
lukasz2107
Pasjonat-
Postów
179 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O lukasz2107

Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Bielsk
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Sciagnij pasek a jeżeli masz klime to paski i wtedy zobacz czy klekocze,tylko na krótko
-
najlepiej to zdjąc pokrywe zaworów i zobaczyć posłuchać ;p
-
Zimny płyn w zbiorniczku i zimny dolny wąż chłodnicy
lukasz2107 odpowiedział(a) na 180damian180 temat w 1.6
Kup najtanszy czujnik temperatury zamiennik zeby nie leciec w koszta kosztuje on około 12 zł.i wtedy sprawdz jak to bedzie.bo jezeli wszystko sprawdziłes łacznie z drożna chłodnica.bo nagrzewnice przepłukałeś to szukaj żródeł lewego powietrza w przewodach(wycieki) i tak samo w pompie,sprawdz ten czujnik wymien po prostu.jezeli wszystko zawiedzie zostaje uszczelka pod glowica ale nie masz chyba zadnych objawów jej, -
Zimny płyn w zbiorniczku i zimny dolny wąż chłodnicy
lukasz2107 odpowiedział(a) na 180damian180 temat w 1.6
Zapewne taki jaki miał w sklepie założył.Na odpowiedni wymieniłem już sam -
Zimny płyn w zbiorniczku i zimny dolny wąż chłodnicy
lukasz2107 odpowiedział(a) na 180damian180 temat w 1.6
pasek pompy wody i pompy wspomagania niemam klimy chodziło mi o ten mały pasek -
Ja na 5w40 castrol magnetic jeżeli mnie pytasz
-
Zimny płyn w zbiorniczku i zimny dolny wąż chłodnicy
lukasz2107 odpowiedział(a) na 180damian180 temat w 1.6
Mi przy wymianie pompy założyli pasek za duży podejrzewam że jakiś uniwersalny był na nim rok 2010.I co?pasek piszczał i ślizgał.Dodam tylko że przecież niema jego regulacji bo klimy niemam.Zamówiłem pasek konkretnie pod model.Jest na nim rok 1997-1999.I jak wygląda to teraz?pasek jest ciut mniejszy i ma grubsze ząbki.Nie piszczy.A na tamtym temp na postoju lubiła wchodzić na 95st -
Zimny płyn w zbiorniczku i zimny dolny wąż chłodnicy
lukasz2107 odpowiedział(a) na 180damian180 temat w 1.6
Skoro chłodzi przy wiekszych obrotach to widać pompe wody masz na wykończeniu -
Nie mam czarnego oleju jest lekko brązowy po 15tys i już bede wymieniał niedługo.Mam syntetyc 5w40.Widać trafił mi sie dobry silnik z niemcowni.Olej sprawdzam raz na 2 tyg i nie musze go dolewać.Auto nie dymi nie kopci i co ważne nie poci sie.Silnik suchy.A co do jeżdzenia na gazie to na 400 km z 80 zrobie na beznzynie.Jak komuś bierze 2 litry oleju to silnik nadaje sie do remontu
-
Tak oleju nic mi nie bierze na bagnecie jak było miedzy min a max tak i jest dalej a od wymiany przejechałem już 15 tys km.
-
Ja mam gaz i jakoś oleju nic mi nie bierze a jeżdze dosyć dużo
-
Jutro zmienie kluczyk na zapasowy i lukne czy będzie ten bład zmieniłem kluczyk na zapasowy puki co auto nie wariuje i nie wywala błedów
-
Zimny płyn w zbiorniczku i zimny dolny wąż chłodnicy
lukasz2107 odpowiedział(a) na 180damian180 temat w 1.6
u mnie widać po przygazowaniu jak płyn wraca tym małym wężykiem.Dolny wąż raz mam zimny raz ciepły to zależy kiedy termostat sie otwiera A płyn w zbiorniczku mam ciepły ale nie jest to jakiś wrzątek.Jeżeli temp nie wychodzi za 90 to jest okej Utrzymanie optymalnej temperatury silnika – poprzez otwieranie i zamykanie obiegów cieczy chłodzącej, termostat utrzymuje jej temperaturę w wąskim zakresie od ok. 80 do ok. 95 stopni Celsjusza.Wiec ten wąż dolny raz bedzie ciepły raz zimny i jak kolego rozwiązałeś ten problem?? -
Pastylka czyli ta wtopiona w kluczyk jak dobrze rozumiem
-
Czy może być to wywołane wyrobionym kluczykiem lub stacyjka?Głupie pytanie gdzie jest ten immo?