem z tym ,że nie są napełniane azotem tylko otwory są zabezpieczone zaślepkami p.kurzowymi, które wg mnie nie do końca zabezpieczają wspomniany osuszacz przed pochłanianiem wilgoci z powietrza. I teraz założenie takiego skraplacza z takim nawodnionym osuszaczem mija się z celem, chyba że jest coś w temacie o czym nie wiem. Jeżeli macie wiedzę na ten temat i chcielibyście się nią podzielić i rozwiać moje wątpliwości to poproszę ?.
  2. Dzięki za podpowiedź, przyzwyczajenie do starej MF Niestety nie działa, z tego co wyczytałem w schematach w F5 sterownik pasażera ma mostek między pinem 3 i 20 i może mieć to z tym związek, dam znać jak ogarnę temat
  3. czyli będzie działać gdy zakoduję tylko w 36? nie koniecznie dystans, średnie spalanie itp to prawdopodobnie ustawienie do wyboru
  4. Pany mam pytanie: a jak ugryźć temat jak nie mam dostępu do sterownika 06 ?, a sterownik prawdopodobnie jest bo sterowanie przy fotelu działa bez zarzutu I jeszcze jedno da się taką funkcję zakodować w vc jak widać na fotce czy to kwestia oprogramowania?
  5. Ok zobaczę za rok po aktualizacji mapy, swoją drogą u mnie powstało rondo dwa lata temu, dwa lata z rzędu aktualizowana mapa a ronda jak nie było tak niema
  6. Ok dzięki za odpowiedź, a powiedz proszę bo widzę że miejscówkę zachodnią posiadasz, u siebie też tak masz czy tylko jak wjeżdżasz do Polski?
  7. Ceść Ma ktoś wiedzę i podzieli się nią jak zlikwidować znak czasowego ograniczenia prędkości do 60, mapy 2022 r i dalej pokazuje podwójne znaki 50/60
  8. Soczewki poziomują sie po odpaleniu silnika, niezależnie od tego w jakiej pozycji jest przełącznik świateł. Test następuje w sekwencji: pozycja wyjściowa > soczewki dół > soczewki do wewnątrz > soczewki na zewnątrz > pozycja wyjściowa. Tak to powinno wyglądać przy sterowniku 4L0 910 357.
  9. http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_11927.html#1- tutaj jest odpowiedź na twoje pytania
  10. Podepnę się z moim pytaniem pod ten temat, a chodzi mi o to czy piasta pompy wspomagania (element do którego przykręcone jest koło pasowe) jest przykręcana do ośki czy wciskana? miejsce na klucz imbusowy 9 w środku ośki wskazywałby na to że odkręcany ale prosiłbym o potwierdzenie jeżeli ktoś z was to rozbierał.
  11. Podmień na próbę korek zbiorniczka wyrównawczego z samochodu ojca, możliwe że zaworek nie upuszcza nadmiernego nadciśnienia.
  12. Qmaty

    sondy lambda

    Jest jedna 1K0998262AE
  13. Qmaty

    Bixenon Xenon od A do Z

    Żarnik
  14. Kabelek jest od can busa (high), więc powinna wrócić komunikacja z modułem, a co za tym idzie (jak nic nowego nie wyjdzie) powinien działać samopoziom i doswietlanie. Podłącz i sprawdź błędy.
  15. 335 N jest do zderzaka S-Line, 335 K do zwykłego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...