Skocz do zawartości

mroziu22

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O mroziu22

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Będzin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Siema Jaką farbę dobrać do n2l/qt Według rozkodowania to jest srebrny, a fizycznie biały speed. Chciałbym doprowadzić do porządku siedzenia Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  2. mroziu22

    Butla 55 czy 67

    Mnie pali także koło 13-14 przy tej prędkości i w automacie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  3. mroziu22

    Butla 55 czy 67

    Montuj 72 l bo wchodzi idealnie Ja mam 67 (nie było w sklepie 72l i nie miałem czasu czekać na wysyłkę), Pływak podgięty i wlewam do niej 58+ więc całkiem nieźle. Do 72 wejdzie z 4 litry więcej po podgięciu. Zasięg to zależy jak jeżdżę ale 470km zrobiłem tylko raczej nie patrzę jak jadę - byle do celu i na czas lube przed Ten silnik przy jeździe do 100km.h pali 9 gazu, przy jeżdzie 160km/h + pali jakieś 14 litrów. A ty jak jeździsz?
  4. Szczelność dolotu sprawdzisz sam. Jest tego dużo na forum. W skrócie: odpinasz przepływkę, wkładasz tam korek PCV (taka zaślepka z rurek do kanalizacji) 75mm pasuje jak ulał, w nim montujesz wcześniej wentyl tak żeby było szczelne. Podpinasz do wentyla kompresor i dmuchasz. Wcześniej otwórz korek od oleju. W trakcie dmuchania widać jak dolot TIP się powiększa. Dmucha tak do 2barów, powietrze powoli schodzi ale w tym czasie nasłuc**j/lub woda z mydłem w miejscach połączeń/obejm etc i tam poprawiaj połączenia. Płyn chłodzenia lubi uciekać na tam na skrzynią tzn poniżej czujnika temperaturay gdzie jest połączony do króćca do nagrzewnicy. Tam jest taka uszczelka i ciulata spinka która puszcza. Resztę znasz.
  5. Gratulacje Zapewne wciągnąłeś lekcje z tego doświadczenia Dodatkowo polecam zrobić logi - jaki wynik będzie
  6. dzięki za relację z działania wymień wtryski na używki i będize oko, co do roingu nr 3 to cięzko go włożyć razem z nowym kolankiem nr 2 i pewnie ktoś tego nie zrobił co do trójnika nr 5 to pewnie dlatego uciekało ci dużo powietrza na bok i straciłeś moc, szczelność układu odpowietrzania i dolotowego (są integrowane) jest obowązkowa do tego aby była fabryczna moc. poza tym nalepiej usunać powodzenia
  7. Panowie czy multifunkcja z łopatkami podjedzie pod audi a4 b7 multitronic? Chcę zamonotać kiere mulit z łopatami i sa także dostepne z a6, a5, a3 8p, q3, q5 mam na oku z q5 oraz srebrne przyciski będzie działać p&p czy trzeba grzebać
  8. Jesli chodzi o AVJ/BFB to jest to samo są dwie takie na dole i u góry kazdego wtryskiwacza 035906149A wystarczy chyba dolną wymienić ale to juz kwestia uznania
  9. Skad to wziąłeś że do 1.9T (benzyna) takiego silnika nie ma. ja wziałem to z carprog2 dla silnika BFB dla silnika AVJ jest 058129717D Twoje dane sa dla silinka AUM/AUQ 058129717D czyli masz racje kupują tą co znalazłeś
  10. daj nowe oringi na carprog2 masz numery taniocha
  11. Witam Uszczelka pod kolektor SSACY to 06B129717F (sprawdzone w CARPROG2 silnik/133-10) tą co mi wysłałeś to wydechowa CO do pomysłu spuszczenia płynu trzymam kciuki. NIe musisz sciągać całego, wystawrycz że sciągniesz tyle żeby odpiąc górny rórkę na kolektorem dolotowym (ssącym) i będzie oko, Zacznij pracę od tego tzn otwórz zbiorniczek i duża "strzykawka" sciągaj płyn potem rozpnij np wąż idący do nagrzewnicy (lub w innym miejscu u góry) i tak samo. Powinno działać. NIe robiłem tak dlatego uważam to za pracę eksperymentalną gdzie trzeba zachować ostrożność zeby nie uziemić sobie 4 kółek . Reszte pracy znasz tzn masz dobrze opisane, pamiętaj przedmuchac okolic wtrysków żeby ci syf nie wpadł do cylindrów. powodzenia
  12. Jak masz 1.8T BFB to napewno pasują 16 cali aluminium. Mam założone takie na swojej. Chcesz to ci wysłę fotkę
  13. przytkany N75 kawałkiem gumki z wężyka oraz nieszczelnośći w układzie doładowania
  14. pomogło częsciowo, docelowo wymieniłem nagrzewnice
  15. Mam problem z ogrzewaniem. Nie zależnie czy z klimą czy bez to po zwiększeniu temperatury bardzo słabo grzeje. VCDS nic nie pokazuje, tzn brak błedów, wszystko jest w najlepszym porządku. Klima działa, czujniki klimatronika też pokazują temepraturę ok, wentylatory i pozycje klap OK, Ale bardzo bardzo słabo grzeje. Może ktoś podpowie co mam sprawdzić lub miał taki przypadek i to naprawił. Płyn chłodniczy na odpowiednim poziomie. Ostatnio zrobiłem kompletny rozrząd wraz z pompą wody. Usterka była taka sama przed i po wymianie pompy, Ktoś ma pomysła Z góry dzięki za pomoc hehe już znalazłem trzeba przepłukać maleńką i będzie git majonez sory za spam zrobiłem płukanie i pomogło częsciowo ale docelowo było trzeba wymienić nagrzewnice
×
×
  • Dodaj nową pozycję...