Skocz do zawartości

JanuszFanAudi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JanuszFanAudi

Osiągnięcia JanuszFanAudi

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, Bardzo chciałbym mieć informację pod licznikiem jaka jest temperatura na zewnątrz. Moje zegary z przodu wyglądają tak: http://i.imged.pl/audi-a4-b5-1-6-licznik-zegar-obrotomierz-manual-4135320491.jpg a z tyłu tak: http://www.auto11.pl/environment/cache/images/0_0_productGfx_9362bb45ac31c37e1c700421b16c468d.jpg zdjęcia podglądowe. Jednakże posiadam zegar bez środkowej wtyczki (tak jak na zdjęciu), brak modułu i wiązki przy kolumnie kierownicy do tej środkowej wtyczki: http://ajax.ambit.pl/upload/Impresja/553374/P6110326.JPG Na początek myślałem, że nie mam wiązki przewodów i z tego nie będzie nic. Jednakże mechanik pokazał mi, że między zderzakiem a chłodnicą mam czujnik temperatury zewnętrznej i w tym momencie nie wiem co myśleć i tu rodzą się moje pytania. 1. czy jest możliwość by w mojej wersji nie była potrzebna trzecia wiązka bym mógł po zmianie zegarów odczytywać temperaturę? 2. Czy jest może ta wiązka gdzieś schowana? 3. Czy mogę zamontować pełen fis? z góry dzięki za pomoc.
  2. dzięki kolego. Możesz mi powiedzieć czy jest na forum jakaś instrukcja, lub gdzie jej mogę szukać.
  3. Witam serdecznie, Mam problem z tytułowym zawiasem. Luzu nie ma w ogóle ale bardzo ciężko chodzi. Próbowałem już psikać wd40 później smar ale z marnym skutkiem. Może jest jakiś cudowny sposób by to przesmarować(jakaś technika, jakiś smar)? Czy pozostaje tylko jego wymiana? Dzięki z góry za pomoc!
  4. Dzięki chłopaki za pomoc. Auto po remoncie już płynu nie bierze. Generalnie silnik jeździ, chociaż po remoncie odpala od drugiego obrotu wcześniej od "kopa". Czytałem, że to się zdarza w tych silnikach i nikt nie wie dlaczego. (akumulator wymieniony, rozrusznik dobry, kable, świece nowe) Mam do Was jeszcze pytania. 1. Jako, że po remoncie należy silnik dotrzeć to jeżdżę na benzynie. Czy normalne jest przy 1.6 AHL palenie w mieście 10l a w trasie 8l benzyny? (jeżdżę do 3k, 3,5k obrotów) 2. Ile kilometrów muszę zrobić na benzynie by silnik dotrzeć i móc jeździć na lpg?? Trochę mnie to dziwi, bo silnik po remoncie powinien odzyskać sprawność. Jeżdżę na trasie z prędkością 90km/h i ciężko zejść poniżej 8l Zużycie paliwa » Średnie 7.5 » przy 90km/h 5.6 » przy 120km/h 7.2 » w mieście 9.7 tak czy owak, z góry dzięki za odpowiedź!
  5. Dzięki chłopaki za odpowiedź. Gazownik sprawdził wszystkie węże. Króciec zmieniony już jakiś czas temu. Auto oddałem dwa tyg temu do mechanika, dziś odbieram. Co zobaczyłem to masakra. Sam mechanik po mnie zadzwonił bo nie potrafił uwierzyć. Auto mam od 2 i pół roku, zrobiłem jakieś 80 tyś. Okazało się, że gościu od którego kupiłem auto wyrównał (jakoś, mechanik śmiał się, że papierem ściernym) głowicę i dał nową uszczelkę bez remontu i wystawił na sprzedaż. Generalnie robię głowicę (planowanie, szlifowanie, ustawienie skoku), uszczelniacze, pierścienie, panewki, szklanki, uszczelkę pod głowicą i jeszcze parę innych uszczelek, do tego jakieś inne elementy, które wymagały wymiany. podobno nagaru było mnóstwo: http://fs5.directupload.net/images/151109/pbwprh29.jpg http://fs5.directupload.net/images/151109/j75atj4i.jpg http://fs5.directupload.net/images/151109/ercyx4up.jpg http://fs5.directupload.net/images/151109/dxebjqxg.jpg Szkoda tylko świnki skarbonki mam nadzieje, że z 200 tyś. po remoncie silnik wytrzyma. Jeszcze raz dzięki!
  6. Witam serdecznie kolegów. Mam do Was parę pytań. Byłbym bardzo wdzięczny za poradę. W mojej a4 b5 sedan 98r lpg ubywa płynu chłodniczego, wymieniłem już chyba wszystkie węże, króciec i jeszcze prę elementów, których nazw nie pamiętam. Nic nie pomogło dalej płynu ubywa i widać plamę pod autem (choć nie zawsze). Zakupiłem więc tester głowicy co2, poniżej kolor płynu świeżego i po dwóch testach: http://www.directupload.net/file/d/4144/ii4uhaxh_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4144/3xnt8zol_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4144/xho49w6p_jpg.htm sprzedawca pisał, że jak płyn zmieni kolor na żółto to głowica, osobiście widziałem tam kolor zielono żółty. Dodam tylko, że licznik pokazuję przebieg 250 tyś (ile jest na prawdę nie wiem), gaz zakładany przy 170 tyś. Teraz moje pytania: 1. Czy teraz z całkowitą pewnością mogę remontować głowicę? 2. Mechanik powiedział, że mogę zrobić samo planowanie głowicy jeżeli okaże się, że to uszczelka, jednakże mogę zrobić też jakiś szlif (nie bardzo wiem o co chodzi), jednakże ten szlif to około 500zł, moje pytanie czy jest on wskazany przy takim remoncie? 3. Silnik pali mi olej, skoro już będę miał głowicę ściągnięta to może warto jeszcze coś tam wymienić (prosiłbym o wypunktowanie co warto było by wymienić) 4. Czy jeszcze coś za jedną robota warto wymienić? Przepraszam, jeżeli naruszyłem zasady forum, chciałbym tylko skromnie prosić o pomoc i odpowiedź na nurtujące mnie pytania. Nie mam żadnego zaufanego mechanika. Z góry dzięki i pamiętajcie cztery pierścienie robią wrażenie
  7. mimo wymiany kompletnej zawieszenia przedniego (wraz z łącznikami stabilizatora)? Skrzypienie powstaje jedynie podczas ruszenia, poczytałem trochę i faktycznie wygląda na przegub, skrzypienie występuje podczas powolnej jazdy z prawie maksymalnym skrętem. Jakie przegub byście polecili? Wymienić zewnętrzny, wewnętrzny? Jaka marka?
  8. Witam forumowiczów!! Mam mały problem, mianowicie podczas ruszania i skręcania w lewo słychać odgłos jak bym otwierał starą skrzypiącą szafę. Dodam tylko, że zawieszenie i amortyzatory mam nowe. Amorki Kayaba, zawieszenie też jakieś lepsze. Za niedługo mam przegląd, może coś podpowiedzieć diagnoście by to sprawdził. CO to może być? Z góry dzięki za pomoc!!
  9. Witam drodzy koledzy, Mam wyciek z jak to ujął mechanik "wąż ciśnieniowy z pompy do maglownicy", jednakże nie potrafię takiego znaleźć na allegro, nie wiem który będzie mi pasował (czy też jakiś zamiennik). Lepiej kupić używany czy "zregenerować" obecny? Mój model to a4 b5 1998r 1.6 ahl sedan Mógłbym prosić o nr seryjny części albo chociaż jakieś podglądowe zdjęcie jak może ona wyglądać? Z góry dzięki! Pozdrawiam!
  10. Witam wszystkich forumowiczów. Na początek chciałbym podziękować edekxp oraz jacek70 za wstępną pomoc!! mam taki problem, podczas odpalania samochodu (lecz nie jest to regularne - co przyjadę do mechanika to tak się nie dzieje) słychać taki dźwięk. Przesyłam link z yt. Po lekkim przegazowaniu dźwięk ten znika. Po kolejnym odpaleniu już dźwięk ten nie występuje. Najczęściej przy pierwszym odpaleniu auta danego dnia. Mój olej to 10w40 (edekxp zasugerował wymianę na Motul 8100 x-cess 5W40 co też uczynię). Również zasugerował coś z zaworami może szklanki ewentualnie łańcuszek rozrządu. Jak sprawdzić ciśnienie oleju? Paska rozrządu wraz z napinaczami nie wymieniałem od zakupu (wiem stąpam po kruchym lodzie lecz trochę krucho z kasą - zrobię to teraz) Dźwięk ten pojawia się bez znaczenia czy to benzyna czy lpg. Poniżej filmiki z tym dziwnym dźwiękiem oraz po zgaszeniu i odpaleniu ponownie: prosiłbym o pomoc. Bo tak jak napisałem, co podjeżdżam do mechanika to dźwięk ten się nie pojawia. Jednakże czasami jest tak, że 5 razy pod rząd po odpaleniu się pojawi. NP. Jak uruchomię auto rano, zrobi 15km, zgaszę, odpalę ponownie to losowo - raz jest, raz go nie ma. Z góry dziękuje.
  11. Jak w temacie. Witam i mam nadzieje, na przyjemną współpracę. Mam na imie Janusz jestem z Krakowa i posiadam A4 b5 1.6 lpg sedan. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...