Skocz do zawartości

tomecek5

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomecek5

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomecek5

0

Reputacja

  1. Janusz dzieki za odp. Lecz ona nie jedt na moje pytanie. Pozdrawiam.
  2. Witam mam pytanie jak wyregulowac turbo zeby wczesniej sie zalanczalo teraz zaczynavciagnac dopiero od 2tys; (
  3. No wlasnie a on pokopal w tym ogranniczniku i przy sztandze i jak to teraz ustawic:/
  4. Ruszal na 100% a sztange jak ustawic powinna byc bardziej wkrecona czy mniej A jak to sie ma do tych regulacij jesli ta srubke wkrece to co sie dzieje a jak wykrece to co sie bedzie dziac co ona ma za zadanie i tak samo ze sztanga o co z nia chodzi
  5. Wlasnie nie wiem teraz czy ta sztange musze wkrecic czy wykrecic ten mechanik jeszcze kopal cos przy ogranicznik u zacsztanga jak dobrze pamietam to wykręcil ta srubke.
  6. Dodam ze niw mam jak logow zrobic bo ten vag jest nie pelnej wersji i sie chyba nie da bo jak biore i naciskam na logowanie to pisze zebym jakis numer podal Dzisiaj podlaczylem vaga i pokazalo tak ze zadane cisnienie powinno byc 2442milibara a pompowalo 2938 i jak delikatnie daje gazu to nie otwtnie go przy duzym obciazeniu a jak gwaltownue przyspieszam u go przeciqgne nq4bieku to przy 140 wchodzi w tryb awaryjny i wtedy cisnienia pompuje 2848milibara a potrzebowal tylko 2365
  7. Witam jutro przychodzi mi paczka z kompletem pompek zaloze nowe uszczelniacze i sroby powiedzcie mi jak je najlepiej wyregolowac zeby bylo ok i jak ustawic Synchronizację na walku Witam moje audi wchodzi w tryb awaryjny przy 160km/h co to moze byc
  8. No ja wylienilem wszystkie 4 na uzywane zalozylem nowe uszvzelnuacze i nowe śruby auto chodzi o niebo lepiej ladnie sie wkreca na obroty lecz wydaje mi sie ze to jeszcze nie to co powinno byc podejrzewam ze man zle synchronuzacje ustawiona wacha sie od 1do 0,5 moze ktos podpowie jak najlepiej ustawic slyszalem ze najlepuej na -1
  9. Nie pompki mialem walniete bo rano przy odpaleniu strasznie trzeslo buda i na komputerze sprawdzalem wartosci byly koszmarne
  10. Witam koledzy zaczne od tego ze ja w swoim avf mialem takie same dudnienie dziwny odglos myslalem ze przez to ze kata nie mam ale silnik tez glosno chodzil taki toporny dzwiek mial i troche slaby byl wymienilem wszystkie pompki zalozylem nowe uwzczelniacze nowe śruby i autko mruczy jak nowe silnik cicho pracuje elastycznie i w filtrze spokój zadnego dudnienia pychania nie ma
  11. SotoM czyzby drugi i czwarty siadly a powiedz mi jak sztange wyregolowac bo chyba za duza wartosc ma na postoju u koleki bylo cis kolo 900
  12. Rozumiem w czym rzecz tylko tak jak mowilem wczesnuej ten mechanik kopal cos przy sztandze i tym ograniczniku i jak dobrze pamietam to ono tak zaczelo pompowac po tym kopaniu przy turbo ale postaram sie zrobic te logi tylko jak w vagu naciskam logi czy jakos tak to pokazuje zebym jakis numer podal Tyllo nie numer blogu tylko inny Logow nie da sie zribic ale wszystko zapisalem blok 11 na rozgrzanym silniku 1061milibara podczas jazdy 5bieg maksymalne obciazenie 24200 przy 2300obrotow tyle pokazalo wiecej nie pokazuje blog 13 114 146 101 149 tu podczas jady wartosci utzymuja sie w miejscu a23 -1 16 24 37 na postoju podczas jazdy wartosci spadaja do -8 , 4,- 7 ,25 teraz dodam po odpaleniu zimnego ewidentnie smierdzi ropa i kopci na niebiesko przez minute potem ok i przy trzymaniu obrotow na postoju kolo 2tys trzesie delikatnie cala buda
  13. Wole samemu dojsc co mu jest niz placic setki takim mechanika ktorzy rady nie moga sobie dac z usterka i daja mu koksu i podkrecaja turbine a trybu awaryjnego i tak nie wywali bi w sofcie tak ustawione zeby nie wywalal i to sa mechaniki chu... a nie fachowcy dlatego pytam jak samemu moge zrobic zeby to turbo tyle nie dawalo sztange mam wkrecic czy wykrecic czy ten ogranicznik bo tam jest pokrecone przez ala fachowca.
  14. Zapytac zawsze mozna i znam zasade dzialania mojego silnika kiedys tez mi tak kopcil bo jeden wtrysk lal ale to jyz dawno nie zawsze jak auto kopci na niebiesko to musi byc ze turbo siada
×
×
  • Dodaj nową pozycję...