fcunited

Pasjonat
  • Zawartość

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O fcunited

  • Urodziny 08.08.1990

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Kamil
  • Lokalizacja
    Piekary Śląskie/ Krefeld

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. powiem tak: radio zostalo w Polsce wiec poki co nie mam okazji tego sprobowac, ale !!! jesli dobrze pamietam to z tylu concerta jest szersze i inksze gniazdo na wtyczke, opisz młotkowo moj problem, ktore przejsciowki wypiąć ?
  2. Taka plątnina i poprzerabiane ze głowa mała, wątpie że to tak ma być połączone. Może ktoś, coś ogarnie
  3. potrzebne do tego jakies przejsciowki ? bo z tego co tak widzialem to kable ktore wystaja z spod deski a te z tylu radia to calkiem cos innego
  4. Witam serdecznie, załóżyłem ten temat, gdyż nurtuje mnie pytanie. "Jakie powinno być ori radio w mojej A4?" Nimecy wsadzili radio nie ori żeby dało się słuchać muzyki z USB, dorzucili mi Audi Concert radio, jednakże nie wiem czy jest ono do tego samochodu (na odwrocie mam numer vin innego samochodu + 1.9TDI) Moje Audi to B6 01r 1.8t ? Mógłbym mi ktoś podać jakie ma być wsadzone oryginalne, czy jest to bez różnicy i muszę kupić tylko przejściówki żeby zamontować te które mam ? Jeśli by dałorade to prosze o numer ori radia, łatwiej by miał wyszukać na internecie Pozdrawiam, Kamil
  5. U mnie winny byl drut (sprezyna) trzymaja jarzmo zacisku. Zmie ilem cale zawieszenie, trzepaki byly okej. Koszt sprezyny w i tercare. 15zl. Zacznij od tego. U mnie stuk byl pojedynczy przy malej predkosci do 50km/h.
  6. witam, zmieniam laptopoa z windows 8.1 na 10, ma ktos sterowniki pod kabel z allegro który kosztował 35zl (zwykly niebieski) ? CHyba ze zainstaluje stare sterowniki i uruchomie w trybie zgodnosci z win 7 albo 8.1 ? da rade ?> EDIT: włożyłem niebieski kabel do gniazdaUSB sterowniki same sie zainstalowaly, dograłem do tego program od portów z pierwszej strony i śmiga na WIndows 10
  7. Witam. Dałbyś znać czy efekt tego stukania ustał. Moje klocki zdzierają się tak samo, u mnie coś piszczy i stuka tylko po wymianie tarcz (2 lata temu) i winny jest luźny klocek bo idzie nim właśnie stukać. Pozdrawiam
  8. 207tys, 2001r. AVJ, 150KM
  9. A więc tak, tutaj wklejam link do loga 002 + 033 http://vaglog.pl/log-002_033_vQ4p8fv.html Dzisiaj piszczenie które słychać na filmiku powyżej ustało, zaczęło się lekkie i dużo dużo cichsze brzęczenie. ??? Niepokoi też mnie jedna rzecz, mianowicie wczoraj w trasie po ok 330km FIS pokazywał spalanie 7.2l/100km przy prędkościach 130/150 i więcej. (co prawda było pare zwężek na autostradach, ale nie więcej jak 20km z tych łącznych 330). Dzisiaj wracając z pracy FIS wskazał 9.2litra jako średnie spalanie, gdzie z reguły pokazywał 10/11l. O co z tym chodzi ? Ktoś się spotkał z tym, że FIS zamiast zawyżyć to zaniżył wartość spalonego paliwa? I co dalej wykonać w sprawie tej pompy/ filtra ? Polecono mi log 032 i zmierzyć ciśnienie paliwa (haha, mechanicy do tego się nie kwapią nigdy :/) Ogolnie bede jeździć aż stanie i nie odpali, wtedy laweta do mechanika i zmiana pompy. Coś mi sie zdaje, że paliwo kiepskiej jakości było wlane (Orlen- Piekary Śląskie, ul. Bytomska + ostatni Shell przed granica z Niemcami na A4- Zgorzelec--- POZDRAWIAM !!!).
  10. Jesli zlot bylby w srodku czerwca np od Bozego ciala (dlugi weekend ) to bylbym chetny
  11. Odglos spod mojego samochodu. Uprzedze ze rzadko jezdze na oparach a paliwo tankuje na sprawdzonych stacjach.
  12. to w koncu zapolować na nową całą kompletną pompe czy tylko na sam wkład ? Co do pompy, mam dziwne odczucia. Już kiedyś przy oldrucku mechanik chciał zmienić pompe, ale upierałem się że jednak smok olejowy czyścić trzeba. I odpukać, ale 20tyś spokoju jest Po wymianie łańcuszka też ciszej pod maską. Strzele chyba w ten filtr paliwa, chyba ,że zatkał się gównem z baku. W pooniedziałek tankowałem na rezerwie 40km, (nie raz mi się to zdarzało, ale pierwszy raz na nowym filtrze). Po tanku pod korek, od 2 dni auto syczy jak zła kobieta
  13. Uzupełniłem brak wiedzy i już wiem, że chodzi o silniczek pompki, wyżej tam nawet jeden z kolegów wrzucił link do takiego czegoś. Jutro nagram odpowiedni dźwięk i wrzucę. A taniej przypadkiem nie wyjdzie wymiana filtra a później dopiero tego wkładu ? Najwyżej zostanę z drugim filtrem który dorzucę komuś za pięćdziesiąt lat przy sprzedaży A tak to na kij mi sam wkład . ?
  14. Witam serdecznie, miesiąc temu zmieniłem filtr paliwa na ultrahipersuper- nowoczesny z Mann z jakimś podciśnieniem czy czymś takim. Ujechałem na nim, 1500km i od dwóch dni słychać piszczenie z tyłu samochodu. Obawy skierowałem na usterke układu wydechowego, ale dzisiaj mechanik wyprowadził mnie z tego błędu. Stwierdził, że pompa pada. Czytałem te wszystkie tutaj wypowiedzi Szanownych Panów, przy okazji oglądając ceny nowej pompy paliwa (hahaha ok 300/400euro ). Dowiedziałem się o możliwości wymiany samego wkładu pompy, o co z tym chodzi dokładnie ? Mam też mega wielką prośbę do ogarniętych z etką na "Ty". Chciałbym wiedzieć jaki jest numer mojej pompy paliwa, sam szukałem, ale dla kogoś kto szuka czegoś raz na jakiś czas jest to jednak dosyć trudne i czasem denerwujące. Myślicie, że najlepiej zmienić filtr na inny ? (Starego nie mam mechanicy zabrali miesiąc temu), pompe czy wkład ? Spróbuje ogarnąć jeszcze logi 002 + 033 w najszybszym czasie i wkleić. Pozdro Panie i Panowie
  15. Niestety zanim bede miec ori wlacznik troszke mi zejdzie. Mam pytanie w sprawie modulu komfortu i modulu elektryki centralnej. Gdzie znajduje sie i jak wyglada MCE . Oarz czy mozna wyciagnac oba moduly i przeczyscic np. Kontakt sprayen i czyvpozniej jestvkoniecznosc robiebia jakichs adaptacji owych modulow ?? EDIT: przyczyna awarii byla woda dostajaca się do kabiny przez uszczelke dolnej obudowy ECU. Zamiast uszczelki zastosowałem mase uszczelniającą. MEC osuszyłem i wyczyściłem, poskręcane i póki co pacjent dobrze rokuje.