Skocz do zawartości

kaszi6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kaszi6

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia kaszi6

0

Reputacja

  1. kaszi6

    Gaz a papiery na Niemcy

    Witam, chodzi mi o konkretnie ten silnik. Czy jest już jakaś firma, która wystawia papiery (po założeniu gazu do silnika 3.2 FSI) tak, żeby móc go zarejestrować w Niemczech ? Wiem, że jakiś czas temu był z tym problem.
  2. kaszi6

    ogrzewanie

    http://a4-klub.pl/index.php?/topic/250028-plukanie-nagrzewnicy-domowym-sposobem-zdjecia/
  3. witam. Już mogę cokolwiek napisać o samej instalacji i o Panu który mi to wszystko zmontował. Przejechałem trasę 1000 km bez najmniejszych problemów prędkość 160-190 spalanie 12,6 litra gazu (teren raczej wymagający, co chwile podjazdy i gaz w podłodze - jestem zadowolony). Gaz włącza się nawet nie wiem kiedy - całość zestrojona idealnie (o takie coś mi własnie chodziło). Pod maską trzeba poszukać instalacji- nie rzuca się w ogóle w oczy ( co też świadczy o tym, że instalacja nie była wykonana "na szybko"- zdjęcia podeślę jutro). Generalnie podejście b. profesjonalne zawsze dostawałem rzeczową i satysfakcjonującą odpowiedź. Co mi się jeszcze spodobało to to, że każdy z pracowników ma czas żeby porozmawiać z klientem, zapalić papierosa, przemyśleć i nikt nie robi nic na szybko. Dodatkowo chłopaki znaleźli błąd w dolocie powietrza do turbiny za co też należy się duży plus. Ogólnie mówiąc jestem b. zadowolony z instalacji i samego podejścia do klienta.
  4. Całość wyjdzie mnie 3200 zł więc nie uważam, że jest to dużo jak za taką instalację (mowa o cenie z reduktorem czerwonym) tym bardziej, że jak piszecie jest to sprawdzony gazownik. Ceny są różne a ludzie muszą z czegoś żyć. Nie zakupie sobie części z allegro i nie zaniosę do gazownika;]
  5. Rozmawiałem z Rzącą i to on mi zaproponował takie rozwiązanie (chodzi o zamianę Hanek na Barrakudy). Jeśli chodzi o automat to faktycznie jest... ale jak długo ? Coś już zaczyna się z nim dziać i na pewno nie będę go naprawiał tylko wrzucę skrzynię manualną a to w jakiś sposób otworzy mi drogę do drobnych modyfikacji na silniku, Różnica w cenie między ACR01 150km a 250 km to 200 zł więc nie ma tragedii. Zapomniałem dodać ze butla 70-72 litrów w zależności od tego co będzie na stanie.
  6. Więc już jestem umówiony z Panem Rzącą. Po przeanalizowaniu Waszych wypowiedzi i rozmowie z instalatorem będę montował : Sterownik Q-box ,wtryski pojedyncze Barrakuda-wzmocnione (ponoć na Hanę są ostatnio zwroty), ACR01 250KM (czerwony) tak na przyszłość ;] , Wszystkim BARDZO dziękuję za pomoc w doborze instalacji.
  7. moc bym podniósł BAAARDZO chętnie ale niestety multitronic mnie ogranicza ;/ autko ma 150km a zbiera sie bardzo słabo...
  8. na tej stronie : http://www.ac.com.pl/pl/produkt/307/reduktor-ac-r01 przeczytałem, że sa dwa reduktory AC r01. który wybrać czerwony, czarny czy to nie ma znaczenia bo i tak auto ma 150 km ?
  9. Faktycznie poczytałem o firmie V-gaz Paweł Rząca i raczej nie ma złych opinii - super nie trzeba będzie nigdzie jeździć. Raczej, z tego co widzę to będę celował w staga z wtryskami Hana z jakimś dobrym reduktorem. Bardzo dziękuję za info.
  10. Witam. Chciałbym założyć do swojej audiolki pożądny sekwencyjny gaz. Nie chce tutaj iść na kompromisy i oszczędzać bo z autka jestem bardzo zadowolony i chce, żeby mi jeszcze długo posłużył. Interesują mnie sprawdzone firmy i sprawdzone zestawienia bez stosowana wynalazków- może się uda. Żeby nie powielać tematów w różnych działach- znacie kogoś kto w promieniu 250 km od Wrocławia mi to konkretnie poskłada ? Z góry dzięki !
  11. kaszi6

    ogrzewanie

    Kukam i widzę różne przewody jednak nie mam 100% pewności czy to te. Mógłbyś mi może troszkę więcej nakreślić jak do nich dotrzeć bo pod maską to ja wiem, że są. ---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 12:38 ---------- Ok. Przewody zlokalizowane. Jeden przewód (dolny) nagrzany a górny zimny. Postanowiłem odpowietrzyć zgodnie z instrukcją na forum. Powoli z zsuwam wąż bo przecież będzie "tryskać" a tu psikus... bardzo słabe ciśnienie na tym króćcu. Jaki może być tego powód ? ---------- Post dopisany 03-10-2013 at 22:38 ---------- Poprzedni post napisany 02-10-2013 at 17:07 ---------- Dzisiaj zabrałem się za płukanie nagrzewnicy. Jednak się da, nagrzewnica dmucha aż miło. Wszystko opisałem w tym linku http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/plukanie-nagrzewnicy-domowym-sposobem-zdjecia-288527/
  12. Witam. Zima za pasem a w audiolce temperatura jak na dworze przez cały czas. Dzisiaj postanowiłem coś z tym zrobić. Przeraziła mnie wymiana całej nagrzewnicy i koszta z nią związane. Mam nadzieję , że komuś pomogę tym postem. Zaczynamy od zlokalizowania 2 przewodów dochodzących do ścianki grodziowej w okolicy akumulatora. Dolny co wynika z mojej obserwacji jest przewodem dochodzącym i zasila nagrzewnicę w gorącą wodę. Następnie należy ściągnąć stare przewody i na każdy króciec nałożyć szlauch długość jak na zdjęciu. Na końcu szlaucha który jest założony na górnym króćcu zakładamy lejek. Szlauch który jest zamontowany na dolnym króćcu powinien być podwieszony do góry (nie tak jak u mnie:facepalm:- trzeba uczyć się na błędach) I teraz co wlewamy do nagrzewnicy ? generalnie wszystkie krety i tym podobne specyfiki odpadają - zostają domowe sposoby i produkty które nie reagują agresywnie z aluminium (ocet, kalgon, wszelkie środki do odkamienienia pralek, specyfiki do czyszczenia chłodnic, kwasek cytrynowy itp.) Ja zabawiłem się i przygotowałem roztwór z takich środków (cały roztwór był podgrzewany w garnku przed zalaniem nagrzewnicy ): Nagrzewnice zalałem ww roztworem dwa razy i przy każdym zalaniu odstawiłem na ok 1,5h. Następnie trzeba przepłukać obficie wodą (pod "włos"-tam gdzie jest zamontowany lejek), pod ciśnieniem ( ciśnienie nie może być wysokie bo rozszczelni nam nagrzewnicę-wszystko z wyczuciem) Kolejny krok: Zakładamy oryginalne przewody na króćce wlewamy do zbiorniczka wyrównawczego preparat do czyszczenia chłodnic w moim wypadku był taki: i trzymamy włączony silnik na 4-5tyś obr. przez około 10-15 min. Następnie spuszczamy płyn z obiegu i zalewamy nowym. Cieszymy się ciepłym autkiem ;] Mam nadzieję, że komuś pomogłem Pozdrawiam
  13. kaszi6

    ogrzewanie

    Witam ostatnio mam problem z ogrzewaiem w samochodzi. Chciałbym odrzucić najgorsze (uszkodzona nagrzewnica). Na forum znalazlem, że trzeba sprawdzić przewody nagrzewnicy czy są tak samo ciepłe na rozgrzanym silniku. Może mi ktoś napisać gdzie je znajdę ? i czy nagrzane przewody do tej samej temp. wykluczają uszkodzenie nagrzewnicy?. Proszę mi nie pisać o klapach itp. tylko o przewodach i nagrzewnicy. Z góry bardzo dziękuję za odp.
  14. Też przymierzam się do zmiany przełącznika wycieraczek (mam ten bez możliwości sterowania fisem). Znacie może kogoś z Wrocławia kto by się tergo podjął?. Przełącznik zamontuję sam. Chodzi mi tylko o osobę która jest w stanie go zakodować. Z góry dzięki za info
  15. Witam dzisiaj miałem trochę czasu na pobawienie się vagiem. Po inspekcji znalazłem kilka błędów klimy : 00604 : Potentiometr Positioning Motor for Air Flap (G113) oraz 01794 - Control Module Incorrect Cjassis był też jeszcze jednen błąd -01274 Air Flow Flap Positioning Motor (V71). Problem polega na tym, że klimatyzacja chodzi normalnie natomiast nie ma nawiewu ciepłego powietrza. Wiem po przeczytaniu paru postów jest uszkodzony potencjometr i, że te potencjometry w b6 lubią się psuć. Przez co klapki się nie otwierają i nagrzewnica nie może podać ciepłego powietrza. Mój problem polega na tym, że jestem za granica i chciałbym zamówić wszystkie elementy potrzebne do naprawy. Możecie na podstawie tego co napisałem wskazać jaki to potencjometr lub silniczek klapy lub coś innego muszę kupić ? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...