Skocz do zawartości

Skora22

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Skora22

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Skora22

0

Reputacja

  1. Wcześniej działało to i to..
  2. Cześć, mam problem wyskoczył mi błąd doswietlanie zakrętów, wymieniłem żarówki h7 na nowe (obydwie) błąd skasowany i po przejechaniu wyświetla się na nowo.. Co to może być, komputer pokazuje błąd 51 lewej strony doswietlenia.. Z góry dziękuję za pomoc
  3. Cześć, mam problem z doświetlaniem w lampie, doswietlanie z halegena działa ale te z lampy nie, wymieniłem żarówki h7 a komputer po usunięciu błędu dalej pokazuje to samo błąd 51 lewej strony... Pomocy
  4. Skora22

    Brak mocy, pomocy...

    Witam, mam ze swoim skarbem , 1,2 do odcięcia, 3 i 4 po niecałych 3 tys. awaryjny. Niestety nie znam się za bardzo i nie chce grzebać samemu. Dziś bylem u mechaniora podpiąć pod vaga, jedyny błąd był związany z kolektorem ssącym, regulacja ciśnienia czy jakoś tak. Autko nie kopci a przynajmniej nie zauważyłem , nie pobiera oleju, użytkowane w rodzinie juz 7 lat ja latam 2 rok, wcześniej auto działało na niskich obrotach, a widziałem że to również może być przyczyna. Znalazłem jeden wyciek, pod turbina idzie taka wygięta rurka i ewidentnie nawet na moje nie ogarnięte oko jest tego tam za dożo. I takie pytanko ile może kosztować (jak nazwał to fachowiec WWZ) wyciągniecie, wyczyszczenie wszystkich przewodów od turbiny i tego dolotu całego no i zamontowanie. Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam
  5. Witam, mam ten sam problem ze swoim skarbem , 1,2 do odcięcia, 3 i 4 po niecałych 3 tys. awaryjny. Niestety nie znam się za bardzo i nie chce grzebać samemu . Dziś bylem u mechaniora podpiąć pod vaga, jedyny błąd był związany z kolektorem ssącym, regulacja ciśnienia czy jakoś tak. Autko nie kopci a przynajmniej nie zauważyłem , nie pobiera oleju, użytkowane w rodzinie juz 7 lat ja latam 2 rok, wcześniej auto działało na niskich obrotach, a widziałem że to również może być przyczyna. Znalazłem jeden wyciek, pod turbina idzie taka wygięta rurka i ewidentnie nawet na moje nie ogarnięte oko jest tego tam za dożo. I takie pytanko ile może kosztować (jak nazwał to fachowiec WWZ) wyciągniecie, wyczyszczenie wszystkich przewodów od turbiny i tego dolotu całego no i zamontowanie. Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam
  6. Witam, mam ten sam problem ze swoim skarbem, 1,2 do odciecia, 3 i 4 po niecalych 3 tys. awaryjny. Niestety nie znam sie za bardzo i nie chce grzebac samemu . Dzis bylem u mechaniora podpiac pod vaga, jedyny blad byl zwiazany z kolektorem ssacym, regulacja cisnienia czy jakos tak. Autko nie kopci, nie pobiera oleju, uzytkowane w rodzinie juz 7 lat ja latam 2 rok, wczesniej auto dzialalo na niskich obrotach, a widzialem ze to rowniez moze byc przyczyna. Znalazlem jeden wyciek, pod turbina idzie taka wygieta rurka i ewidetnie nawet na moje nie ogarniete oko jest tego tam za duzo. I takie pytanko ile moze kosztowac (jak nazwal to fachowiec WWZ) wyciagniecie, wyczyszczenie wszystkich przwodow od turbiny i tego dolotu calego no i zamontowanie. Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...